2009-01-17, 20:32
Medlem
Mords avatar
1,5-2mg räcker gott och väl. tänk på att ta det lugnt med drickat. drick en bira och sofa. funkar inte det så drick en till men ta det lugnt.
Citera
2009-01-18, 11:16
Medlem
sv4mpads avatar
Jag ansluter mig till denna fanclub med

Igår hade vi lite "mys" här hemma, snäll som jag var ordnade jag smörgåsar till min vän, köttbullemackor med gurkmajonäs, bredde en 6-7 st.

Han tog med sig sprit, vilket jag avrådde, gav han någon mariestad (god öl) 5% och suga på. Nåväl, efter lite skratt var det dags att fixa nattamaten. Steker köttbullar, fixar gurmajonäs. Voilà köttbullemackor.

Tyvärr när jag kommer in i vardagsrummet så ligger han o snusar gott, i zombiestadet.

Vilket tyvärr ledde till att jag åt köttbullemackor till jag storknade, orkade dock inte upp alla

Eftermätt
//
$v4mpad
Citera
2009-01-18, 18:17
Medlem
boxxs avatar
NÅn som har erfarnhet av SE 2 mg Xanor?
Citera
2009-01-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boxx
NÅn som har erfarnhet av SE 2 mg Xanor?

Ja.

I början tyckte jag dem var skit, men nu kan jag inte sluta äta dem. Dom slinker alltid ner med 1 roche valium från SE, tar dem bara för att jag mår verkligen SKIT just nu.

bläää, men för at svara på din fråga.. dem funkar bra.
Citera
2009-01-18, 19:02
Medlem
boxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naddet
Ja.

I början tyckte jag dem var skit, men nu kan jag inte sluta äta dem. Dom slinker alltid ner med 1 roche valium från SE, tar dem bara för att jag mår verkligen SKIT just nu.

bläää, men för at svara på din fråga.. dem funkar bra.

Kan man jämnföra dom mot Np Xanor 2 mg och hur ser dom ut från SE?
Citera
2009-01-18, 20:56
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxx
Kan man jämnföra dom mot Np Xanor 2 mg och hur ser dom ut från SE?

det ska vara samma (det var det för nån månad sen), men dom har inte alprazolam inne nu..sa dom i tors.
Citera
2009-01-18, 21:34
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Blackout på 4 mg Xanor och 3-4 starköl? Jag brukar slänga i mig det också + Koks/mdma/meph + massa dricka, och har då aldrig fått en blackout.

Börja lite lätt och dricka ansvarsfullt, lär dig att känna av din gränser. Absolut inget svårt om man använder huvudet.

1.5 mg? Hmm....

Enligt mina drogerfarenheter så är det alltid den första gången som slår hårdast...
Menmen, du kanske är mycket hårdare än mig? Eller vad var det du ville bevisa?
Citera
2009-01-19, 17:26
Medlem
Eldkvarns avatar
Försökte hålla mig ifrån detta rävgift, det gick i två och ett halvt dygn. Under de timmarna tvingade jag mig till toaletten två gånger, det var det enda jag orkade med och det tog två-tre timmars mental press innan jag orkade stega de fem metrarna. Ska ner till min "vanliga" dos och ska försöka att inte flöddra på ett tag. Passa er innan ni ger er in i denna klubb...
Alla som redan är med, keep your heads up!
Citera
2009-01-19, 17:28
Medlem
Battery6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Försökte hålla mig ifrån detta rävgift, det gick i två och ett halvt dygn. Under de timmarna tvingade jag mig till toaletten två gånger, det var det enda jag orkade med och det tog två-tre timmars mental press innan jag orkade stega de fem metrarna. Ska ner till min "vanliga" dos och ska försöka att inte flöddra på ett tag. Passa er innan ni ger er in i denna klubb...
Alla som redan är med, keep your heads up!

Du kan klara det, fyll kylskåpet med käk och vatten sedan baxar du in det på toan. Sitt sedan på dass tills du är normal igen. Då behöver du inte gå
Citera
2009-01-19, 17:33
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battery6
Du kan klara det, fyll kylskåpet med käk och vatten sedan baxar du in det på toan. Sitt sedan på dass tills du är normal igen. Då behöver du inte gå

Ska inte sluta helt, bara ner till nåt enstaka mg om dagen, tänkte ta en cold turkey för att känna hur det kändes... tack för omtanken!
Känner mig som Himmler (no offense commander), men allvarligt talat, Xanor är ingen lek...
Citera
2009-01-19, 17:40
Medlem
Alisas avatar
Citat:
Ska inte sluta helt, bara ner till nåt enstaka mg om dagen, tänkte ta en cold turkey för att känna hur det kändes... tack för omtanken!
Känner mig som Himmler (no offense commander), men allvarligt talat, Xanor är ingen lek...
Hur länge har du käkat xanor för att må såhär när du försökte göra ett uppehåll?
Citera
2009-01-19, 18:12
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Försökte hålla mig ifrån detta rävgift, det gick i två och ett halvt dygn. Under de timmarna tvingade jag mig till toaletten två gånger, det var det enda jag orkade med och det tog två-tre timmars mental press innan jag orkade stega de fem metrarna.

Hur mycket har du snittat per dag ca?
jag käkade i stort sett dagligen i 8-9 månader och sista 2 månaderna 10-30mg ikto/xanor dagligen plus att man drack rätt ofta, vilket varit rätt trist att lägga ned, tog CT samma dag jag fyllde 20, var tvungen att röka iaf 5 dagar i veckan ända tills mitten av december, så tog runt 3 månader för mig innan det börjades känna ok att vara nykter.
Tror personligen inte att jag hade pallat med en nedtrappning, försökte det med stes, fast orkade inte gå och hämta min dagliga dos särskilt länge, fick bara 40mg stes om dagen också, vilket jag inte tyckte hjälpte ett piss, då röker jag hellre brass, hjälper bra mycket bättre, enda negativa är ju att man blir helt apatisk.

Hoppas det går bra iaf, tycker du verkar skön så!
Sen när man inte käkar varje dag räcker det ju med bara några mg för att bli flöddrad också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in