Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Har tagit 3mg Xanor 2 dagar i rad nu (3st ksalol) och visst fan känner jag av det, helt klart. Men trodde jag skulle bli mer bäng än vad jag blev.
Dock är jag mest själv nu och mår väl inte tipptopp men det fungerar ju mot ångesten.
Låter som på vissa att de knappt kan stå på benen efter 1-2-3 xanor, men vad vet jag.
Glömde att ta ut pengarna ur bankomaten eftersom något annat blev intressant så de åkte in igen eller någonting. Det var väl det som var lite "benzo-aktigt".
Men jag har ju bara tagit 1½ ikto tidigare i år och det har ju gått ett halvår på detta året, så jag lär ju inte ha någon jättetolerans.
Lite besviken faktiskt... Eller så är det att jag inte känner att jag är benzad helt enkelt.
3 såna med en redig dos sub, typ 4mg. Och du är verkligen feeling good! Helst skjuta så klart, dubbelt så intensivt. Eller oxy 80 mg, ger superfint rus. Men det ska vara minst 3ksalol samtidigt, eller 2. Detta är poor mans heroin. Väldigt prisvärd, i synnerhet första alternativet.
300 mg Lyrica en timme innan, adderar ännu till saligheten. Men är inte nödvändigt (alternativt spara till AT/abstinens).