2011-07-18, 21:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Vad tror ni, åt 50mg alprazolam lördag o söndag. Visst borde jag vara ren på fredag?

Kanske. På fredag har du mellan 0,0125 och 0,00625 mg i din arma kropp.
Citera
2011-07-18, 22:20
Bannlyst
JAAAAAAA!!

Hittade en shop från UK som hade Ksalol 1mg 100st för 900:- så det första jag tänkte var scam men la ändå en order på dessa monster goda Alpra.

Kom hem från jobbet idag och orkade inte kolla brev lådan men gick ut vid 19 tiden och vad ser jag ett kuvert med utländska klisterlappar och tänker direkt nej det kan inte vara sant.
Tog 2 veckor men nu sitter man här riktigt Wimmer och myser. Äkta var dom med då jag smälte den första i munnen och alpra smaken kände man direkt som blev riktigt mycket mer än svenska Alprazolam 1mg. Alpra
Citera
2011-07-18, 22:50
Medlem
glockengolds avatar
0,0125mg är väl samma som att du har 125 µg kvar i kroppen. och de 125µg ligger ju inte i urinblåsan och väntar utan den lilla mängden utsöndras i mycket liten mängd i urinen. Säg att du har 500ml urin i blåsan och hälften av de 125µg´en sipprar ut i blåsan samma dag du ska pissa, vilket är 62,5µg, så har du ändå bara 0,125 µg per milliliter urin.

mitt labb kan mäta ner till 100µg/L urin så då skulle du alltså ligga på 125µg/L urin, alltså precis på gränsen.. så skulle du dricka 2-3 dl mer vatten så är du säker.

Jag vill påstå att du är säker ändå, bara min slant jag satsar.

sitter själv med ett par stavar i magen så jag vet inte om jag är helt åt helvete nu, men nåt mattegeni kan väl rätta mig om jag har fel.

återkom på fredag och berätta hur det gick.
Citera
2011-07-18, 22:57
Medlem
D.Winchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
Vi fattar, Di Nero stängde ner ditt xanor-labb men det gjorde inget, du hade redan lagt av fast med xanorens effekter intakta 4-evah

Jävlar om det ändå kunde bli så! Fast utan minnesluckor då, förstås. När jag såg filmen var jag hyfsat bäng efter en fredspipa, men jag förknippade direkt drogen NZT med det jag upplevt med Xanor, till viss nivå förstås.

Kände mig vädigt glad efter den upptäckten minns jag. Det var fint.
Citera
2011-07-21, 01:38
Bannlyst
Då var xanorna slut. Hoppas FP 1mg'are kommer in snart.

Vilka bensos tycker ni är skönare än xanor, och varför?
Citera
2011-07-21, 04:00
Medlem
Rulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty

Inte för att vara den men kan fan inte leva utan Xanor
Citera
2011-07-21, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rulz
Inte för att vara den men kan fan inte leva utan Xanor

Tråkigt att höra. Vad tycker du om Onax, Rivotril, Ikto vs Xanor?
Senast redigerad av LordAllMighty 2011-07-21 kl. 09:23.
Citera
2011-07-21, 14:33
Bannlyst
Citat:
Tråkigt att höra. Vad tycker du om Onax, Rivotril, Ikto vs Xanor?

Ikto och Xanor är precis lika galna när det gäller minnesförlust, Ikto kanske är lite säkrare men dom slår lite hur dom vill tycker jag. Onax är skitbra ialf dom jag provat och dom var inte från FP.

Ikto dämpar inte ångest alls för mig ialf.
Citera
2011-07-21, 16:00
Medlem
Add1cteds avatar
Citat:

FP har väl monopol på X utav Sveriges fåtal nätbutiker, nu när NP slagit igen? Lider med er som tvingas använda er utav dem. (har sj. bara köpt Tramadol/Somadril därifrån fåtalet ggr.)

Trist att höra (klarar du dig utan att få panik el dyl, och vad tar du då som substitut?) då jag själva fick in X igår och Tramadol idag (har intagit 225mg tram idag och igår blev det 1.4G lyrica +3½mg utav Pfizers fina lila ovaler somnade gott med mys kan jag lova.

Jag gillar välan alla jag kört på olika sätt så "skönast" kanske kan sägas är de gångerna man fått fäste på dem utan att somna saglandes alltför fort, fast 5-15mg rohypnol vart ju bedövande gott när man vart ungdom.

Så: Xanor/Rohypnol/Valium[Stesolid]/Iktorivil med undantag för Sobril (som inte fäster ett dyft på mig) samt Phenazepam (som jag hamnade i hypnotiskt tillstånd utav under 2 månaders tid med där jag har de fetaste minnesluckorna någonsin ifån den perioden, och det vart på 99.9% renhet i pulverform, köpte 2G vilket motsvar typ 4-8000 Rohypnol enligt snabb uträkning, kunde slutat illa där)

Nu vill jag prova/är nyfiken på är: Dormicum (Midazolam) Samt Halcion (Triazolam) De 2 står på tur...Dormicum verkar vara löjligt mysiga.

//Add1cted
Senast redigerad av Add1cted 2011-07-21 kl. 16:06.
Citera
2011-07-21, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Add1cted
FP har väl monopol på X utav Sveriges fåtal nätbutiker, nu när NP slagit igen? Lider med er som tvingas använda er utav dem. (har sj. bara köpt Tramadol/Somadril därifrån fåtalet ggr.)

Trist att höra (klarar du dig utan att få panik el dyl, och vad tar du då som substitut?) då jag själva fick in X igår och Tramadol idag (har intagit 225mg tram idag och igår blev det 1.4G lyrica +3½mg utav Pfizers fina lila ovaler somnade gott med mys kan jag lova.

Jag gillar välan alla jag kört på olika sätt så "skönast" kanske kan sägas är de gångerna man fått fäste på dem utan att somna saglandes alltför fort, fast 5-15mg rohypnol vart ju bedövande gott när man vart ungdom.

Så: Xanor/Rohypnol/Valium[Stesolid]/Iktorivil med undantag för Sobril (som inte fäster ett dyft på mig) samt Phenazepam (som jag hamnade i hypnotiskt tillstånd utav under 2 månaders tid med där jag har de fetaste minnesluckorna någonsin ifån den perioden, och det vart på 99.9% renhet i pulverform, köpte 2G vilket motsvar typ 4-8000 Rohypnol enligt snabb uträkning, kunde slutat illa där)

Nu vill jag prova/är nyfiken på är: Dormicum (Midazolam) Samt Halcion (Triazolam) De 2 står på tur...Dormicum verkar vara löjligt mysiga.

//Add1cted

Inga problem att var utan. Nu det senaste när jag har tagit det har det bara varit för att slappna av och stilla tankarna. Helvete vad du trycker i dig! Låter som att du har testat dom flesta bensos. Brukar du av nätkranar eller på gatan?

Mvh.
Citera
2011-07-21, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Add1cted

//Add1cted

Kan rekomendera FP's Dormisar till dig isåfall. De har fått bra recensioner i FP-tråden. Väntar själv på en leverans dormisar som borde komma snart.
Citera
2011-07-21, 18:12
Medlem
Någon som vet om det verkligen är 12h halveringstid på xanor? Det ska väl vara den högsta angivna tiden och således troligen inte gälla en ung man
Blir 12 halveringstider efter senaste intag på 25mg så kanske går vägen ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in