2012-09-30, 21:44
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
1mg Xanor sitter i hur länge? Spårtid i både piss och blod är intressant.
halveringstiden är väl ca 8 timmar har jag för mig, och sen efter det kanske 2 dagar i pisset?

Jag tog 4 mg xanor innan jag blev anhållen för ett tag sen men när jag pissade innan jag blev flyttad till häktet (3 dagar) så pissade jag bara positivt på klonazepam och diazepam, visst åkte jag på narkotikabrott ändå men xanoren hade jag inte pissat positivt på så det är väl kanske ett riktmärke?
Citera
2012-09-30, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
halveringstiden är väl ca 8 timmar har jag för mig, och sen efter det kanske 2 dagar i pisset?

Jag tog 4 mg xanor innan jag blev anhållen för ett tag sen men när jag pissade innan jag blev flyttad till häktet (3 dagar) så pissade jag bara positivt på klonazepam och diazepam, visst åkte jag på narkotikabrott ändå men xanoren hade jag inte pissat positivt på så det är väl kanske ett riktmärke?

12 timmar ska det vara på halverings tiden om jag inte missminner mig
halveringstiden har inte med hur länge du är posetiv på prov

efter 3 dagar så ska du va ren, men garanterat ren efter 4 dagar

tänk dig att du röker grälle över 1 dag o du är berusad bara den dagen men bara för det är du inte ren på prov nästa dag
Citera
2012-09-30, 22:08
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igf112
12 timmar ska det vara på halverings tiden om jag inte missminner mig
halveringstiden har inte med hur länge du är posetiv på prov

efter 3 dagar så ska du va ren, men garanterat ren efter 4 dagar

tänk dig att du röker grälle över 1 dag o du är berusad bara den dagen men bara för det är du inte ren på prov nästa dag
Har jag inte påstått heller? jag var positiv på diazepam i 1 månad innan jag blev ren, eller i slutet var det oxazepam men det är ju en metabolit av diazepam så det är inte så konstigt.

Men xanor går ut snabbast av alla benso vad jag vet iaf, har polare på subutex och metadon program som käkar 5-6-7-8 mg xanor i mitten på veckan och är rena när dom ska pissa efter helgen
Citera
2012-09-30, 22:14
Medlem
Citat:
Har jag inte påstått heller? jag var positiv på diazepam i 1 månad innan jag blev ren, eller i slutet var det oxazepam men det är ju en metabolit av diazepam så det är inte så konstigt.

Men xanor går ut snabbast av alla benso vad jag vet iaf, har polare på subutex och metadon program som käkar 5-6-7-8 mg xanor i mitten på veckan och är rena när dom ska pissa efter helgen

jupp alpra går ut snabbast av alla benzo tror jag med. men 3-4 dagar så är man ren därför så snabb nertrappning fall man läggs in

är själv me i metadon programet i uppsala. fuck you davod! bög läkare
Citera
2012-10-01, 00:00
Bannlyst
Citat:

imovane och stilnoct går ut fortare
Citera
2012-10-01, 06:39
Medlem
gugglianos avatar
Citat:

Tack.
Citera
2012-10-01, 07:40
Medlem
Emmelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Movix
imovane och stilnoct går ut fortare

Förlåt. Nu kommer folk snart att försöka smälla Dig på fingrarna och då riskerar det bara att tilländalöpa i tjafs. Zopiklon och zolpidem är inga "äkta" bensodiazpeiner, utan är däremot "non-bensodiazepiner", d.v.s. bensodiazepinbesläktade läkemedel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nonbenzodiazepine
http://en.wikipedia.org/wiki/Z-drug
Senast redigerad av Emmely 2012-10-01 kl. 08:04.
Citera
2012-10-01, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emmely
Förlåt. Nu kommer folk snart att försöka smälla Dig på fingrarna och då riskerar det bara att tilländalöpa i tjafs. Zopiklon och zolpidem är inga "äkta" bensodiazpeiner, utan är däremot "non-bensodiazepiner", d.v.s. bensodiazepinbesläktade läkemedel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nonbenzodiazepine
http://en.wikipedia.org/wiki/Z-drug

Hur som helst så är det populära bland folk som "pissar", speciellt imovane.
Citera
2012-10-01, 10:41
Medlem
Emmelys avatar
Citat:

Det är en sanning som låter sig stå oemotsagd.
Citera
2012-10-01, 12:06
Medlem
Citat:

Imovane är för övrigt ett läkemedel vilken 13åring som helst kan ordna utskriven....

Förstår inte hur den skulle kunna vara populär?

Citera
2012-10-01, 16:33
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av an0nymouz
Imovane är för övrigt ett läkemedel vilken 13åring som helst kan ordna utskriven....

Förstår inte hur den skulle kunna vara populär?

Förstår inte att den ens fortfarande går att få ut, om den nu kan fås ut av 13-åringar. Fjortisar brukar ju snabbt svärta ner alla verksamma läkemedel genom att dra i sig 100-tals och antingen dö eller gråta ut i media.
Citera
2012-10-01, 16:36
Medlem
gugglianos avatar
Citat:

Så en liten dos borde vara lätt att hydrera bort?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in