2011-11-11, 20:25
Bannlyst
Fråga ,hatar att dricka men kommer att bli det idag ,grym bakfylla får jag alltid ,NU jag har xanor tar det bort fylle ångesten imorgon om jag tar 4-5 mg på morgonen nån som vet?

tacksam för svar?
Citera
2011-11-11, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
1mg antar jag? Vad tycker du om dom?

Fan är så jävla less på mina xanor. Ska hämta ut 20 snabba och 20 depå här nån dag, får hämta dom i morgon men har några kvar. Detta blir fan dom sista. Försöker hålla mig till en per dag och dagen efter jag krökat ingen alls och dagen efter det mår jag så jävla kass. Vaknar upp med blodsmaken, ont i magen, rastlös, oro. Äter löjligt små mängder men redan är det skitsvårt att hålla sig borta.

1mg ja. Jadu, jag kan ju inte säga att jag blev positivt överraskad iaf. Hade ingen tollerans och tog 2mg i förgår, 6mg igår och 5mg idag. Nu är jag bara lite segare och lungare, kan ju till och med stava som vanligt.

Saknar E313!
Citera
2011-11-11, 22:13
Bannlyst
Aldrig hört talas om märket orion, någon som har testat dom och är dom bra?
Citera
2011-11-11, 23:55
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Aldrig hört talas om märket orion, någon som har testat dom och är dom bra?
Kommer att testas inom kort. Bytte till dessa mot mina Pfizer
Trodde i min enfald att de kanske kunde ha snabbare påslag?
Senast redigerad av Metacognition. 2011-11-11 kl. 23:58.
Citera
2011-11-12, 08:17
Medlem
Rembrandtss avatar
Köpte 3 piller igår sammanlagt 6 mg av märket Krka. Har aldrig testat dessa tabletter förut men måste medge att det var en jävligt soft medicin. Muskelavslappnande så det stod härliga till och man kände sig så där härligt seg när jag glodde på en film. Helt klart värt att testa.
Citera
2011-11-12, 10:08
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandts
Köpte 3 piller igår sammanlagt 6 mg av märket Krka. Har aldrig testat dessa tabletter förut men måste medge att det var en jävligt soft medicin. Muskelavslappnande så det stod härliga till och man kände sig så där härligt seg när jag glodde på en film. Helt klart värt att testa.

Ja dom är bra (depot), dom är ju "ifrån" apoteket!

Dom är mycket mjukare än Xanor Depot så det är ju positivt.
Citera
2011-11-12, 10:20
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
http://imageshack.us/photo/my-images/855/img0518ms.jpg/

Sköna Xanor 1 mg, saknar dessa för det var krut i dem. hoppas man snubblar över ett pack med just sånahär eller så får man nöjja sig med dom vanliga
Mumma! Dessa var bra.
Citera
2011-11-12, 10:41
Medlem
Crinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandts

Krossa dom och du blir duktigt flöddrad.
Citera
2011-11-12, 11:19
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crind
Krossa dom och du blir duktigt flöddrad.

Dom är så mjuka så man behöver inte krossa som bara att tugga lite på dom så faller dom sönder, första gången jag testade dessa så blev jag förvånad att dessa var så mjuka och ändå depot.

Har i o.f.s. bara testat 1mg men har svårt att tro att 2mg skulle vara hårdare.
Senast redigerad av Jungle 2011-11-12 kl. 11:21.
Citera
2011-11-12, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Mumma! Dessa var bra.

Kan jag lova att dom var finfin xanor.
Citera
2011-11-12, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Fråga ,hatar att dricka men kommer att bli det idag ,grym bakfylla får jag alltid ,NU jag har xanor tar det bort fylle ångesten imorgon om jag tar 4-5 mg på morgonen nån som vet?

tacksam för svar?

hjälper mig i alla fall så go for it
Citera
2011-11-12, 22:28
Medlem
Crinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Dom är så mjuka så man behöver inte krossa som bara att tugga lite på dom så faller dom sönder, första gången jag testade dessa så blev jag förvånad att dessa var så mjuka och ändå depot.

Har i o.f.s. bara testat 1mg men har svårt att tro att 2mg skulle vara hårdare.

Det går utmärkt att tugga dom, om man klarar av smaken. =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in