2012-10-20, 18:21
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Samma här. Inte mer, då är det överpris eller grym kvalite.
Många köper ju stavar styckvis för 40-50 kr även i stockholm med omnejd har jag hört
Citera
2012-10-20, 21:06
Medlem
masterior26s avatar
Är ute efter ett bra nertrapningchema på xanor ligger just nu på 5 mg om dan och har gjort det i 2 månader innan det tog runt 20 mg om dagen i 10 månader, så hade uppskatat om nån kunde ge mig ett bra shema på hur jag ska trappa ner dom
Citera
2012-10-20, 22:46
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Är ute efter ett bra nertrapningchema på xanor ligger just nu på 5 mg om dan och har gjort det i 2 månader innan det tog runt 20 mg om dagen i 10 månader, så hade uppskatat om nån kunde ge mig ett bra shema på hur jag ska trappa ner dom
Försök gå över till diazepam eller iktorivil så får du längre halveringstid = smidigare nedtrappning.
Citera
2012-10-20, 23:49
Medlem
SpooN.s avatar
Det händer ibland att jag känner mig sjukt stressad, nervös eller spänd på något sätt. En känsla som blockerar mig från att koppla av och ta djupa lugna andetag. Tror ni att xanor skulle hjälpa mot denna känsla? Eller beskrev jag ångest nyss? Hur känns eran ångest? Hur grov ångest har ni?
Citera
2012-10-21, 05:14
Medlem
vem-jags avatar
Hej, behöver råd. Har varit fast på vitt i ett x antal månader nu. Har alltid tagit 1/4 del av staven, ett tag innan pulvret håller på att ta slut. Sen blev det halvor och nu i fredags tog jag 1/2 först och sedan 1 hell till. När jag la mig i sängen hade jag somnat innan jag visste att jag hade sommnat På morgongen skulle jag till läkaren. Min inneboende väckte mig och stack till jobbet. Jag har duschat, rakat mig, tagit kläder på mig, ringt till läkaren och samtalet går såhär(res. för ev. fel):
-Telefontjej: hej (sjuksjusnamn) hur kan jag hjälpa er?
-Jag: hej ''Namn'' här , skulle vilja prata med läkaren.
-Telefontjej: han är upptagen i ett samtal. Jag ser att du ska träffa den senare, vill du att jag ska avboka mötet?
-Jag: Nej, be denne att rinna mig när färdgt.
Tack. hej då

Jag lägger mig påklädd i sängen och vaknar 16:30. Kommer inte ihåg när jag tog på mig kläderna, kommer inte ihåg att jag duschade och rakade mig men kommer ihåg samtalet som jag hade med telefontjejen. Och kommer ihåg att jag ringde för att jag ville avboka mötet(nu får ngn faktura på nära 300kr) va fan har jag gjort?
Är nybörjare med xanoren, fick 4/100st 2mg men nu blir jag rädd hur jag ska göra för att slippa någont sånt när jag är med folk. Idag 1/4 på morgonen, 1g vitt mellan 23-01, och 04:30 tog jag 1/2 stave till....

båååååååååå jag har skrivit detta i40min
Citera
2012-10-21, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26

http://www.benzo.org.uk/manual/bzsched.htm
Citera
2012-10-21, 16:13
Medlem
Stavar är dom bästa punkt slut!
Citera
2012-10-21, 16:41
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Detta är ofta ett fenomen bland människor utan ångest börjar käka pix, helt onödigt du förstör bara för dig själv.

Det var förjävligt synd, och jo jag har stora problem med ångest men mest panikattacker. Det var därför jag fixade dessa olagligt tills jag har fått någon medicin utskrivet lagligt. Tänkte ju bara ta två stycken på kvällen för att testa styrkan och ta bort min ångest och kunna sova.

Men nu har jag lärt mig en läxa.
Citera
2012-10-21, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av master415
Stavar är dom bästa punkt slut!

Slår ett slag för ksalolen ,älskar dem.....uppåt samtidigt som soft ,mysko men gottt
Citera
2012-10-21, 19:30
Bannlyst
Gott att ksalol funnit sin väg tillbaka i storflöd igen ,bara vraka o njuta gott folk. Alpralovers
Citera
2012-10-22, 03:32
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP8
Gott att ksalol funnit sin väg tillbaka i storflöd igen ,bara vraka o njuta gott folk. Alpralovers

Jag betalade 20kr st för dessa blåa små ksalol. Dom slog på riktigt jävla bra, rekommenderar dom verkligen! Det enda som slår dessa är temesta 1or från apoteket.
Citera
2012-10-22, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MP8
Slår ett slag för ksalolen ,älskar dem.....uppåt samtidigt som soft ,mysko men gottt

ksalolen är goda med faktist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in