2012-04-25, 05:21
Medlem
beastieboy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delboy420
Joinar klubben då jag sedan två år tillbaka står på sju mg dagl. Ett mg direktverkande+sex mg depå.Detta får jag av Öppenvården Psyk-Missbr....Får även tre imovane till natten...Jobbar på att få läkaren att skriva ut Halciondå min sömn e ständigt fuckad.Peace....

Vilken dos fick du av öppenvården första gången? Jag står på 4 mg dagligen men försöker få det höjt till 6 mg/dag då jag känner att toleransen har ökat så. Egentligen vill jag sluta helt med Xanor, men det är inte läge för att gå igenom det helvete det innebär att sluta just nu...
Citera
2012-04-25, 05:25
Medlem
beastieboy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analhuvud
Har bara tillgång till depo.. Hur många mg behöver jag ungefär för att känna mig lite skön ikväll? Krossa i plastpåse?

Köp en sån här istället, funkar utmärkt att krossa depot tabs med: http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=109147
Citera
2012-04-25, 13:20
Medlem
delboy420s avatar
Hade fyra mg som start dos, tror det gick fyra månader sen höjde dom med tre mg. Är tröttpå skiten och skall försöka trappa ut långsamt ca tre månader. Cannabis är det ända jag kommer att konsumera under tiden.
Citera
2012-04-25, 13:26
Medlem
beastieboy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delboy420
Hade fyra mg som start dos, tror det gick fyra månader sen höjde dom med tre mg. Är tröttpå skiten och skall försöka trappa ut långsamt ca tre månader. Cannabis är det ända jag kommer att konsumera under tiden.

Jagär också less på skiten, ska börja min nertrappning på Måndag och ta bort 0,5mg varannan vecka, vi får se hur det går, ev slänger jag in stess efter några veckor beroende på hur jag mår...
Citera
2012-04-25, 18:40
Medlem
8 ksalol nere med 2 öl, känner inte mycket. Det kanske kommer med ölen haha...
Citera
2012-04-25, 19:05
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
8 ksalol nere med 2 öl, känner inte mycket. Det kanske kommer med ölen haha...
Åh, du kommer att känna.
Citera
2012-04-25, 20:38
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FORZAJUVE87
Syftade på att han brukar ta 50 mg valium och då borde väl inte 2 mg Xanor vara för mkt. Hans bensotolerans torde redan vara en rätt så hög.
Har ingen tolerans egentligen. Har Max tagit 10mg etizolam det här året. Inte en enda valium i år men kanske 100mg förra året. Men kanske bara ska köra på 2mg direkt? Vad är det värsta som kan hända egentligen? Beter man sig skumt bara eller börjar man sluddra på sådana små doser?
Jag blev ju rejält påverkad av 4mg etizolam senast.
Citera
2012-04-25, 20:44
Medlem
Ovcharkas avatar
Happ, dags för andra omgången depot. Förra uttaget knarkade jag upp. Det var mycket mortel inblandat. Denna gång hade jag tänkt ta dom som det är tänkt - två gånger om dagen.

Frågan är när på dygnet jag ska ta dessa två piller? Ångesten är mest påtaglig på kvällen, så de sista timmarna innan jag somnar är det som viktigast att ha effekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fass.se
...medan det tar 5-11 timmar att få full effekt med Xanor Depot depottabletter.

Ett jävla spann - 6h... "Det kan ge effekt efter 5h, men det kan också vara så att du får vänta ytterligare 6h..."

Ah, helvete. Matematiska helvete. Jag vill ju inte sova bort en massa Xanor. Lutar åt att jag tar en tidigt på eftermiddagen (så har jag effekt när jag lägger mig) och en precis innan jag somnar (så har jag full effekt när jag vaknar).

Vad tycker ni om detta upplägg? Har ni fakta, åsikter, information? Hör av er.
Citera
2012-04-26, 02:33
Medlem
beastieboy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Happ, dags för andra omgången depot. Förra uttaget knarkade jag upp. Det var mycket mortel inblandat. Denna gång hade jag tänkt ta dom som det är tänkt - två gånger om dagen.

