Nu måste jag erkänna en sak. Jag har fått ett smärre återfall av xanax nu. Köpte X3.orna från FP (25st) och kommer ihåg den underbara känslan man får av denna drog. Nu är det så här att jag fortfarande har kontroll över mitt intag, max 3mg (en tablett) så att inte allt försvinner på en och samma gång, samt att minnet blir blankt. Detta gör mig effektiv som fan, jag städar lägenheten, tvättar bilen, lagar mat, osv. osv. Jag har ett fast jobb (semester just nu woho), men där känner jag inte något behov att ta xanax.
Ingen är perfekt, jag lovade mig själv att aldrig röra dessa igen under en period då jag var som mest nere. Men saker är mycket ljusare nu och de är ett fint kompliment för att boosta min effektivitet som annars lyser med sin frånvaro. En mycket trevlig kille här på FB sa till mig att jag inte skulle känna mig dålig om jag skulle få ett återfall, och jag är glad för att han skrev så. Inte för att ha det som en ursäkt till att testa drogen igen, utan för att han bryr sig trots att vi aldrig träffats.
Så. Till den eviga frågan som ALLA ställer, och är ni trötta på frågan så behöver ni inte ens besvara den åt mig, jag har full förståelse för det. Men hur boostar jag xanax:en bäst, med tanke på min ringa tillgång? Tänker verkligen inte köpa från FP igen då priserna är för höga och sen har jag ingen annan källa så dessa lär bli de sista om jag inte skulle råka springa på någon kran i framtiden, vill säga.
Jag brukar köra energidricka och cirka 1,5mg till att börja med, eller 3,5% folköl. Högre alkoholhalt är aldrig bra, blir alldeles för social på krogen/festen - vilket iof är bra på ett sätt för jag blir aldrig något praktarsle - men att mixtra sådär runt okända människor kan sluta illa.
Nåja. Har köpt ett par vita grapefrukter för jag har hört att de ska funka bra. Måste jag äta en ungefär 30-60 minuter innan intag av X eller har jag fel?
Ber om ursäkt för mitt långa inlägg och orkar ni inte svara på min fråga angående att boosta så gör inte det. Vill självklart inte vara till besvär.