2013-02-07, 11:24
Medlem
DrHurfurrus avatar
Hej!
Är Alpra bäst att ta bort ångest, social fobi? Det där med iq-befirande effet :s Hur menar ni då? Märks det att man blir segare och lite dum i huvudet?
Provade för några år sedan, ngra indiska tror jag, sådär effekt.... Kanske dåliga? Nyss flyttat till Gbg, tips på var leta här? Nordstan, Angeredtorg? Tacksam för tips
Citera
2013-02-07, 12:37
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdanoff
Kom över 35 st serbiska i går (ksalol skulle jag tippa på), för 300 spänn. Riktigt billigt, men jag blev överraskad över hur bra de var. Han sa att det skulle vara 1,5 mg i varje, men jag hade räknat med 1 mg. Hur som helst så fungerade de över förväntan, så jag tror det är mer än 1 mg i varje.

Du har säkert fått samma som jag, galenika ksalol 2 mg, de blåa ?
Riktigt bra drag.!
Citera
2013-02-08, 07:34
Medlem
dreaminlikehells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Ready to rock?

Jag vill också slå ett slag för denna underbara kombinationen.

=D göru helt rätt i
Citera
2013-02-08, 19:20
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrHurfurru
Hej!
Är Alpra bäst att ta bort ångest, social fobi? Det där med iq-befirande effet :s Hur menar ni då? Märks det att man blir segare och lite dum i huvudet?
Provade för några år sedan, ngra indiska tror jag, sådär effekt.... Kanske dåliga? Nyss flyttat till Gbg, tips på var leta här? Nordstan, Angeredtorg? Tacksam för tips

https://www.flashback.org/t1697563
Bästa med denna sida är att du inte ens behöver träffa någon person.
Citera
2013-02-08, 22:02
Avslutad
Igår tog jag xanor och stilnoct tillsammans, fan vad nice det var! Blev härligt lugn och glad och somnade gott. Innan skrev jag visserligen en jävla massa på msn jag inte minns, men det brukar jag göra nykter också.

Någon annan som testat samma kombo? Ska ta lite nu.
Citera
2013-02-08, 22:16
Medlem
SadCats avatar
Har också provat Xanor blandat med sömnmedel såsom Stilnoct, Imovane, Flunitrazepam och Halcion.
Tycker det funkar kanon. Riktigt mysigt
Citera
2013-02-08, 22:51
Bannlyst
Fråga,,
Har ni låg tröskel?
vad har ni kört förut?
Ålder?
Jag kan väl säga jag har svårt att sova på flyg ,köpte en karta ,drog i mig 2 mg ,,hmm jes vadå sova 15 minuter vad allt?
ja det var äkta Xanax karta jag fick på recept,!!
Finns det något som heter låg och hög drogtröskael som jag hört
har dock inte kört droger innan!!
Citera
2013-02-09, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -HolmJones-
Fråga,,
Har ni låg tröskel?
vad har ni kört förut?
Ålder?
Jag kan väl säga jag har svårt att sova på flyg ,köpte en karta ,drog i mig 2 mg ,,hmm jes vadå sova 15 minuter vad allt?

Drog i mig 4mg på ett flyg en gång för att få sova lite, utan tolerans, fungerade bra.
Fast skulle tro att stesolid + imovane är bättre om man vill sova.
Citera
2013-02-09, 01:06
Medlem
undervattenfisks avatar
Hört att en del små-langare börjat kalla xanor (serbiska ksalol förmodligen) för "Blå" för mig är "Blå" och kommer alltid vara valium..

Citat:
Ursprungligen postat av -HolmJones-
Fråga,,
Har ni låg tröskel?
vad har ni kört förut?
Ålder?
Xanor e ju ingen sömnbenso så det är väl inte så konstigt.. men zopiklon är ultimat , bättre för mig är flunisar
Senast redigerad av undervattenfisk 2013-02-09 kl. 01:09.
Citera
2013-02-09, 13:56
Medlem
JiseOnes avatar
Orkar inte starta egen tråd så slänger frågan här ist...
Gått på i runda slängar 15-25mg alpra/klona om dagen i ca ett halvår nu.. Ska skicka egenremiss till avvänjning, men det lär ju inte gå fortast.

Givetvis vet jag som alla andra att det är väldigt individuellt, men går CT efter helgen.. Hur kasst kommer jag må? Brukar inte få så jobbiga avtändningar på saker och ting, men aldrig varit såhär länge på något som är fysiskt beroendeframkallande heller.
Citera
2013-02-09, 23:23
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Orkar inte starta egen tråd så slänger frågan här ist...
Gått på i runda slängar 15-25mg alpra/klona om dagen i ca ett halvår nu.. Ska skicka egenremiss till avvänjning, men det lär ju inte gå fortast.

Givetvis vet jag som många andra att det ofta är väldigt individuellt, men går CT efter helgen.. Hur kasst kommer jag må? Brukar inte få så jobbiga avtändningar på saker och ting, men aldrig varit såhär länge på något som är fysiskt beroendeframkallande heller.

Tiden vill visa, hade varit intressant att se på ett sätt men...

Tips gör det inte, då all tillgänglig information säger nedtrappning och har du gått på dessa doser i 6mån så kan det t om vara rent livsfarligt.

Kommer troligen inte må så olidligt dåligt första dagarna/veckan men sen ska det visst komma ett jävla helvete för de flesta.

Byt till Diazepam (om du har nån som helst effekt av det) vilket du iaf lär få om du klarar CT, säg 10dar på dessa doser.

Kastar sten i glashus då jag personligen inte lyckats sluta helt med diazepam sen första piller, men om du inte är ett extremt undantag och tagit dessa mängder, kommer du med mkt stor sannolikhet inte lyckas så bra.

Är visserligen så individuellt så ingen lätt fråga, själv har jag stor tolerans av diazepam, mer sällan annat men kan skriva lite trots 10mg xanor igår + 10 mg idag, p g a kraftigt ökad stress på olika områden så bytte jag några dagar, lär visa sig om nån dag då jag inte planerat att ta mer. Omräkning i benso säger att jag legat 4-5ggr högre än normalt.

Garanterad korstolerans och ganska stor i mitt fall verkar det som.

Klonazepan är totalt verkningslöst på mig, skulle troligen kunna ta nånstans mellan 50-100mg + alkohol och inte ens sova en hel natt. VISS RISK FÖR ANDNINGSDEPRESSION dock, även om det aldrig drabbat mig (vad jag vet, kanske varit närmare död än man trott ibland)

Uppdatera gärna och lycka till.
Citera
2013-02-09, 23:31
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo3
Drog i mig 4mg på ett flyg en gång för att få sova lite, utan tolerans, fungerade bra.
Fast skulle tro att stesolid + imovane är bättre om man vill sova.

Tror jag också, tycker jag känner alldeles för lite, känns ungefär som en karta till behövs...

Diazepam är ju svagare men frågan är om omräkningsdoserna verkligen stämmer, har tillgång till bra grejer, det som det ska innehålla innehåller det, men skumt att jag tycker både alprazolam och definitivt klonazepam är helt sjukt överskattade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in