2011-02-06, 00:38
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Jag är bensons kung och det där stämmer inte. Olika läkare hävdar alltid olika, men jag är av den bestämda uppfattningen att 1mg alprazolam är ekvivalent med 20mg diazepam, och jag har aldrig träffat någon som har ätit äkta varor från Apoteket som har hävdat motsatsen.
Nu har jag ännu inte testat alpra, men jag har testat stess10or ifrån apoteket och två sånna är ungefär som 1mg ikto (roche) imho. Och ikto o alpra ska ju vara lika starka, lr vad säger bensons kung?

Däremot så är det ju såklart skillnad på typet av ruset och längden såklart...
Citera
2011-02-07, 00:21
Bannlyst
svalde just runt 8 mg xanor. väntar på schysst effekt. det här kommer bli fett.
Citera
2011-02-07, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Nu har jag ännu inte testat alpra, men jag har testat stess10or ifrån apoteket och två sånna är ungefär som 1mg ikto (roche) imho. Och ikto o alpra ska ju vara lika starka, lr vad säger bensons kung?

Däremot så är det ju såklart skillnad på typet av ruset och längden såklart...

Ikto och Alpra ska va lika starkt ja! Men ikto har längre halveringstid och annat rus som du säger Gillar Ikto bättre än Xanor, Ikto blir jag suupermysig av, men den tar bort ångest dåligt tycker jag sen slår den inte lika "hårt". Xanor är ju mer som en fet smäll sen blir man vinglig och mår skitbra.
Citera
2011-02-07, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.O
svalde just runt 8 mg xanor. väntar på schysst effekt. det här kommer bli fett.

Jag är avis! hoppas du får det skitfett men det lär du nog få med eller utan tolerans!
Citera
2011-02-10, 02:33
Medlem
slängt i mig 2 xanor depot, en stes 10mg och en stilnoct samt 2 imovane

sweet!
Citera
2011-02-10, 13:31
Medlem
bosse2000s avatar
ja ska på en viktig sak imorgon och är kraftigt ur balans. Har alprazulamum (balkan versionen) och bromazepam och oxascand. Hur sak jag dosera det och vilken av dem sak jag ta för att kunna funka o inte se helt nerdrogad ut men ändå inte va helt angstad? har ingen tolerans mot de 2 första men en aning mot oxazepamet
Citera
2011-02-10, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
slängt i mig 2 xanor depot, en stes 10mg och en stilnoct samt 2 imovane

sweet!
Imovane tar alltid över alla rus för mig, så ett jävla slöseri att blanda med andra droger. T.ex käkade jag 800 mg Tramadol tillsammans med 37.5 mg Imovane och jag kände ingen eufori alls. Jag låg bara och nodda från Tramadolen och va allmänt väck. Missförstå mig inte, jag älskar Imovane, älskar att bli fullständigt dum i huvet och inte komma ihåg någontin, håller ni inte med?

Jag kör endast Alprazolam ensamt, på tom mage, gärna lite grapefrukt till. Dunderskönt. Tycker personligen att det är mer "euforiskt" än opiater.
Citera
2011-02-10, 23:01
Medlem
Om onsdag räknas som lillördag så borde torsdag räknas som smyglördag så då får man vara flöddrad, tycker det borde vara lag på det. Sen är det ju nästan fredag och det gör det hela okej
Har tryckt i mig lite Xanor och det mår man ju aldrig fel av. Skickar en hälsning till alla från Skåneland!
Citera
2011-02-11, 03:33
Medlem
fanskithelvetes avatar
Äh va fan, skrev ett långt inlägg här sen låste sig XP p.ga Windows-update. Tur att man har Xanor i blodet så man tar det med ro iaf.

Sover alla benzotorskar(?), själv blir jag pigg och upprymd av benzo, någon annan som känner av den effekten?
Citera
2011-02-11, 03:36
Medlem
fanskithelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Om onsdag räknas som lillördag så borde torsdag räknas som smyglördag så då får man vara flöddrad, tycker det borde vara lag på det. Sen är det ju nästan fredag och det gör det hela okej
Har tryckt i mig lite Xanor och det mår man ju aldrig fel av. Skickar en hälsning till alla från Skåneland!

Haha, jag håller med dig på alla punkter, och använder din ursäkt att droga sig på lite Xanor

Hej på dig i skåneland, hoppas du har det mysigt. Själv sitter jag och dricker te och bara kurrar av välbehag
Citera
2011-02-11, 04:27
Medlem
M0ntanas avatar
Sitter och smuttar på en "Ximosa" Dvs en mimosa fast istället för champagne så har jag 3mg krossade Xanor-upjohn 90 i. Maskerar smaken helt perfekt. Skall pröva lite andra drycker att blanda med. Så kan man ta med en vodka-flaska på fester med Ximosa i. men med kanske 10-15mg Xanor i flaskan istället för champagne. Man får ju inte bjuda då såklart, även om man säger till folk som frågar att det är Mimosa.

Det är mysigare än att svälja tabletterna. Skål grabbar.
Citera
2011-02-11, 08:37
Medlem
gugglianos avatar
ska man preppa med grapefrukt-juice före, och isåfall hur långt före, hur mycket juice, och är det till extra hjälp att göra det på tom mage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in