2012-06-13, 09:09
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surcitron
Tja alla kom över ett litet parti av dom här söta tablettererna av en vän som sa att det skulle vara xanor men jag känner mig tveksam då jag aldrig har stött på dom här... Kolla och bedom ni med mer erfarenhet... dom är platta och jätte små lite större än sukketer som man har till kaffet..

Här har ni bild på dom....
http://tinypic.com/r/24myqg4/6
http://tinypic.com/view.php?pic=241ukwp&s=6
http://tinypic.com/r/2v9c9i8/6
Finns xanor suketter.
Citera
2012-06-14, 00:40
Bannlyst
Har tagit 3mg Xanor 2 dagar i rad nu (3st ksalol) och visst fan känner jag av det, helt klart. Men trodde jag skulle bli mer bäng än vad jag blev.

Dock är jag mest själv nu och mår väl inte tipptopp men det fungerar ju mot ångesten.

Låter som på vissa att de knappt kan stå på benen efter 1-2-3 xanor, men vad vet jag.

Glömde att ta ut pengarna ur bankomaten eftersom något annat blev intressant så de åkte in igen eller någonting. Det var väl det som var lite "benzo-aktigt".

Men jag har ju bara tagit 1½ ikto tidigare i år och det har ju gått ett halvår på detta året, så jag lär ju inte ha någon jättetolerans.

Lite besviken faktiskt... Eller så är det att jag inte känner att jag är benzad helt enkelt.
Citera
2012-06-14, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Har tagit 3mg Xanor 2 dagar i rad nu (3st ksalol) och visst fan känner jag av det, helt klart. Men trodde jag skulle bli mer bäng än vad jag blev.

Dock är jag mest själv nu och mår väl inte tipptopp men det fungerar ju mot ångesten.

Låter som på vissa att de knappt kan stå på benen efter 1-2-3 xanor, men vad vet jag.

Glömde att ta ut pengarna ur bankomaten eftersom något annat blev intressant så de åkte in igen eller någonting. Det var väl det som var lite "benzo-aktigt".

Men jag har ju bara tagit 1½ ikto tidigare i år och det har ju gått ett halvår på detta året, så jag lär ju inte ha någon jättetolerans.

Lite besviken faktiskt... Eller så är det att jag inte känner att jag är benzad helt enkelt.

3 såna med en redig dos sub, typ 4mg. Och du är verkligen feeling good! Helst skjuta så klart, dubbelt så intensivt. Eller oxy 80 mg, ger superfint rus. Men det ska vara minst 3ksalol samtidigt, eller 2. Detta är poor mans heroin. Väldigt prisvärd, i synnerhet första alternativet.
300 mg Lyrica en timme innan, adderar ännu till saligheten. Men är inte nödvändigt (alternativt spara till AT/abstinens).
Citera
2012-06-15, 03:32
Medlem
Conny gillar vanliga xanor fast Conny har kommit över många xanor depo 0.5mg. Hur mycket behöver Conny trycka i sig för att vara flöddrig en hel dag?

/Conny
Citera
2012-06-15, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoConny
Conny gillar vanliga xanor fast Conny har kommit över många xanor depo 0.5mg. Hur mycket behöver Conny trycka i sig för att vara flöddrig en hel dag?

/Conny

Antar att Conny är van vid att äta Xanor. Dock har jag inte en aning om hur hög tolerans denne Conny har, så det är ungefär att gissa hur långt ett snöre är.

Men jag skulle ge Conny rådet att börja med 4st, och efter 2-3 timmar fylla på ifall önskad effekt inte uppnåtts.
Citera
2012-06-16, 00:41
Medlem
Hasse Heroins avatar
Hur mycket brukar ni betala för Alprazolm 1 mg tabl?

mvh
Citera
2012-06-16, 04:43
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Heroin
Hur mycket brukar ni betala för Alprazolm 1 mg tabl?

mvh
märke , land ?

1400-1700 kr per 100-pack de dyrare priset är för svenska upjohn. men xanor är ingen favorit för mig så hag brukar bara köpa när det finns billigt och väldans bra kvalité , senast köpte jag 25 st apotekets upjohn för 350;_ (14kr styck) men det är sällan alprazolam är rätt överskattad så folkkan ta betalt till torskarna.

Har sett styyck priser på 40-50 kr för en 2mg stav.. helt sjukt, köper hellre 5 st nitrazepam fpr dom pengarna isfl
Citera
2012-06-16, 15:33
Medlem
Hasse Heroins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
märke , land ?

1400-1700 kr per 100-pack de dyrare priset är för svenska upjohn. men xanor är ingen favorit för mig så hag brukar bara köpa när det finns billigt och väldans bra kvalité , senast köpte jag 25 st apotekets upjohn för 350;_ (14kr styck) men det är sällan alprazolam är rätt överskattad så folkkan ta betalt till torskarna.

Har sett styyck priser på 40-50 kr för en 2mg stav.. helt sjukt, köper hellre 5 st nitrazepam fpr dom pengarna isfl

Alprazolamen är av märket Xanax så jag skulle gissa att dom går för 15 kr/tabl vid försäljning av mindre mängder?

En annan fråga.
Är 1 mg Alprazolam lika mycket värt i pengar som 10 mg Diacepam om kvalite´n på tabletterna
är lika bra?

Tacksam för svar!
fridens
Citera
2012-06-17, 18:02
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Heroin
Alprazolamen är av märket Xanax så jag skulle gissa att dom går för 15 kr/tabl vid försäljning av mindre mängder?

En annan fråga.
Är 1 mg Alprazolam lika mycket värt i pengar som 10 mg Diacepam om kvalite´n på tabletterna
är lika bra?

Tacksam för svar!
fridens

15kr styck är inga problem att ta för 1mg alprazolam. Det är hyffsat likvärdigt diazepam när det gäller priset(om man räknar med 1mg's tabletter).
Citera
2012-06-20, 15:22
Bannlyst
http://drog.forumer.com/xanor-1mg-s-p-d-bra-tryck-t2221855.html grön/röd? Fått hem en gång och tänkte på större order
Citera
2012-06-21, 00:42
Medlem
gugglianos avatar
Vilka varianter av Alprazolam tycker ni funkar bäst? Jag brukar oftast köra på originalet, dvs Xanor, men nån gång var det helt slut överallt, så jag tog Stada, och det var värsta skräpet. 2 år senare tog jag Orion's variant, av samma orsak, originalet var helt slut överallt, och dom funkade prima. Vad är era erfarenheter? Observera att jag endast menar apotekets, inga paki-stavar etc.
Citera
2012-06-21, 04:35
Medlem
Jjag är van vid att ta ca 30-40 mg stillnoct sedan flera år tillbaka och har inte problem med tolerans, jag väntar 2-3 dagar innan jag tar varje dos, så jag inte blir tollerant. Men hur mycket är det om man tar Xanor depot. Är 2 mg xanor depot samma som ca 20-30 stillnoct mg eller behöver jag ta mer xanor depot.Stillnoct slår efter ca 30 minuter, men Xanor depot verkar ta länger tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in