2011-07-21, 18:12
Medlem
Add1cteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Inga problem att var utan. Nu det senaste när jag har tagit det har det bara varit för att slappna av och stilla tankarna. Helvete vad du trycker i dig! Låter som att du har testat dom flesta bensos. Brukar du av nätkranar eller på gatan?

Mvh.

Citat:
Ursprungligen postat av itssopure
Kan rekomendera FP's Dormisar till dig isåfall. De har fått bra recensioner i FP-tråden. Väntar själv på en leverans dormisar som borde komma snart.

Ok skönt att kunna slippa abs. Ja det är ju så det skall fungera bl.a och skönt när det gör så...Jag går ALL IN! när jag vet mina gränser och har läst på vad som gäller för de substanser som jag mår gott på vare sig det är i medicinskt & eller bara för the high, jag har kört på det mesta ja inte bara benso men så är jag ingen ungdom i heller. Jag har lite blandande sätt att fixa grejerna på, fast inte ett enda av sätten är utskrivet utav läkare (Jag betackar mig för (o)vården, då jag har sökt smärthjälp i åratal men bara fått utskrivet skit som inte hjälper mig ett skvatt t.ex (O)rudis som man inte ens blir rudad på)

Tack för tipset men jag vägrar pröjsa svinaktiga priser (abs.förbehållet/medicinska skäl), då får jag hellre vara nyfiken.men skriv gärna i tråden/PM:a när du fått hem dem om hur soft du blev.

//Add1cted
Citera
2011-07-21, 18:26
Medlem
Add1cteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Någon som vet om det verkligen är 12h halveringstid på xanor? Det ska väl vara den högsta angivna tiden och således troligen inte gälla en ung man
Blir 12 halveringstider efter senaste intag på 25mg så kanske går vägen ändå?

Hann missa dig tiopollo, den ligger på mellan 6-12h beroende på metabolismen hos olika individer.

Att du är ung har inte direkt sådär stor inverkan då det är enzymer i levern som bryter ner substansen ifråga.

Jag och glockengold har redan svarat dig ju dvs. att vi tror du klarar dig.

Jag räknade på 6h halveringstid men drick mycket vatten för säkerhet skull (jag kan inte garantera att du klarar dig givetvis men tror det)

//Add1cted
Senast redigerad av Add1cted 2011-07-21 kl. 18:28.
Citera
2011-07-21, 19:19
Medlem
D.Winchesters avatar
Nu måste jag erkänna en sak. Jag har fått ett smärre återfall av xanax nu. Köpte X3.orna från FP (25st) och kommer ihåg den underbara känslan man får av denna drog. Nu är det så här att jag fortfarande har kontroll över mitt intag, max 3mg (en tablett) så att inte allt försvinner på en och samma gång, samt att minnet blir blankt. Detta gör mig effektiv som fan, jag städar lägenheten, tvättar bilen, lagar mat, osv. osv. Jag har ett fast jobb (semester just nu woho), men där känner jag inte något behov att ta xanax.

Ingen är perfekt, jag lovade mig själv att aldrig röra dessa igen under en period då jag var som mest nere. Men saker är mycket ljusare nu och de är ett fint kompliment för att boosta min effektivitet som annars lyser med sin frånvaro. En mycket trevlig kille här på FB sa till mig att jag inte skulle känna mig dålig om jag skulle få ett återfall, och jag är glad för att han skrev så. Inte för att ha det som en ursäkt till att testa drogen igen, utan för att han bryr sig trots att vi aldrig träffats.

Så. Till den eviga frågan som ALLA ställer, och är ni trötta på frågan så behöver ni inte ens besvara den åt mig, jag har full förståelse för det. Men hur boostar jag xanax:en bäst, med tanke på min ringa tillgång? Tänker verkligen inte köpa från FP igen då priserna är för höga och sen har jag ingen annan källa så dessa lär bli de sista om jag inte skulle råka springa på någon kran i framtiden, vill säga.

Jag brukar köra energidricka och cirka 1,5mg till att börja med, eller 3,5% folköl. Högre alkoholhalt är aldrig bra, blir alldeles för social på krogen/festen - vilket iof är bra på ett sätt för jag blir aldrig något praktarsle - men att mixtra sådär runt okända människor kan sluta illa.

Nåja. Har köpt ett par vita grapefrukter för jag har hört att de ska funka bra. Måste jag äta en ungefär 30-60 minuter innan intag av X eller har jag fel?

Ber om ursäkt för mitt långa inlägg och orkar ni inte svara på min fråga angående att boosta så gör inte det. Vill självklart inte vara till besvär.

Senast redigerad av D.Winchester 2011-07-21 kl. 19:24.
Citera
2011-07-21, 19:35
Medlem
Add1cteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Winchester
Nu måste jag erkänna en sak. Jag har fått ett smärre återfall av xanax nu. Köpte X3.orna från FP (25st) och kommer ihåg den underbara känslan man får av denna drog. Nu är det så här att jag fortfarande har kontroll över mitt intag, max 3mg (en tablett) så att inte allt försvinner på en och samma gång, samt att minnet blir blankt. Detta gör mig effektiv som fan, jag städar lägenheten, tvättar bilen, lagar mat, osv. osv. Jag har ett fast jobb (semester just nu woho), men där känner jag inte något behov att ta xanax.

