2012-05-12, 15:53
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
började med 1mg under tungan och det smakade fiskfitta, och smaken vägrade ju gå bort i typ 20 minuter från munnen, känns som jag rapar skitsmak fortfaradne haha.

Men det har väl gått ungefär snart 1 timme, men känner bara av lite, avslappnad och lite oro har gått bort.. kanske borde ploppa 1mg till men svälja denna gång?

Hur lång tid på ett ungefär börjar de kicka in när man sväljer en?

Svälj dom, tycker också alprazolam smakar illa och är jag sjuk så kan jag nästan spy upp dom ibland.

Som sagt ca 10-40 min.
Citera
2012-05-12, 16:38
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Svälj dom, tycker också alprazolam smakar illa och är jag sjuk så kan jag nästan spy upp dom ibland.

Som sagt ca 10-40 min.

höll en under tungan för kanske 2 timmar sen, smakde skit, men fixade det.. fick lite mysig känsla men tamefan inte mycket.. blir att svälja en 1mg med vatten nu o se vad som händer -.-
Citera
2012-05-13, 16:07
Medlem
deyys avatar
Har käkat 20mg xanor utspritt över cirka tre veckor. Har rört sig om få tillfällen där jag tagit 3-5mg xanor per gång.

Senast jag tog xanor var i fredags, tror ni det är någon risk för en avtändning på xanor nu?
Citera
2012-05-13, 16:56
Medlem
Tycker inte alls smaken är så illa, smälte två stycken xanor depot samtidigt en gång på tungan. Visst smakar det fiskfitta men ni får det att låta som att det är att äta rutten lök eller något. Inte så farligt imo. Dock krossar jag mina och sväljer istället, mycket smidigare.

Har 2 mg xanor kvar och har inte tagit på flera veckor har ett uttag till på 20-pack känns bra.
Citera
2012-05-13, 17:10
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rizzo7
Är på helt samma linje som du "UVF". Vi har ju haft lite PM kontakt tidigare gällande benzo och det verkar som att du och jag har samma rangordning när det kommer till benzo . Måste erkänna att det känns tryggt att se dig på forumet, vet att du hade ett "superduperrejs" ett tag. Var lite orolig att det blev för mycket (även för "UVF"). Men du verkar ju vara "live and kickin" så.

På återseende, ser fram emot fler diskussioner med en person som har liknande "fritidsintresse" som en själv

Fridens/ Rizzo
Mm precis jag är fan odödlig... har aldrig byggt upp tolerans på opi's men ändå älskar jag att ta dem då jag är bensad och full haha skriv åt mig i PM igen.

uppe i 5 mg alprazolam idag, även lite annan benso och alkohol men fortfarande inte RIKTIGT nöjd. en det är för att GHB suget spökar, det tog ångesten så jävla bra, 3 ml GBL och man var i himmlen efter 7 min
Citera
2012-05-13, 17:29
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Har käkat 20mg xanor utspritt över cirka tre veckor. Har rört sig om få tillfällen där jag tagit 3-5mg xanor per gång.

Senast jag tog xanor var i fredags, tror ni det är någon risk för en avtändning på xanor nu?

Absolut inte, med så utspritt intag under så kort tid kommer allt gå jättebra
Citera
2012-05-14, 14:19
Avslutad
inzolam 1.0 av inter drugs nån som somnar lätt på dom? om nån nu har testar dom.
Citera
2012-05-14, 17:47
Bannlyst
Vad säger ni om att ha 1500st xanor att tillta....

Det som gäller nu är att knapra som man skulle gjort när man hade ett 100 pack ,det blir utmaningen.
Citera
2012-05-14, 17:50
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Vad säger ni om att ha 1500st xanor att tillta....

Det som gäller nu är att knapra som man skulle gjort när man hade ett 100 pack ,det blir utmaningen.
vad är frågan egentligen???
Citera
2012-05-14, 18:19
Medlem
petrooks avatar
Vad vet ni om Alprazolam Interdrugs 1.0? Har fått en helt gäng såna men då jag har en alldeles för hög tolerans så undrar jag om någon som prövat dom har något att säga om styrkan. Är de bra? Hur e de i jämförelse med andra Alpra t ex Xiemed...
Citera
2012-05-14, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
vad är frågan egentligen???

Ingen fråga ett påstående!
Citera
2012-05-14, 19:14
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Ingen fråga ett påstående!
Men vad i ligger utmaningen? jag knaprar inte mer om jag har 100 eller 400 bens hemma, dock börjar det ligga under 25-30 st så börjar jag snåla och ta så låg dos som är möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in