Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Nix, de ljusblå är Ksalol. Dessa är suketter.
Utan tolerans öht är 1 mg Alprazolam klart tillräckligt i medicinskt syfte för de flesta skulle jag säga.
De här suketterna vet jag inte vad det är, har aldrig sett. Jag tar bara xanor i medicinskt syfte - att mota abstinens för andra droger. Högst 1-2 mg per dygn. Det tar bort 50% kanske. Men 50% kvar är mycket. Men helst skulle jag vilja ha stesolid, men det tycks vara omöjligt att få tag i.
Nej, jag har tagit ett beslut med benso tidigt att aldrig använda det som drog, dvs söka rus. Jag vet inte varför. Dessa droger kom sent in i mitt liv, och jag tog ett slags principiellt beslut, inte minst för att inte förstöra den medicinska effekten. Men jag får ju ändå inte benso utskrivet. Men får tag på det lätt ändå.
Attt lägga av med amfetamin och opiater samtidigt - med en övergång till subutex + benso + 10mg oxy/dag. Det är vad jag gör nu. Likväl får jag återfall.
the war goes on...
men om jag ska säga något, som är viktigt för mig är att "spara" benson - som drog och medicin - tills den dagen då du ska kicka allt. Det är ju synd om man då har ett beroende av benso
också...