Ingen är perfekt, jag lovade mig själv att aldrig röra dessa igen under en period då jag var som mest nere. Men saker är mycket ljusare nu och de är ett fint kompliment för att boosta min effektivitet som annars lyser med sin frånvaro. En mycket trevlig kille här på FB sa till mig att jag inte skulle känna mig dålig om jag skulle få ett återfall, och jag är glad för att han skrev så. Inte för att ha det som en ursäkt till att testa drogen igen, utan för att han bryr sig trots att vi aldrig träffats.

Så. Till den eviga frågan som ALLA ställer, och är ni trötta på frågan så behöver ni inte ens besvara den åt mig, jag har full förståelse för det. Men hur boostar jag xanax:en bäst, med tanke på min ringa tillgång? Tänker verkligen inte köpa från FP igen då priserna är för höga och sen har jag ingen annan källa så dessa lär bli de sista om jag inte skulle råka springa på någon kran i framtiden, vill säga.

Jag brukar köra energidricka och cirka 1,5mg till att börja med, eller 3,5% folköl. Högre alkoholhalt är aldrig bra, blir alldeles för social på krogen/festen - vilket iof är bra på ett sätt för jag blir aldrig något praktarsle - men att mixtra sådär runt okända människor kan sluta illa.

Nåja. Har köpt ett par vita grapefrukter för jag har hört att de ska funka bra. Måste jag äta en ungefär 30-60 minuter innan intag av X eller har jag fel?

Ber om ursäkt för mitt långa inlägg och orkar ni inte svara på min fråga angående att boosta så gör inte det. Vill självklart inte vara till besvär.

1 ord/namn:Lyrica!
Citera
2011-07-21, 19:52
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Så. Till den eviga frågan som ALLA ställer, och är ni trötta på frågan så behöver ni inte ens besvara den åt mig, jag har full förståelse för det. Men hur boostar jag xanax:en bäst, med tanke på min ringa tillgång?

Drick gärna juice istället för att äta frukten. Då får du i dig mer av det ämnet som hämmar enzymerna. Drick det några timmar innan, gärna flera dagar innan. Då blir det ännu bättre.
Ett annat bra tips är att ta dem på tom mage.
Citera
2011-07-21, 19:52
Medlem
D.Winchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Drick gärna juice istället för att äta frukten. Då får du i dig mer av det ämnet som hämmar enzymerna. Drick det några timmar innan, gärna flera dagar innan. Då blir det ännu bättre.
Ett annat bra tips är att ta dem på tom mage.

Tack för tipset! Jag har testat Tropicana Ruby Breakfast, eller vad det var, men jag vet inte om det hjälpte särskilt mycket. Var säkert helt fel ute där. Något särskilt märke man ska hålla koll på?

Citat:
Ursprungligen postat av Add1cted
1 ord/namn:Lyrica!

Har aldrig testat det eller läst på något om det överhuvudtaget. En snabb googling visade att det kanske skulle narkotikaklassas, men det var nyheter från 2010, så hur ser det ut nu?

Vill du nämna lite snabbt om vad det gör, toleransökning, beroende osv. eller ska jag ta mig till en Lyrica tråd?
Senast redigerad av D.Winchester 2011-07-21 kl. 20:00.
Citera
2011-07-21, 22:00
Medlem
CompleteControls avatar
Har aldrig testat det eller läst på något om det överhuvudtaget. En snabb googling visade att det kanske skulle narkotikaklassas, men det var nyheter från 2010, så hur ser det ut nu?

Vill du nämna lite snabbt om vad det gör, toleransökning, beroende osv. eller ska jag ta mig till en Lyrica tråd?[/quote]

För mig boostar Lyrica de flesta bensos. Men toleransökningen är enorm. 75mg kanske känns skitbra första gångerna men sen behöver man mer och mer för att få effekt. Mycket lömskt, men skönt.
Har inte läst hela Lyrica-fanclubtråden men där borde väl stå något....
Citera
2011-07-21, 22:33
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Tack för tipset! Jag har testat Tropicana Ruby Breakfast, eller vad det var, men jag vet inte om det hjälpte särskilt mycket. Var säkert helt fel ute där. Något särskilt märke man ska hålla koll på?

Vill du nämna lite snabbt om vad det gör, toleransökning, beroende osv. eller ska jag ta mig till en Lyrica tråd?

PMar

Såg att du ville veta mer om toleransökning så jag kan tillägga detta även om det inte svarar på din fråga om Lyrica.
Jag tror att risken för ökad tolerans ökar om man hämmar nedbrytningen av substansen. Du får en högre koncentration i blodet under en längre tid än annars.
Citera
2011-07-21, 22:54
Medlem
D.Winchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
PMar

Såg att du ville veta mer om toleransökning så jag kan tillägga detta även om det inte svarar på din fråga om Lyrica.
Jag tror att risken för ökad tolerans ökar om man hämmar nedbrytningen av substansen. Du får en högre koncentration i blodet under en längre tid än annars.

Jag tar det på PM då
Citera
2011-07-21, 23:41
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Varför smakar alprazolam så jävla äckligt
Citera
2011-07-22, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle

Det är ju inget emot vad imovane smakar, fy fan.
Citera
2011-07-22, 00:49
Medlem
D.Winchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle

Ju äckligare det smakare, desto bättre är det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto