Citat:
Ursprungligen postat av
gunners007
Bara en fråga, hur länge sitter Xanor "ruset" i? Hur många timmar om man tar 2 stycken? När ska man fylla på med de andra 2 om man tar 4 om dagen? Jag brukar hålla mig fram till 17-18 på kvällen och ta 2mg då och sen vänta tills 20-21 för att ta 2 till då och sedan röka en stadig vid 01 och sedan chilla någon timme och decka, men emellanåt känner jag att jag har xanor abstinen..alltså under denna perioden på kvällen. Jag har såklart abstinens på dagen också men försöker hålla mig och jag vill inte öka dosen, blir både för dyrt och jag måste ju sluta med det någon gång och avtändningen är fan inte att leka med. Har tagit mig igenom en avtändning förr men det blev återfall och sedan kört igen, vet inte hur länge jag hållt på med bensot sedan senaste återfallet men ja ca..2 månader.
Vettefan varför men jag har aldrig upplevt att bensodiazepiner slutat fungera över dagen, oavsett vilken jag tar! Det sitter i tills man somnar och i vissa fall till dagen efter. Och då har jag ätit MYCKET piller, utöver all min andra knarkkonsumtion.
Du får tänka på att även om det är fyra timmar, ungefär, då du har maximal effekt på xanoren,så går den ju långsamt ur kroppen, iaf relativt, om du jämför med kokain eller Ecstacy som helt plötsligt slutar fungera. Så funger ju inte benso. Nu har ju de drogerna halveringstider de också, men jag tror du fattar. Slänger du i dig 4mg klockan 08.00 så har du ca 2mg kvar vid ett-tiden. Men jag upplever det inte så i alla fall.