Hehehe, ja det kommer väl snart att vända antar jag.
Jag hade förut så hög tolerans att jag smällde i mig 60mg Alprazolam kommer jag ihåg. 30 lila när jag vaknade och sen 30 till efter några timmar. Kompisen fick gissa hur många jag käkat och han satsade på 7 st. Både han och jag tyckte att det var helt sjukt att jag inte alls var kraftigt påverkad. Lugn och lite släpig på rösten. Det var det enda...
hehe skön du är alpra! diggar dig som fan alltså
smällde i mig 5 mg ksalol xanor idag. aldrig haft en värre panikångest förut kan jag då säga.. tack gode gud för xanor och dess effekt<3
De kommer en båt lastad vad jag vet....så du kan hålla din panik ångest under kontroll ett tag till hoppas jag
hehe jo sant de du säger min vän. min panikångest kommer inte tillbaka på ett långt tag nu hoppas jag. har 118 ksalol xanor nu att ta vid behov. mår som en kung nu hoppas du har det bra mannen
Gott mos, älskar Xanor!! Själv sitter man på halvtråkiga Valium... Där i mot hittat en shop som tom skickar ut samples det är nice Dock tänker jag inte outa den, har redan gjort det till vissa...
Gott mos, älskar Xanor!! Själv sitter man på halvtråkiga Valium... Där i mot hittat en shop som tom skickar ut samples det är nice Dock tänker jag inte outa den, har redan gjort det till vissa...
köp dig xanor då? slipper du knapra valium. vad för slags valium har du?
Har alltid föredragit valium framför xanor. Och clonazepam framföe dem båda, men nyligen köpte jag ett gäng rivotril, och insåg att clona bar rätt tråkoga utan alkohol, vilket förövrigt alltid slutade i totalt kaos. Diazepam förblir en favorit, men har verkligen börjat förstå folk som föredra xanor. Mkt mer tryck i dem
jag undrar hur många det är i "fan-cluben" som har Alprazolam utrskrivet egentligen
Och är det för att "flumma" eller är det i medicinskt syfte ni äter det ?
jag tycker iaf att det är den bästa medicinen å den har hjälpt mig väldigt mkt.
Mvh Leifi
Jag har den inte utskriven och flummar ibland på den. Men läkarna är ju så otroligt restriktiva idag att bara man nämner något narkotikaklassat läkemedel så hoppar de på sina stolar.....Någon får gärna PM:a mig en bra läkare i södra Sverige...
Kan även konstatera att de små suketterna som jag nu fått hem inte
motsvarade mina förväntningar. För några år sedan funkade de fint
för mig men nu, nej. Inte 1mg i dem längre tyvärr. Men det har inte skrivits
i tråden så mycket om dem, bara jag tror jag, så de är kanske inte
så vanliga.
Hur blir det om man under nedtrappning tar några för att lyxa. Har under ca 5 månader ätit xanor på recept. Trappat ner från 3-5mg om dagen till 1. Legat på 1mg i 1 vecka. Om jag kastar i mig säg 2-3mg till idag hur kommer det påverka mig i morgon?
En liten fråga, hur ofta kan man chilla på xanor utan att riskera vanebildning ? om man skulle köra 1 kväll i veckan i några veckor är de hel lungt tror ni ?
En liten fråga, hur ofta kan man chilla på xanor utan att riskera vanebildning ? om man skulle köra 1 kväll i veckan i några veckor är de hel lungt tror ni ?
Välkommen till flashback. Ja det är absolut lugnt. Så länge man ej vaknar upp på bra humör och tar sig några till. Men glöm ej att det är vanebildande.