Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Försökte hålla mig ifrån detta rävgift, det gick i två och ett halvt dygn. Under de timmarna tvingade jag mig till toaletten två gånger, det var det enda jag orkade med och det tog två-tre timmars mental press innan jag orkade stega de fem metrarna.
Hur mycket har du snittat per dag ca?
jag käkade i stort sett dagligen i 8-9 månader och sista 2 månaderna 10-30mg ikto/xanor dagligen plus att man drack rätt ofta, vilket varit rätt trist att lägga ned, tog CT samma dag jag fyllde 20, var tvungen att röka iaf 5 dagar i veckan ända tills mitten av december, så tog runt 3 månader för mig innan det börjades känna ok att vara nykter.
Tror personligen inte att jag hade pallat med en nedtrappning, försökte det med stes, fast orkade inte gå och hämta min dagliga dos särskilt länge, fick bara 40mg stes om dagen också, vilket jag inte tyckte hjälpte ett piss, då röker jag hellre brass, hjälper bra mycket bättre, enda negativa är ju att man blir helt apatisk.
Hoppas det går bra iaf, tycker du verkar skön så!
Sen när man inte käkar varje dag räcker det ju med bara några mg för att bli flöddrad också.