2009-02-04, 15:48
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja Diazepam regerar kompis, men dom är lite mindre lugnande enligt mig. Du har troligen blandat med Lyrica och öl och grejer och förstärkt effeken som fan. Men fan vilket skönt rus det är på Stes/vallar och Ikto med jämna mellanrum.

Jag har alltid gillat ruset på stessar mest nästan, men i längen. XANOR!

Hur e läget annars då broder Tuck?

Jag tycker fan dom är mer lugnande än xanor. Nästan inga tvångstankar,nästan ingen ångest... Just nu är dom favoriter iaf! Jofan det är fint, sköljde ner 40mg stesolid med en latte och dagen har ju bara börjat än...
Citera
2009-02-04, 16:09
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Jag tycker fan dom är mer lugnande än xanor. Nästan inga tvångstankar,nästan ingen ångest... Just nu är dom favoriter iaf! Jofan det är fint, sköljde ner 40mg stesolid med en latte och dagen har ju bara börjat än...
Ja dom e bra! MAN BLIR MER GLAD OCH UTÅTRIKTAD AV stess, men man går snabbt in sig, och dåä känner duu inte den bra effekten... Som lyrica, några dagar i veckan, det är så läng halvering, presic som med ikto, så du har fortfarande kvar grejerna i kroppen, fast du känner inge, därför får du ingen kick när du ar ikto eller stess. Dom e feta, men ta inte varje dag e mitt råd.
Citera
2009-02-04, 18:54
Medlem
Vad tycker ni om att blanda andra lugnande med Xanor jag tryckte i mig några theralen och det känndes som en liten förstarkning.
Nån som provat?
Citera
2009-02-04, 19:01
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stavel
Vad tycker ni om att blanda andra lugnande med Xanor jag tryckte i mig några theralen och det känndes som en liten förstarkning.
Nån som provat?

Att blanda andra benzo med Xanor är kanon, särskilt Diazepam.

Theralen hatar jag så det skulle jag nog inte gilla, men det är oxo nice att blanda med några sömntabletter t.ex Imovane.
Citera
2009-02-04, 21:40
Medlem
hur lång tid tar det innan Xanor verkar?
Citera
2009-02-04, 21:42
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce

om man tar dem som man skall c:a 30 min, högsta effekt uppnås efter 2 timmar
Citera
2009-02-04, 21:45
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce

Du kan även tugga tabletten, lite snabbare påslag, slipper magen bryta ner den.
Citera
2009-02-04, 22:05
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Nån som provat?
Jajamen, föredrar Diazepam, men brukar ta ett 5:e dels rör theralen ibland, för den muskel avslapåpnade effekten är ju obefintlig på Xanor. Jag tycker det är ganska juste, om man bara tar några droppar theralen. I brist på, STESOLID 10 mg!!!!!
Citera
2009-02-04, 22:07
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
om man tar dem som man skall c:a 30 min, högsta effekt uppnås efter 2 timmar
Jo men det beror lite på om du tar på fastande mage. Jag tuggar alltid mina och dra thé med mycket socker eller cola, så slår det nsabbare. Du kan även lägga dig ner och lägga tabben under tungan, och verkligen ligga helt still tills den är borta, det slår kraftigare. + Snabbare!
Citera
2009-02-04, 23:25
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Nån som provat?
låter so en bra kombo
xanorens lugnande effekter plus den avslappnande känslan av theralen...det låter ju fan kanon faktiskt! Pröva och ge ett utlåtande, btw, vet en som skjöt theralen ha ha
Citera
2009-02-04, 23:40
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
låter so en bra kombo
xanorens lugnande effekter plus den avslappnande känslan av theralen...det låter ju fan kanon faktiskt! Pröva och ge ett utlåtande, btw, vet en som skjöt theralen ha ha
Skjöt? Vonkan vet en som skjöt lacknafta.

Eller hur, somm jag sa till dig, ta lite theralen i kombo med Xanor är juste?
Då blir man helt avslappnad i kroppen också!
Citera
2009-02-04, 23:50
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Skjöt? Vonkan vet en som skjöt lacknafta.

Eller hur, somm jag sa till dig, ta lite theralen i kombo med Xanor är juste?
Då blir man helt avslappnad i kroppen också!
har du provat? dåså, doseringstips? Jävla ful avatar du har, vi vill se ett drägglande svin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in