2008-08-13, 16:02
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jean Claude
Nej, den fungerade efteråt. Fungerade som i början när dessa ca två veckor av nertrappning var klara. Fungerade även under tiden jag trappade ner men inte lika kraftigt som innan. Men efter nertrappning som sagt, då var det bara bra igen

*pust*, det finns en bok med en titel som passar bra in på dig, Räddaren i nöden... av J.D Salinger. Skämt åsido, ett boktips för alla alienerade och missförstådda flyktingar, från ett krig utan ände eller gränser.
Citera
2008-08-13, 20:25
Medlem
Jean Claudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
*pust*, det finns en bok med en titel som passar bra in på dig, Räddaren i nöden... av J.D Salinger. Skämt åsido, ett boktips för alla alienerade och missförstådda flyktingar, från ett krig utan ände eller gränser.

Haha, då är dagens goda gärning avklarad

EDIT: Kom ihåg bara att dessa två veckor är inte speciellt roliga så passa på att ta dem när du har tid att vara ensam eller i bra sällskap om du behöver dem medicinskt sett.
Senast redigerad av Jean Claude 2008-08-13 kl. 20:31.
Citera
2008-08-13, 21:28
Medlem
Eldkvarns avatar
Hur är xanor sandoz
Citera
2008-08-14, 08:30
Medlem
Jean Claudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Hur är xanor sandoz

Vet ej, eller också kommer jag inte ihåg. Köper bara i phizer i blister.
Citera
2008-08-14, 09:25
Medlem
This_is_me_s avatar
Det var väldigt länge sedan jag åt xanor och har med andra ord ingen tolerans. Nu har jag införskaffat mig några stycken 1 mg.

Räcker det med att ta en tror ni?
Citera
2008-08-14, 10:22
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Det var väldigt länge sedan jag åt xanor och har med andra ord ingen tolerans. Nu har jag införskaffat mig några stycken 1 mg.

Ta tre eller fyra.
Citera
2008-08-14, 10:45
Medlem
Jean Claudes avatar
Citat:

Beror helt och hållet på vad du är ute efter. För medicinskt bruk borde en absolut räcka, vill du flumma loss så kör på ovanståendes inrådan.
Citera
2008-08-14, 10:58
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jean Claude
Beror helt och hållet på vad du är ute efter. För medicinskt bruk borde en absolut räcka, vill du flumma loss så kör på ovanståendes inrådan.

Jag är ute efter att använda dom på medicinskt bruk. Så med andra ord kör jag på en.
Citera
2008-08-14, 13:40
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Jag är ute efter att använda dom på medicinskt bruk. Så med andra ord kör jag på en.

Känner du stark oro så är det väl härligt om en räcker...

Ska du bota panikångest så finns det väl ingen anledning att sopa i sig mindre än tre.

Den jäveln som yttrar sig om det uttalandet ska ha haft en riktig jävla Fullblodpanikångestsattack alá 17år och dödsångest i Roskilde på skunk XXX.
Citera
2008-08-14, 14:44
Bannlyst
toll medlem alprazolam

Tjena du verkar ha koll på alprazolam xanax ,så testar o frågar dig. jag e ute efter flödder känslan har mycket alpra hemma nu ,men det går ur kroppen så jävla fort, 15-20 mg per dag o effekten försvinner efter bara någon timma? det är Upjohn jag har som jag vet e ok.....något förslag till att öka effekten av rus längeden(eufori) förutom grape juice. tar inte andra droger heller!

Har kört på flunitrazepam ca 7 år men det e svåra att komma över nu ,det ruset var perfekt för mig...något förslag till mig att må goare längre...blir dyrt annars i längden

tacksam för hjälp

mvh Pacman
Citera
2008-08-14, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pacman78
Tjena du verkar ha koll på alprazolam xanax ,så testar o frågar dig. jag e ute efter flödder känslan har mycket alpra hemma nu ,men det går ur kroppen så jävla fort, 15-20 mg per dag o effekten försvinner efter bara någon timma? det är Upjohn jag har som jag vet e ok.....något förslag till att öka effekten av rus längeden(eufori) förutom grape juice. tar inte andra droger heller!

Har kört på flunitrazepam ca 7 år men det e svåra att komma över nu ,det ruset var perfekt för mig...något förslag till mig att må goare längre...blir dyrt annars i längden

tacksam för hjälp

mvh Pacman
Du har dratt på dig en jävla tollerans. Ta ett uppehåll så ska du se att det funkar bättre.. Vet själv när jag kunde käka 20mg på en kväll och knappt bli flöddrad medans innan så räckte det med 2-4mg och man var svin go länge.

Edit: Eller drick alkohol till
Citera
2008-08-14, 21:11
Medlem
Forgotpillzs avatar
sena sena,,
på jakten efter alprazzo, vart förutom np finns. vilken är pålitligast? pm skulle va najs
do widzenia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in