2010-06-02, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Dragit i mig tre stycken nu. De slog på bra. Hade inte käkat benso på ett par dagar så hade väl ingen vidare tolerans, och just Xanor hade jag inte käkat på långt över en vecka. De slog som sagt på bra. Svårt att gissa hur mycket i varje, men under 0,75 tror jag knappast det är. De fungerar, och är värda sitt pris enligt mig.

Instämmer helt, tog två idag på morgonen och slog på fint.
Citera
2010-06-02, 17:50
Medlem
lowerCases avatar
Verkar ju som om det var tvekan på min "gutfeeling" om hur mycket det var om man ser på dom 2 ovan

t -2h tills mina 3 åker ner.
Citera
2010-06-02, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Verkar ju som om det var tvekan på min "gutfeeling" om hur mycket det var om man ser på dom 2 ovan

t -2h tills mina 3 åker ner.
Hur menar du? Ingen har väl tvekat på din "gutfeeling"? Förstår inte vad du menar. Kanske beror på benson. :P

Men som sagt, de var bra!
Citera
2010-06-02, 18:41
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Dragit i mig tre stycken nu. De slog på bra. Hade inte käkat benso på ett par dagar så hade väl ingen vidare tolerans, och just Xanor hade jag inte käkat på långt över en vecka. De slog som sagt på bra. Svårt att gissa hur mycket i varje, men under 0,75 tror jag knappast det är. De fungerar, och är värda sitt pris enligt mig.

Hur ser dom ut? såg att nån skrivit innan att dom var mini små utan märkning och brytskåra?

Är dom blå eller vita? om dom är blå vet jag att dom är rätt okej!
Citera
2010-06-02, 18:49
Medlem
alprazolam_s avatar
Jag långar tråden gott folk. Nu är det så att jag inmundingat:

14st Diazepam, 21st Lorazepam 1mg, 9st 2mg
Xanor samt 11 st Iktorivil 2mg av högsta kvaitet. Good times. Jag mår naturligtvis bta. Men jag menar, det är ju borde jag inte vara mer skruvad, med tanske på att det är ganska höga doser det rör sig om. Pillren är kanon det vet jag, och jag har itne mycket till tolerans. Vad tror ni om detta gott folk?

Kan det bero på att jag käkat så mycket pix genom åren så att jag helt enkelt utvecklat nån kronisk tollökning?

mvh eder pillpopper alpra_
Citera
2010-06-02, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Hur ser dom ut? såg att nån skrivit innan att dom var mini små utan märkning och brytskåra?

Är dom blå eller vita? om dom är blå vet jag att dom är rätt okej!
Några inlägg ovanför (eller på förra sidan) står en beskrivning. Läs. De är smala, vita, mycket små, runda utan märkning.
Citera
2010-06-02, 19:02
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_

Xanor samt 11 st Iktorivil 2mg av högsta kvaitet. Good times. Jag mår naturligtvis bta. Men jag menar, det är ju borde jag inte vara mer skruvad, med tanske på att det är ganska höga doser det rör sig om. Pillren är kanon det vet jag, och jag har itne mycket till tolerans. Vad tror ni om detta gott folk?

Kan det bero på att jag käkat så mycket pix genom åren så att jag helt enkelt utvecklat nån kronisk tollökning?

Förmodligen en kronisk toleransökning... 21st lorazepam...bara dom skulle få mig i säng :P

Har märkt en viss kronisk toleransökning på tramadol faktiskt...den vill som inte gå ner som den en gång varit
Citera
2010-06-02, 19:03
Bannlyst
Citat:

Du poppar benso som om de vore kuk. Hur har du råd egentligen, om man får fråga?
Citera
2010-06-02, 21:23
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:

Det låter helt jävla underbart men samtidigt helt jävla fakkd up broder! Hur i helvete kan du vara vid medvetande efter dom mängderna? Jag utgår ifrån att du inte käkat pix på länge så detta är tamejfan nåt jävla rekord hahahhah....en jävla medalj ska du ha gamle dalton!
Citera
2010-06-03, 00:05
Medlem
L.A.M.Fs avatar
du poppar benso som om de vore kuk

-lust att utveckla detta, Perfume V?
Citera
2010-06-03, 11:57
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Ska njuta lite av methylonet här först så blir det tre när det avdomnat och jag skippar klonazepamet tills jag kännt av dom fullt och kan ge ett lite bättre uttalande. Nöjd?

Sorry L.A.M.F! Var för gott med m1 så jag tog en bomb till, en alpra och gick hem till ett ex för lite nattlig gymnastik

Har fortfarande 2 kvar som jag kan ta på söndag kväll när jag slutat jobba(jobba hela helgen så det blir bara lite alkohol tills dess).

Annars tycker jag perfume-v gav en bra rapport
Citera
2010-06-03, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
du poppar benso som om de vore kuk

-lust att utveckla detta, Perfume V?
Vad jag menar är att användaren alprazolam_ verkar käka så pass mycket benso, som om det vore kuk, och därför undrar jag hur fan han kan ha råd med allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in