Som jag sagt tidigare i tråden så intog jag 2mg xanor vid 10-tiden i går kväll. Naturligtvis lyckades jag sova bort ruset (vilket inte var så konstigt då det ändå var läggdags.)
När jag vaknade strax innan 08:00 kände jag att ruset hade släppt mer eller mindre, så jag slängde då i mig 3mg xanor till med förhoppning om att få ett lika starkt rus igår, men icke.
Kan det verkligen vara så att att toleransen skjutit i höjden så pass mycket,
eller beror det kanske på att jag fyllde på med mera xanor när jag fortfarande var lite skev sedan dagen innan? I så fall borde det väl kanske hjälpa med att ta ett uppehåll ett par dagar och testa på nytt, för annars skulle jag nog kunna stoppa i mig de resterande 10mg utan att där heller få någon påtaglig effekt.
Jag känner mig också väldigt uppgiven trots att jag har 3mg xanor i kroppen för cirka två timmar sedan.
Kan också tilläggas att jag inte haft något större ångest innan. Men att jag då skulle drabbas av orolig sinnestämning efter att jag har blodet fullt av benzo, känns ju lite underligt.
Jag får väl ingen större ångest med fortfarande uppgiven på något konstigt sätt
Hr en anna fråga också: Hur mycket bör man ta för att ändå hålls ig under det läge där man kan kontrollera sig själv utan att göta en massa dumma saker med minnesförlust som följd?
Jag vill gärna få råd i denna fråga.
Är det värt att ta en X2 till i hopp om att få tillbaka det ruset jag hade igår, eller är det bara slöseri med pillrerna?