Sitter med ett par 100 ksalol nu ,nu mår man ,dom små rackarna slår bra på mig ,inte seg mer uppåt o social........var tvungen att gnugga i det lite gubbar
Sitter med ett par 100 ksalol nu ,nu mår man ,dom små rackarna slår bra på mig ,inte seg mer uppåt o social........var tvungen att gnugga i det lite gubbar
Riktigt avundsjuk på dig. Dock var berädd på att det kommer spåra, det gör det alltid här. :-)
har käkat i mig 3 stavar xanor och och ett par valium, samt druckigt några shots whiskiey(7-8) stycken. mår som en kung! slipper tänka på sin subutecävrändning och annat skit
Är inte alls insatt i benzovärlden när det kommer till alla dess sorter. Men vad finns det för sorter som är i samma klass som Xanor eller snäppet starkare/lite svagare?
Är inte alls insatt i benzovärlden när det kommer till alla dess sorter. Men vad finns det för sorter som är i samma klass som Xanor eller snäppet starkare/lite svagare?
Tacksam för svar.
Iktorivil & Lorazepam möjligtvis , man får prova sig fram det är individuellt !
Fan vad skönt efter mycket letande har jag ätligen fått tag på en kille som har dessa rackarna. Har fått tugga stilnoct dagtid bara för att jag varit utan dem här jävlarna...