Citat:
Ursprungligen postat av HammarN^
Förstår inte vad ni ser i xanor!
Skulle flumma på det för första gången förra fredagen. Så inhandlade 6x 2mg.
Drog i mig en, väntade en halvtimme, tog en till. Sedan ytterligare en halv ganska direkt efter det.
Kände ingenting förens allt svartnade.
*Poff* så blev det söndagsmorgon och allt var slut och så saknas det 8 st citalopram ur paketet som av okänd anledning låg på nattduksbordet. Antar att jag tuggat i mig dem när jag var väck.
Kommer inte ihåg ett skit och mådde som en överkörd myrslok!
Du borde börjat med 0,5 -1mg bara för att se hur du reagerar om det var första gången. Du smällde på med rejäla doser direkt

Alprazolam är potent! Underskatta inte de låga mg siffrorna (om man jämför med tex Sobril eller Stesolid) 0,5mg Alprazolam motsvarar 10mg Diazepam enligt
http://evoca.info/Kap1.pdf
"Maximal plasmakoncentration erhålles med Xanor 1-2 timmar efter intag." Så du var för snabb.
När jag inte har tollerans räcker 0,5 mg ksalol för ångestdämpning om jag skall ut på stan osv, känner mig uppåt av dom och på riktigt bra humör (har de blandat i tjack

?). Nu har jag Pfizers rosa 0,5mg och känner att de känns svagare och blir inte uppåt av dom och de tar inte bra på ångesten! Mycket märkligt. Alprazolam som Alprazolam!? Tydligen inte, eller så är det något bindemedel. Har kört under tungan också men hjälper inte mycket.
Doshöjning kanske?