Frågan är när på dygnet jag ska ta dessa två piller? Ångesten är mest påtaglig på kvällen, så de sista timmarna innan jag somnar är det som viktigast att ha effekt.

Ett jävla spann - 6h... "Det kan ge effekt efter 5h, men det kan också vara så att du får vänta ytterligare 6h..."

Ah, helvete. Matematiska helvete. Jag vill ju inte sova bort en massa Xanor. Lutar åt att jag tar en tidigt på eftermiddagen (så har jag effekt när jag lägger mig) och en precis innan jag somnar (så har jag full effekt när jag vaknar).

Vad tycker ni om detta upplägg? Har ni fakta, åsikter, information? Hör av er.

Har också depot tabs, jag kör så att jag tar en direkt jag vaknar och en typ vid 14 tiden, jag vill inte sova bort effekten heller då jag har bra sömnmedicin som gör att jag får sova hela natten...
Tycker att jag börjar känn lite effekt av Xanoren redan efter 3 h.
Gav en åt farsan som ett test, han har noll tolerans, och efter 2 timmar var han då skapligt flödrad, efter 5 timmar så satt han och sov i fotöljen och gick knappt att väcka. Jävla rävgift sa han dagen efter! Hahaha!
Citera
2012-04-26, 03:07
Medlem
FORZAJUVE87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Har ingen tolerans egentligen. Har Max tagit 10mg etizolam det här året. Inte en enda valium i år men kanske 100mg förra året. Men kanske bara ska köra på 2mg direkt? Vad är det värsta som kan hända egentligen? Beter man sig skumt bara eller börjar man sluddra på sådana små doser?
Jag blev ju rejält påverkad av 4mg etizolam senast.

2 mg Xanor är ju en rätt märkbar dos om man säger så. Tror nog att du skulle känna dig märkbart påverkad av det, kanske inte i sludderstadiet men förhoppningsvis infinner sig ett lugn inom dig. Som sagt, jag har en uppbyggd tolerans kring benso och känner enbart ångestdämpande när jag intar 2 mg Xanor, för dig kan det sluta värre.

Ta det lugnt med Xanoren, pröva dig långsamt fram är mitt tips!
Senast redigerad av FORZAJUVE87 2012-04-26 kl. 03:10.
Citera
2012-04-26, 15:48
Medlem
SadCats avatar
Hej hej.

Får 1mg Xanor Depot på morgonen och 1mg på natten. Har även 0,5mg Xanor vid behov 3ggr per dag.

Vill höja dosen men läkaren jag har är väldigt försiktig... Kan bero på att jag berättat för honom att jag har provat det mesta innan, utan recept

Har beställt 25 tabs Onax Xanax 2mg från en välkänd sida här på Flashback.

Har en fråga.
Ska få ett slumpmässigt pissprov och undrar om dom märker om jag tagit Onax:en?

Xanor dosen jag får nu dämpar knappt min ångest, därav inköpet...
Citera
2012-04-26, 15:52
Medlem
beastieboy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Hej hej.

Får 1mg Xanor Depot på morgonen och 1mg på natten. Har även 0,5mg Xanor vid behov 3ggr per dag.

Vill höja dosen men läkaren jag har är väldigt försiktig... Kan bero på att jag berättat för honom att jag har provat det mesta innan, utan recept

Har beställt 25 tabs Onax Xanax 2mg från en välkänd sida här på Flashback.

Har en fråga.
Ska få ett slumpmässigt pissprov och undrar om dom märker om jag tagit Onax:en?

Xanor dosen jag får nu dämpar knappt min ångest, därav inköpet...

Onaxen ska ju innehålla samma verksamma substans som vanlig Xanor nämligen Alprazolam så det kommer inte synas något annat ämne på pissprovet...
Senast redigerad av beastieboy99 2012-04-26 kl. 16:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in