2012-01-27, 21:51
Medlem
Fick Xanor 0.5mg utskrivet igår för första gången, var givetvis tvungen att testa igår, slutade med att 10st gick åt :P Sov mest. Nu har jag fått i mig 4.5 (0.5mg) och känner mig fin..
Citera
2012-01-27, 22:18
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awuji kira
Fick Xanor 0.5mg utskrivet igår för första gången, var givetvis tvungen att testa igår, slutade med att 10st gick åt :P Sov mest. Nu har jag fått i mig 4.5 (0.5mg) och känner mig fin..
Varför kan du inte köpa på nätet eller av nån på gatan?
de är ju såna som du som förstör för många som verkligen behöver benso att kunna få ut.. du verkar ju uppenbarligen mest vara ute efter att flöddra ner dig till en zombie än att bota någon ångest.
Citera
2012-01-27, 22:20
Bannlyst
Insett att jag är torsk på xanax.

På kvällarna är ångesten värst och vill bara bli flöddrad och skita i allt. Vilket har slutat med att jag ligger på 7-13mg varje dag.

Ingen som sitter på något bra nertrappningsprogram?

Mvh Lord
Citera
2012-01-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty

På kvällarna är ångesten värst och vill bara bli flöddrad och skita i allt. Vilket har slutat med att jag ligger på 7-13mg varje dag.

Mvh Lord

Beklagar, tung tid framöver med andra ord. Kan inte hjälpa dig med något schema. Önskar dig all lycka, stå på dig. Bli fri från det där kemiska helvetet på jorden.
Citera
2012-01-27, 22:44
Medlem
Andans avatar
Vad tycker ni om Xanax Parke Davis jämfört med upjhon 90?

Är det bara jag som upplever parke davis lite smuligare?
Citera
2012-01-27, 22:45
Medlem
NirvanAs avatar
Hur fungerar xanor på någon som mentalt mår bra och är helt stabil fysiskt som psykiskt? Känns det annorlunda för olika personer typ?
Citera
2012-01-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Ställer samma fråga på rätt ställe:
Hur bra är de små suketterna som florerar nu? Fejk eller bra krut i dem?

Det finns både och, dom som är bra är MKT bra
Citera
2012-01-27, 23:12
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur fungerar xanor på någon som mentalt mår bra och är helt stabil fysiskt som psykiskt? Känns det annorlunda för olika personer typ?
Benso är väl i princip som bäst om du mår dåligt eller inte kan sova? varför ta de annars, de ger ju inget rus att tala om, dreggel och minnesluckor.
Citera
2012-01-27, 23:49
Medlem
smoketheherbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Benso ger väll inget rus överhuvudtaget. Det ger ett välbefinnande samt en ångestdämpning. Har du ingen ångest så kan ju inte ångesten dämpas därför är det onödigt att ta det då.

Bensodiazepiner är en medicin för folk med psykisk ohälsa och enligt mig ingen drog eftersom man inte får något rus. Möjligt att det kan ge "något" slags rus om man dricker mycket alkohol men jag ser mer det som att alkoholen höjer medicinens effekt och inte ger ett rus.

Tack för mig!

Mvh / Smoketheherb
Citera
2012-01-28, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnergiKnippan
Beklagar, tung tid framöver med andra ord. Kan inte hjälpa dig med något schema. Önskar dig all lycka, stå på dig. Bli fri från det där kemiska helvetet på jorden.

Det är så illa alltså, visste ju vad jag gav mig in på men det gick väldigt snabbt. Eller så är det mitt minne som är förstörd, kan vara både och. 10mg med full effekt och stavar perfekt, än iaf.
Citera
2012-01-28, 00:38
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty

Mvh Lord

Hur länge har du legat på det intaget? Ashtons manual är ju en klassiker för nedtrappning
av benso, för xanor gör man det med hjälp av diazepam.
http://evoca.info/ashton1.html
Citera
2012-01-28, 00:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Benso är väl i princip som bäst om du mår dåligt eller inte kan sova? varför ta de annars, de ger ju inget rus att tala om, dreggel och minnesluckor.
Ja det är väl lite onödigt antar jag, kanske om man vill ha en helgalen och urflippad kväll kan man ju dricka massa starksprit tillsammans med massa xanor, man lär nog inte minnas så mycket men galet lär det bli...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in