2011-09-15, 22:41
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Låg dos? Ska man köra ska man köra ordentligt

Ja, för det är grymt coolt att vara tvungen att trycka i sig 20mg för att känna sig normal, sen så är det ju jättelätt att sluta också. Jag vet att inte ironi fungerar på nätet, men gå och kamma dig snorvalp.
Citera
2011-09-15, 23:32
Medlem
Lepheton-desentol (hostmedicin) och xanor.. finns de några interaktion mellan dessa två?

Snabba svar uppskattas!
Citera
2011-09-16, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Ja, för det är grymt coolt att vara tvungen att trycka i sig 20mg för att känna sig normal, sen så är det ju jättelätt att sluta också. Jag vet att inte ironi fungerar på nätet, men gå och kamma dig snorvalp.

Tydligen inte, för om du visst att ironi fungerat på nätet så hade du förstått vad jag menade också. Jag tryckte inte in "innocent" för inte.

Xanor är ett läkemedel som man ska använda som just läkemedel. Det finns personer som har stor hjälp av benso sen finns det dom som tar det bara för att dom tycker det är kul. Det var detta jag försökte förklara på ett humoristiskt sätt, men din humor sträcker sig inte så långt.

Och "snorvalp", du vet inte hur gammal jag är.
Citera
2011-09-16, 10:55
Medlem
Jungles avatar
Ja tyvärr så verkar halva tråden ta benzo för att "berusa" sig, själv och många andra här tar jag det givetvis som medicin.
Citera
2011-09-16, 11:05
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Töm korgen
Citera
2011-09-16, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Ja tyvärr så verkar halva tråden ta benzo för att "berusa" sig, själv och många andra här tar jag det givetvis som medicin.

jag tar det som medicin på vardagar så kan jag ibland när jag är ledig trycka i mig lite mer för att bli riktigt skön annars använder jag olika benzo som medicin, 2 om dagen
Citera
2011-09-16, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle

Ja, självklart är det ett läkemedel och ska användas som ett sådant i första hand.

Sen kan man argumentera på olika vis: Är det fel att ta benso och softa på en lördag? Kan det inte jämföras med att ta en öl på kvällen? Om du föredrar benso framför alkohol ska du inte få ta benso då?
Citera
2011-09-16, 21:50
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Ja, självklart är det ett läkemedel och ska användas som ett sådant i första hand.

Sen kan man argumentera på olika vis: Är det fel att ta benso och softa på en lördag? Kan det inte jämföras med att ta en öl på kvällen? Om du föredrar benso framför alkohol ska du inte få ta benso då?

nej det är inget fel på att käka några pix ibland om man vill slappna av lite men är inget att leka med.
Citera
2011-09-16, 21:53
Bannlyst
Citat:
Det e satans jobbigt att bara gå av 6 mg/dag efter 10 år drygt. MEN man kan få tillbaka "ruset" precis som med alkohol har jag märkt med tiden. Dvs att man ibland får en skööön fylla å ibland blir det bara allmänt drygt. Detta måste ju ha med den snabba påverkan å korta halveringstiden att göra. Men om det är nån benzo jag får en skön torrfyllekänsla av är det ju xanor medn framförallt FM1or..
Ja,töm din inkorg,LAMF!
Citera
2011-09-17, 09:27
Medlem
eagless avatar
Citat:
Jag vet att inte ironi fungerar på nätet, men gå och kamma dig snorvalp.

Jag undrar varför det inte existerar en vettig `smiley´ för "ironi".
Personligen anser jag att ironi är den högsta formen av humor.. levererad smakfullt då självklart.
Ironiska skämt gör oxå att du kan skilja en hyfsat intelligent vuxen från en imbecill.
Det är ju som bekant fullständigt meningslöst att t.ex använda ironi på små barn, husdjur och 40' talister
Citera
2011-09-17, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagles
Jag undrar varför det inte existerar en vettig `smiley´ för "ironi".
Personligen anser jag att ironi är den högsta formen av humor.. levererad smakfullt då självklart.
Ironiska skämt gör oxå att du kan skilja en hyfsat intelligent vuxen från en imbecill.
Det är ju som bekant fullständigt meningslöst att t.ex använda ironi på små barn, husdjur och 40' talister

På husdjur så fungerar det utmärkt men det är mest du som förstår det roliga, om din hund inte heter Lassie då förstås.
Citera
2011-09-17, 18:59
Medlem
alprazolam_s avatar
Slängt i mig 4st E313 nu och visst funkar dom! Jag har fått höra att det även cirkulerar kopior av dessa. Är det någon som kan bekräfta eller dementera detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in