2013-08-06, 03:01
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wild Jack
har varit utan benzo 2 månader nu har fortfarande avtändning och ett hemskt benzo sug

hur länge kände ni (du) avtändning och sug efter att ha slutat?
Beror på vad du har gått på (halveringstiden) och hur länge. Kämpa på, det är inte värt att falla tillbaka!
Citera
2013-08-06, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnolg
måste du ta så många för att må så bra?

Aa måste ju det.. men slöseri att käkat så många, men mår man skit så slänger man i säg dom man har hemma hehe...
Citera
2013-08-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Okej, ja kanske svårt att säga. Men om du ligger på rätt höga doser? så är det inte omöjligt att det kanske har med det att göra.

När jag låg på riktigt höga doser tram så fick jag finnar utav det.
Tror inte det har med det att göra, tar mellan 3-5mg om dagen.

Är det så? När jag tog tram så höll det mig finnfri typ haha, annars får man ju någon då och då.
Citera
2013-08-07, 00:49
Medlem
Bara en fråga, hur länge sitter Xanor "ruset" i? Hur många timmar om man tar 2 stycken? När ska man fylla på med de andra 2 om man tar 4 om dagen? Jag brukar hålla mig fram till 17-18 på kvällen och ta 2mg då och sen vänta tills 20-21 för att ta 2 till då och sedan röka en stadig vid 01 och sedan chilla någon timme och decka, men emellanåt känner jag att jag har xanor abstinen..alltså under denna perioden på kvällen. Jag har såklart abstinens på dagen också men försöker hålla mig och jag vill inte öka dosen, blir både för dyrt och jag måste ju sluta med det någon gång och avtändningen är fan inte att leka med. Har tagit mig igenom en avtändning förr men det blev återfall och sedan kört igen, vet inte hur länge jag hållt på med bensot sedan senaste återfallet men ja ca..2 månader.
Citera
2013-08-07, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunners007
Bara en fråga, hur länge sitter Xanor "ruset" i? Hur många timmar om man tar 2 stycken? När ska man fylla på med de andra 2 om man tar 4 om dagen? Jag brukar hålla mig fram till 17-18 på kvällen och ta 2mg då och sen vänta tills 20-21 för att ta 2 till då och sedan röka en stadig vid 01 och sedan chilla någon timme och decka, men emellanåt känner jag att jag har xanor abstinen..alltså under denna perioden på kvällen. Jag har såklart abstinens på dagen också men försöker hålla mig och jag vill inte öka dosen, blir både för dyrt och jag måste ju sluta med det någon gång och avtändningen är fan inte att leka med. Har tagit mig igenom en avtändning förr men det blev återfall och sedan kört igen, vet inte hur länge jag hållt på med bensot sedan senaste återfallet men ja ca..2 månader.

Vettefan varför men jag har aldrig upplevt att bensodiazepiner slutat fungera över dagen, oavsett vilken jag tar! Det sitter i tills man somnar och i vissa fall till dagen efter. Och då har jag ätit MYCKET piller, utöver all min andra knarkkonsumtion.

Du får tänka på att även om det är fyra timmar, ungefär, då du har maximal effekt på xanoren,så går den ju långsamt ur kroppen, iaf relativt, om du jämför med kokain eller Ecstacy som helt plötsligt slutar fungera. Så funger ju inte benso. Nu har ju de drogerna halveringstider de också, men jag tror du fattar. Slänger du i dig 4mg klockan 08.00 så har du ca 2mg kvar vid ett-tiden. Men jag upplever det inte så i alla fall.
Citera
2013-08-07, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Upjohn är alltid original, eller nja, det finns säkert kopior också, men jag har aldrig stött på några. Ksalol fungerar i mitt tycke exakt lika bra som originalet, även om kvalitèn kan variera något med tanke på hur tabletterna har blivit förvarade osv. Ksalol tillverkas av Galenika i Serbien så det är inte några "hemmatryckta" tabletter.

Jo, de tillverkas i Sverige också. Ksalolen på gatan är en blandning av serbiska och svenska, de svenska är oftast mer potenta, mellan 0,8-1,6mg.

Har du lagt ner xanoren? Om inte: Hur mycket käkar du? Ja, hur ser det ut på alko- och drogfronten helt enkelt?

Hoppas allt är bra med dig, vi har snackat en del genom åren du och jag här på forumet...
Citera
2013-08-07, 01:51
Medlem
Får man fråga vad ni betalar för de små blå godsakerna runtomkring i landet, dvs Ksalol? Skulle vara intressant att höra. Jag får dom för antingen 800/100 eller max 1000/100, bor i Göteborg. Prisvärt tycker jag. Vad betalar ni, och vart bor ni? Och nej, jag tänker inte sälja till nån, så bemöda er inte med PM.
Citera
2013-08-07, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
Vettefan varför men jag har aldrig upplevt att bensodiazepiner slutat fungera över dagen, oavsett vilken jag tar! Det sitter i tills man somnar och i vissa fall till dagen efter. Och då har jag ätit MYCKET piller, utöver all min andra knarkkonsumtion.

Du får tänka på att även om det är fyra timmar, ungefär, då du har maximal effekt på xanoren,så går den ju långsamt ur kroppen, iaf relativt, om du jämför med kokain eller Ecstacy som helt plötsligt slutar fungera. Så funger ju inte benso. Nu har ju de drogerna halveringstider de också, men jag tror du fattar. Slänger du i dig 4mg klockan 08.00 så har du ca 2mg kvar vid ett-tiden. Men jag upplever det inte så i alla fall.
Okej, förstår precis vad du menar, tack för svaret!
Citera
2013-08-07, 15:59
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
Får man fråga vad ni betalar för de små blå godsakerna runtomkring i landet, dvs Ksalol? Skulle vara intressant att höra. Jag får dom för antingen 800/100 eller max 1000/100, bor i Göteborg. Prisvärt tycker jag. Vad betalar ni, och vart bor ni? Och nej, jag tänker inte sälja till nån, så bemöda er inte med PM.
Får betala 1500/100 om jag ska ha xanor, fast då är det visserligen "UPJOHN90" men fortfarande 1 mg.

Tidigare år har jag sett dina priser, men xanor har aldrig varit nog storfavorit för mig, och nu har jag ingen kran som tillhandahåller ksalol ens.
Citera
2013-08-08, 03:34
Medlem
Chicken-hawks avatar
Har Alprazolam 1mg snabb och ska ta dem ihop med 10or stess. Vad jag förstått så ska man alltså låte stess smälta under tungan och sen tugga xanor? gäller det även snabb (ej depåt) ??
Citera
2013-08-08, 05:49
Medlem
views avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chicken-hawk
Har Alprazolam 1mg snabb och ska ta dem ihop med 10or stess. Vad jag förstått så ska man alltså låte stess smälta under tungan och sen tugga xanor? gäller det även snabb (ej depåt) ??

Ja du kan ju inte låta depåt smälta under tungan haha. Det är bara smälta Xanoren under tungan också eller tugga den. eller så sväljer du den, ger effekt snabbt ändå.
Citera
2013-08-08, 11:21
Medlem
ksalol 1mg som finns på SR nu, någon som vet om dessa håller måttet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in