Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Är nästan säker på att dessa är äkta. Ska testas snart.
Vet inte varför de kan vara så bra, men det är ju positivt iallafall. Också hört att de ska innehålla allt från 1.3-1.7mg istället för 1mg. Känns lite konstigt ifall de skulle innehålla, säg 1.5mg, istället för 1mg. Möjligtvis att de innehåller 1.1-1.2mg max.
a ja bra är dom då iaf, har faktiskt en näve ksalol framför mig just nu, och dum som man är för man vill ha effekten snabbt så la jag 5 st ksalol under tungan för en stund sen var redan rätt körd på 25-30 mg nitrazzepam någon etizolam har slunkit ner också och hade tagit sub tidigarte ikväll
men de jag ville komma fram till var är smaken av alprazolam lixom sätter sig äter chips och dricker pepsi men får inte bort dfen vidriga smaken och effekten blir ingen skillnad under tungan ädnå eller den är marginell. xanor slår ju på snabbt ändå.
var längesen jag var såhär flöddrad faktiskt har relativt hög bensotolerans då jag knaprar det dagligen utom då jag kör gobbe. men nyligne klivit av gobben och då behöver jag stora mängder benso nån dag efter sen kanjag gå tillbaka till min normala !underhållsdosering för att döda ångesten bara. hade bra