Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Då var xanorna slut. Hoppas FP 1mg'are kommer in snart.
Vilka bensos tycker ni är skönare än xanor, och varför?
FP har väl monopol på X utav Sveriges fåtal nätbutiker, nu när NP slagit igen? Lider med er som tvingas använda er utav dem. (har sj. bara köpt Tramadol/Somadril därifrån fåtalet ggr.)
Trist att höra (klarar du dig utan att få panik el dyl, och vad tar du då som substitut?) då jag själva fick in X igår och Tramadol idag (har intagit 225mg tram idag och igår blev det 1.4G lyrica +3½mg utav Pfizers fina lila ovaler somnade gott med mys kan jag lova.
Jag gillar välan alla jag kört på olika sätt så "skönast" kanske kan sägas är de gångerna man fått fäste på dem utan att somna saglandes alltför fort, fast 5-15mg rohypnol vart ju bedövande gott när man vart ungdom.
Så: Xanor/Rohypnol/Valium[Stesolid]/Iktorivil med undantag för Sobril (som inte fäster ett dyft på mig) samt Phenazepam (som jag hamnade i hypnotiskt tillstånd utav under 2 månaders tid med där jag har de fetaste minnesluckorna någonsin ifån den perioden, och det vart på 99.9% renhet i pulverform, köpte 2G vilket motsvar typ 4-8000 Rohypnol enligt snabb uträkning, kunde slutat illa där

)
Nu vill jag prova/är nyfiken på är: Dormicum (Midazolam) Samt Halcion (Triazolam) De 2 står på tur...Dormicum verkar vara löjligt mysiga.
//Add1cted