2012-06-09, 18:16
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Nu har man ett tiotal blåa Ksalol 1mg. Har bara testat 2st en gång och har för mig att de fungerade iallafall.

Skulle vara kul att se en analys på dessa, då det sägs vara bra tryck i dessa.. Ska testas om någon timme.
Mhm äkta ksalol är faktiskt mer tryck i än upjohn från apoteket i vissa fall, har det något med bindningsmedlet att göra? eller vad kan det ha med att göra, för det här påståendet att dom ska innehålla MER än 1 mg köper jag inte.
Citera
2012-06-09, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Mhm äkta ksalol är faktiskt mer tryck i än upjohn från apoteket i vissa fall, har det något med bindningsmedlet att göra? eller vad kan det ha med att göra, för det här påståendet att dom ska innehålla MER än 1 mg köper jag inte.

Är nästan säker på att dessa är äkta. Ska testas snart.

Vet inte varför de kan vara så bra, men det är ju positivt iallafall. Också hört att de ska innehålla allt från 1.3-1.7mg istället för 1mg. Känns lite konstigt ifall de skulle innehålla, säg 1.5mg, istället för 1mg. Möjligtvis att de innehåller 1.1-1.2mg max.
Citera
2012-06-11, 03:07
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Är nästan säker på att dessa är äkta. Ska testas snart.

Vet inte varför de kan vara så bra, men det är ju positivt iallafall. Också hört att de ska innehålla allt från 1.3-1.7mg istället för 1mg. Känns lite konstigt ifall de skulle innehålla, säg 1.5mg, istället för 1mg. Möjligtvis att de innehåller 1.1-1.2mg max.
a ja bra är dom då iaf, har faktiskt en näve ksalol framför mig just nu, och dum som man är för man vill ha effekten snabbt så la jag 5 st ksalol under tungan för en stund sen var redan rätt körd på 25-30 mg nitrazzepam någon etizolam har slunkit ner också och hade tagit sub tidigarte ikväll

men de jag ville komma fram till var är smaken av alprazolam lixom sätter sig äter chips och dricker pepsi men får inte bort dfen vidriga smaken och effekten blir ingen skillnad under tungan ädnå eller den är marginell. xanor slår ju på snabbt ändå.

var längesen jag var såhär flöddrad faktiskt har relativt hög bensotolerans då jag knaprar det dagligen utom då jag kör gobbe. men nyligne klivit av gobben och då behöver jag stora mängder benso nån dag efter sen kanjag gå tillbaka till min normala !underhållsdosering för att döda ångesten bara. hade bra
Citera
2012-06-11, 04:12
Medlem
undervattenfisks avatar
oj oj längesen man hade äkta ksalolerna, pangade å jävligt rätt finemang ihop med nitrazepam och etizolam som är två mina favorit bens , även med subben men det var säkert 9 timmar sen jag tog och dalat bner all de aktiva ruset , var nog därför jag vart tvärflöddrad trodde jag men var bara kombon.

hade sutti t fint och få i sig 1(8 del till för att underhålla och fortsätta plöja serier ähhum men har inget mer.. 2 st ksalol till nu sen kommer man sova gott nu och vakna upp lite sådär skönt efter bensad efter x antal timmar sömn.
Citera
2012-06-11, 22:21
Medlem
Att krossa Xanor depot 0,5 mg och 1mg. Funkar det så att man känner av snabbare? Jag antar effekten kommer snabbare. Och hur blir det med alkohol från någon som är van vi z-analoger- Imovane etc tillsammans med alkohol.
Citera
2012-06-11, 22:25
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenbergsmannen
Att krossa Xanor depot 0,5 mg och 1mg. Funkar det så att man känner av snabbare? Jag antar effekten kommer snabbare. Och hur blir det med alkohol från någon som är van vi z-analoger- Imovane etc tillsammans med alkohol.

Ja det slår på fortare med båta alternativen.
Citera
2012-06-11, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stenbergsmannen

Det är bara köra på. Dela dom/krossa dom så uppnås effekt snabbare.

Benzo boostar alkohol, så det är bara att köra. Har gjort det många gånger och möjligtvis blir man lite mer dum i huvudet, men det är inget du kommer märka
Citera
2012-06-12, 11:37
Bannlyst
Såja. Slut på subben och dags för benzande.

Delade på en halv ksalol 1mg och drog båda 5 min efter varandra klockan 10.20-10.25 och de slog nu.

Är det inte lite segt för att vara xanor? Ska sägas att jag svalde dem och inte körde sublingualt (under tungan).

För ksalol 1mg (de blåa) är väl inte depot?

En grej jag undrar.. Man märker ju när folk är flöddrade, men varför märker man det inte själv ofta?
Citera
2012-06-12, 17:40
Medlem
17 ksalol och 2 öl, haaa de.
Citera
2012-06-12, 17:47
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
17 ksalol och 2 öl, haaa de.
Tolerans eller dumdristighet?
Citera
2012-06-12, 17:56
Medlem
Tolearans, tradigt nog...
Citera
2012-06-13, 08:27
Medlem
petrooks avatar
Fick en hög med Inzolam Alprazolam 1mg, de är märkta interdrugs1.0 och fanns för ca5 år sen o då tyckte jag de var som alla andra likvärdiga, typ Xiemed, Parke-Davis m fl. tycker de funkar ok nu med men har en sjuuuk tolerans på alpra, skulle ju bara beckna av dessa då jag fick bra pris.... Nån annan som har erfarenhet av dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in