Hej, behöver råd. Har varit fast på vitt i ett x antal månader nu. Har alltid tagit 1/4 del av staven, ett tag innan pulvret håller på att ta slut. Sen blev det halvor och nu i fredags tog jag 1/2 först och sedan 1 hell till. När jag la mig i sängen hade jag somnat innan jag visste att jag hade sommnat

På morgongen skulle jag till läkaren. Min inneboende väckte mig och stack till jobbet. Jag har duschat, rakat mig, tagit kläder på mig, ringt till läkaren och samtalet går såhär(res. för ev. fel):
-Telefontjej: hej (sjuksjusnamn) hur kan jag hjälpa er?
-Jag: hej ''Namn'' här , skulle vilja prata med läkaren.
-Telefontjej: han är upptagen i ett samtal. Jag ser att du ska träffa den senare, vill du att jag ska avboka mötet?
-Jag: Nej, be denne att rinna mig när färdgt.
Tack. hej då
Jag lägger mig påklädd i sängen och vaknar 16:30. Kommer inte ihåg när jag tog på mig kläderna, kommer inte ihåg att jag duschade och rakade mig men kommer ihåg samtalet som jag hade med telefontjejen. Och kommer ihåg att jag ringde för att jag ville avboka mötet(nu får ngn faktura på nära 300kr)

va fan har jag gjort?
Är nybörjare med xanoren, fick 4/100st 2mg men nu blir jag rädd hur jag ska göra för att slippa någont sånt när jag är med folk. Idag 1/4 på morgonen, 1g vitt mellan 23-01, och 04:30 tog jag 1/2 stave till....
båååååååååå jag har skrivit detta i40min