2008-12-19, 20:15
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulleribock
Du måste ju va slagen i huvet?

Du förstår inte ironi va?
Ett häkte är mycket värre än fängelse kan jag även tillägga.

Jag sket i att överklaga en 3 års dom bara för att få komma från det helvetetshäktet jag satt på.
Hade jag överklagat hade jag nästan garanterat fått ett år mindre att sitta.
Citera
2008-12-19, 20:56
Medlem
En liten fundering. Har petat i mig 5mg Xanor. Är det dumt att dra till med en halv till en hel starköl? Har också en kompis som tog oskulden nyss. Han har petat i sig 2mg. Lugnt där med?
Citera
2008-12-19, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klmx
En liten fundering. Har petat i mig 5mg Xanor. Är det dumt att dra till med en halv till en hel starköl? Har också en kompis som tog oskulden nyss. Han har petat i sig 2mg. Lugnt där med?

Kanske blir lite extra flöddrad, annars är det ingen fara, tror jag?
Citera
2008-12-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andweas
Kanske blir lite extra flöddrad, annars är det ingen fara, tror jag?

Okej jag känner mig inte så jätte flöddrad änsålänge. Var 30-40 minuter sen jag tog mina. Men vi får testa oss fram. Jag kikar till och från i tråden under tiden så kom gärna med mer förslag. Tack för hjälpen
Citera
2008-12-19, 21:18
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Okej jag känner mig inte så jätte flöddrad änsålänge. Var 30-40 minuter sen jag tog mina. Men vi får testa oss fram. Jag kikar till och från i tråden under tiden så kom gärna med mer förslag. Tack för hjälpen

Av egen erfarenhet när man ska flöddra så är desto mer desto bättre, om ni nu endast är ute efter att flöddra så skulle jag rekommendera att köra på rejält hellre än att fjompa sig å slösa bort flera xanor på ett halvaktigt rus.

Bensodiazepiner i sig är rätt ofarliga och det krävs rätt (läs: extrema) doser för att det skulle vara farligt för en normalt frisk person.
Kombinationen med alkohol är ju givetvis farligare men är ni som sagt friska så krävs det en hel del till för att det skulle bli farligt.
Citera
2008-12-19, 21:22
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Av egen erfarenhet när man ska flöddra så är desto mer desto bättre, om ni nu endast är ute efter att flöddra så skulle jag rekommendera att köra på rejält hellre än att fjompa sig å slösa bort flera xanor på ett halvaktigt rus.

Bensodiazepiner i sig är rätt ofarliga och det krävs rätt (läs: extrema) doser för att det skulle vara farligt för en normalt frisk person.
Kombinationen med alkohol är ju givetvis farligare men är ni som sagt friska så krävs det en hel del till för att det skulle bli farligt.

Precis, risken med att ta för mycket benzo när man inte är van är att hitta på nått idiotiskt och vakna upp i en fyllecell/häktet.

Så ta det lungt
Citera
2008-12-19, 21:37
Medlem
Vi är friska osv, inga kriminellt förflutet. Reko killar så att säga. Det var just blandningen med alkoholen som oroade mig. Men kan man ta 1-2 stark på 5mg? eller ska man istället ta mer xanor?

Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Precis, risken med att ta för mycket benzo när man inte är van är att hitta på nått idiotiskt och vakna upp i en fyllecell/häktet.

Så ta det lungt
Citera
2008-12-19, 21:42
Avslutad
Citat:
Vi är friska osv, inga kriminellt förflutet. Reko killar så att säga. Det var just blandningen med alkoholen som oroade mig. Men kan man ta 1-2 stark på 5mg? eller ska man istället ta mer xanor?

Ja, om du inte somnar. Själv blir jag trött som fan när jag tagit 2 st. Har ingen tolerans dock eller provat att ta mer än 3 på samma gång.
Vad ska man göra för att inte bli så jävla trött, så man kan flumma lite? knapra mer så man får högre tolerans?
Citera
2008-12-19, 21:44
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Har ni tillgång till öl tycker jag ni ska dricka det istället för att slösa på xanor. Om ni är ute efter att förstärka effekten. Alkohol tiodubblar (enligt bipacksedeln) effekten.
Citera
2008-12-19, 21:59
Medlem
Grejjen är att vi inte har så mkt tillgång till bira änsålänge. Får se hur långt vi kommer med det. :P

Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Har ni tillgång till öl tycker jag ni ska dricka det istället för att slösa på xanor. Om ni är ute efter att förstärka effekten. Alkohol tiodubblar (enligt bipacksedeln) effekten.
Citera
2008-12-19, 22:01
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:

Ja, känn efter hela tiden så det inte spårar ur bara, men ett par öl fungerar utmärkt.
Citera
2008-12-19, 22:28
Medlem
Tack för tipset!

Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Ja, känn efter hela tiden så det inte spårar ur bara, men ett par öl fungerar utmärkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in