Citat:
Ursprungligen postat av thegoldenboy
Köpte ett gäng omärkta blåa xanor här i veckan som verkligen gör vad de ska. När jag tog två i fredags så höll jag enligt brorsan och hans polare på att somna i maten, haha.
Aldrig känt att den här tråden fyller någon större funktion, men med lite flöddrad eftertanke så är den ju precis lika värdefull som t.ex. den numera stängda "Vilka e är just nu i din stad"-tråden. Dock har jag personligen aldrig blivit lurad när det gäller xanor, ty de har alltid hållit måttet, men det handlar väl iofs bara om kontakter, som med allt annat. Problemen och frågorna uppstår ju först om man handlar på gatan från randoms...
Vill passa på att ge en hyllning till denna fantastiska substans - alprazolam - som det handlar om. Tycker att den är fullkomligt outstanding när det gäller bensodiazepiner/lugnande. Flunitrazepam är mer potent, men samtidigt ofta så pass mycket dyrare. Alprazolam är det självklara valet när det kommer till avtändningar (uträknat opioider), att sova på och ger mig ärligt talat det enda tillståndet i vilket jag numera finner cannabis njutbart.
Alprazolam, amen.
/thegoldenboy
Förmodligen Xanor Ksalol, mycket bra.
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
vart finner man dessa blåa små xanor-monsterna då?

har missat det i tråden
De cirkulerade lite överallt förut iallafall, kanske likadant fortfarande. Tror att jag läst att det fanns fejk av dessa också.