2011-09-25, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1000nods
Är i thailand atm och drog 10mg xanax efter benso uppehåll i 4v iförrgår på fyllan och jag minns inte gårdagen alls. Helt sjukt. Aldrig hänt förut med xanax med tanke på den korta halveringstiden, Bara hänt på vallar och ikto förut. Att man aldrig lär sig på fyllan och det där jävla flöddret... men det är ju så billigt

Hahah blir bara avundsjuk på dig ,thailand o flödder kan det bli bättre....Längtar redan tills November då drar jag o gör nog samma misstag
Citera
2011-09-26, 09:08
Bannlyst
hur länge verkar xanoren??? tog 2 st 1mgare i lördags och 1 mg igår. känner mig fortfarande lugn och problem fri. Det var länge sedan kan jag säga..

men som sagt hur länge verkar denna dosen jag nu stoppat i mig. Det är galenika och är tydligen serbiska

och mat suget är tillbaka !

edit: undrar också om jag kommer få ngn jobbig AT när de väl avtar?
Senast redigerad av p.l 2011-09-26 kl. 09:16.
Citera
2011-09-26, 13:00
Medlem
civ-ekonoms avatar
Tog några stavar under helgen, det enda som hände var att jag blev väldigt trött och seg. Inte alls på gott humör eller dylikt, som t.ex ikto ger. Kan nämna att jag mer eller mindre har noll tolerans också, samt tuggade dessa.

Är effekten såhär?
Citera
2011-09-26, 18:54
Bannlyst
Äntligen har man kommit över ett gäng E313. Ska bli skönt att bli av med oron och kunna sova gott inatt. Stämmer det att E313 innehåller 1.3-1.5mg alpra?

Tror ni 1mg räcker utan tolerans? Vill inte flumma utan bara bli lugn, ska orka upp imorgon och jobba med.
Senast redigerad av LordAllMighty 2011-09-26 kl. 18:58.
Citera
2011-09-26, 19:52
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civ-ekonom
Tog några stavar under helgen, det enda som hände var att jag blev väldigt trött och seg. Inte alls på gott humör eller dylikt, som t.ex ikto ger. Kan nämna att jag mer eller mindre har noll tolerans också, samt tuggade dessa.

Är effekten såhär?
Ungefär så upplever jag också effekten av Xanor, sålänge jag inte slänger i mig dom mot ångest då. Ingen kul benso att bli "skön" på..

Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Äntligen har man kommit över ett gäng E313. Ska bli skönt att bli av med oron och kunna sova gott inatt. Stämmer det att E313 innehåller 1.3-1.5mg alpra?

Tror ni 1mg räcker utan tolerans? Vill inte flumma utan bara bli lugn, ska orka upp imorgon och jobba med.
1 mg kommer räcka gott och väl för att bli lugn, kanske tom 0,5 mg.
Citera
2011-09-26, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ungefär så upplever jag också effekten av Xanor, sålänge jag inte slänger i mig dom mot ångest då. Ingen kul benso att bli "skön" på..

1 mg kommer räcka gott och väl för att bli lugn, kanske tom 0,5 mg.

Gillar faktiskt xanax mest av det jag har testat, men jag har ju ifs inte testat många olika. Ikto,xanax och etiz. Ikto blev man helt ok lungn på men inte speciellt ångestfri.

Blev 2mg, tog en sista runt halv 8 och krossa den med framtänderna. Blir en god natts sömn ikväll!
Citera
2011-09-26, 22:08
Bannlyst
Ganska missnöjd faktiskt, vill minnas att jag blev go och "skiter i allt känslan" bara efter några mg. Men det var ganska längesen så mitt minne kanske sviker mig. Att dom skulle vara överdoserade känns inte så vidare troligt. Imorgon blir det att tugga 3st direkt och hoppas på lite bättre effekt.

Hur ser man skillnad på E313 och kopiorna?
Citera
2011-09-27, 19:16
Medlem
Får Stesolid utskrivet. 5 mg tre ggr/dag. Men det är ju så jävla kasst. Sitter så och längtar efter mina blåa 1 mg eller vita stavar. Alpra äger...
Citera
2011-09-28, 22:01
Bannlyst
Hur snabbt tycker ni toleransen ökar?

Tog 2 i månads, 3 tisdags och 4a i söndags. Känner mig inte flöddrad förutom att jag går lite skevt. Hur snabbt ökar toleransen?

Någon mer som upplever att man mår ångestfri dagen efter på morgonen om man tagit xanax på kvällen? brukar alltid ha ångest på natten/ morgonen pga av jobbet men nu har det faktiskt känns rätt skönt att åka iväg.
Citera
2011-09-29, 00:27
Medlem
gillar axanor men jag får tolerans alldeles för fort
Citera
2011-09-29, 11:22
Medlem
Tja, jag år 35mg depot igår kväll och kän er mig forfrande flöddrat.

hu länge tror ni det km hänga kavr`?

väger runt 95 så man rä en stadig bit, hehehe
Citera
2011-09-29, 11:39
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Tja, jag år 35mg depot igår kväll och kän er mig forfrande flöddrat.

hu länge tror ni det km hänga kavr`?

väger runt 95 så man rä en stadig bit, hehehe

Kommer väl ta en min st en dag eller två utan tollerans. Max 4mg hade räckt utan tollerans.. Det är bara börja räkna halveringstid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in