2008-11-30, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Börja med 2mg, känn av i nån timma. Sen kan ni köra 1-2mg till om
ni känner att det skuller beövas.

haha 2 mg asså det måste va nåt fel på mig, jag tog ju 2 mg först hände ingenting kände ingenting. sen kände jag på 8mg lite skön sådär. på 20mg vinglig och inte slö för fem öre va ute och gick. Ska dock testa 30mg imorn.

Men testa 1-2 mg som dom andra säger.
Citera
2008-11-30, 01:13
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
haha 2 mg asså det måste va nåt fel på mig, jag tog ju 2 mg först hände ingenting kände ingenting. sen kände jag på 8mg lite skön sådär. på 20mg vinglig och inte slö för fem öre va ute och gick. Ska dock testa 30mg imorn.

Men testa 1-2 mg som dom andra säger.

Varför dricker du inte champagne istället? Det bör ju vara billigare än tabletterna som du ändå inte får någon effekt utav?
Citera
2008-11-30, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Varför dricker du inte champagne istället? Det bör ju vara billigare än tabletterna som du ändå inte får någon effekt utav?

Jag drack en hel whiskey på 20 st, drack 2 timmar efteråt, lr rättare sagt 5 hela glas på krogen svepte dom en efter en och efter 1 timma kunde jag inte stå upp. dom fick ta ta en i varje arm och släpa hem mig.. Jo valiumet får jag effekt av iaf det är de enda jag ska köpa i fortsättningen
Citera
2008-11-30, 10:09
Medlem
boxxs avatar
Hey. vet nån nå vitar runda. småa var dom och blå. han påstog att det var alpra och den hade sama smak ochså. Men dom var kraftfulla tog endast och vart rätt så galet bäng. vet ni vilka det kan vara, utländska kan jag nog tro.

Har något provat dom.

Edit. dom har ingen märke på sig utan helt blanka och jag tycker dom funkar bättre en pizfer xanor 1. Bra tryck var i dom. Ksalol kan det stämma ?

NÅn som har erfarnhet av dom ?
Citera
2008-11-30, 11:51
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxx
Hey. vet nån nå vitar runda. småa var dom och blå. han påstog att det var alpra och den hade sama smak ochså. Men dom var kraftfulla tog endast och vart rätt så galet bäng. vet ni vilka det kan vara, utländska kan jag nog tro.

Har något provat dom.

Edit. dom har ingen märke på sig utan helt blanka och jag tycker dom funkar bättre en pizfer xanor 1. Bra tryck var i dom. Ksalol kan det stämma ?

Tror det är xanax, dom funkar riktigt bra.
Citera
2008-11-30, 13:34
Medlem
Jungles avatar
Svenska Xanor ska ju inte kosta mer än 15 kr/st (1mg, upjohn).
Citera
2008-11-30, 17:43
Medlem
cgb spenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxx

Har något provat dom.

ksalol är ljusblå små runda och blanka så det var nog en sån
Citera
2008-11-30, 18:26
Bannlyst
Mmmm.. knaprat i sig 6 1mg UpJohn's + 30mg Zopiclon spetsat med en massa vin och cider, öl...mår prima, borde känne mig mer fucked up men men.. börjar blir trött nu
Senast redigerad av Ztek 2008-11-30 kl. 18:33.
Citera
2008-11-30, 19:32
Bannlyst
xanor 2.2mg vs 2mg upjhon, vad väljer man?
Senast redigerad av hejhejni 2008-11-30 kl. 19:43.
Citera
2008-11-30, 19:36
Medlem
cgb spenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejni
xanor 2.2mg vs 2mg upjhon, vad väljer man?
upjohn!
Citera
2008-11-30, 19:49
Medlem
Jungles avatar
Ja dom svenska stavarna väljer jag med.
Citera
2008-11-30, 21:59
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!

Grejen är ju den att h*n får kraftig effekt. Det märker man ju tydligt i benso FAQ. Men det får denne lista ut själv, eftersom det kan vara rätt svårt att övertyga nån Xanor fluddrig person om det.

"Nää jaggg ähr heellt normmall...."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in