2013-08-05, 13:15
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunners007
Bara jag som får finnar av Xanor? Riktigt jävla drygt...........
Hmm, det lät inte skoj! Tar du det dagligen eller någon gång ibland?
Citera
2013-08-05, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Hmm, det lät inte skoj! Tar du det dagligen eller någon gång ibland?
Har tagit det dagligen nu i 2 veckor, har tagit mycket benso innan men aldrig direkt fått något problem med finnar då. Men nu de senaste dagarna har jag fått en hel del, kanske beror på värmen eller något?
Citera
2013-08-05, 13:25
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Har tagit det dagligen nu i 2 veckor, har tagit mycket benso innan men aldrig direkt fått något problem med finnar då. Men nu de senaste dagarna har jag fått en hel del, kanske beror på värmen eller något?
Okej, ja kanske svårt att säga. Men om du ligger på rätt höga doser? så är det inte omöjligt att det kanske har med det att göra.

När jag låg på riktigt höga doser tram så fick jag finnar utav det.
Citera
2013-08-05, 13:28
Medlem
GonerStoners avatar
Tänkte fråga mer kunnigt folk och då vänder jag mig hit.
Gillar som sagt xanor och nu har jag kommit över ksalol, dom är givetvis utländska utan tryck.
Nåväl, är det bara jag eller blir man otroligt fort dålig och får avtändning av dessa?
Nu snackar jag kanske över 2-3 dagar och lite mängd.

MVH.
Citera
2013-08-05, 14:12
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Bara jag som får finnar av Xanor? Riktigt jävla drygt...........
Hmm, kan det vara som så att du inte tål något av bindemedlena i tabletterna, eller att du kanske glömmer bort att sköta hygienen då du är bensad? Själv får jag ibland småfinnar på opiater vilket torde bero på histaminfrisättningen.
Citera
2013-08-05, 17:01
Medlem
Iixils avatar
Hade druckit ett par starköl igår, men kände mig inte riktigt ångestfri, så tog för första gången en ksalol på det. Sen minns jag inte så mycket mer, men det saknas 9 piller och frugan hade fått släpa mig i säng på kvällen.

Vet inte riktigt om jag vill gå med i fan clubben än..
Citera
2013-08-05, 17:09
Medlem
Hejs

vet att xanor och Ksalol innehållar samma ämne men är det nån skillnad egentligen? har 1mg upjohn hemma och 1mg ksalol vilken ska man prova först? bara provat valium innan
Citera
2013-08-05, 17:24
Medlem
Sådär 14mg X mår som en kung. Xanor är det bästa som finns...
Citera
2013-08-05, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Sådär 14mg X mår som en kung. Xanor är det bästa som finns...

måste du ta så många för att må så bra?
Citera
2013-08-05, 17:38
Medlem
kan man sova på dom eller mixar ni med sömnmedel också?
Citera
2013-08-05, 18:24
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnolg
Hejs

vet att xanor och Ksalol innehållar samma ämne men är det nån skillnad egentligen? har 1mg upjohn hemma och 1mg ksalol vilken ska man prova först? bara provat valium innan

Upjohn är alltid original, eller nja, det finns säkert kopior också, men jag har aldrig stött på några. Ksalol fungerar i mitt tycke exakt lika bra som originalet, även om kvalitèn kan variera något med tanke på hur tabletterna har blivit förvarade osv. Ksalol tillverkas av Galenika i Serbien så det är inte några "hemmatryckta" tabletter.
Citera
2013-08-05, 21:16
Medlem
Wild Jacks avatar
har varit utan benzo 2 månader nu har fortfarande avtändning och ett hemskt benzo sug

hur länge kände ni (du) avtändning och sug efter att ha slutat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in