2010-04-17, 08:35
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derivative
Alltså, jag tog det vid 10-tiden igår. <så det var ju inte så konstigt att jag somnade, därför att jag ändå brukar gå och lägga mig runt 12-tiden.

Effekten var dock knappt märkbar nu på morgonen när jag vaknade, för ca en timme sedan. Jaqg slängde då i mig 2 mg xanor samt o.5 mg en stund senare.

Kan hända att de inte kickat in ännu, men effekten är verkligen inte lika påtaglig som igår om ens över huvudtaget.

Inte kan väl toleransen ökat så mycket efter bara en gångs intag?

Första dosen på 2 mg slog rätt bra, och jag blev väldigt skev, men nu känner jag knappt någonting.

Ingesten har heller inte förvunnit.

Alprazolam's effekt kan vara lite subtil. Men konstigt om du nu fick bra effekt på 2 igår.
Citera
2010-04-17, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Alprazolam's effekt kan vara lite subtil. Men konstigt om du nu fick bra effekt på 2 igår.

ja, precis. Gillar egentligen inte xanor, utan fördrar hellre iktorivil, men har inte lyckats på tag på det någonstans. Effekten av ikto är enligt mig mycket skönare, då det har en muskelavslappnande effekt. Man känner sig bäng och korkad på xanor.

Men faktum kvartår. Varför får jag inte samma effekt på 3mg xanor idag som jag fick på 2 mg xanor igår?

edit: Förresten! Är det någon har något tips på vad man kan göra för att fördriva tiden medan man är under påverkan av benzo?
Just nu sitter jag bara och slöar, och sängen känns väldigt lockande, (fast lite synd att sova bort ruset).
Sedan har ångesten inte riktigt försvunnit, jag känner mig fortfarande väldigt uppgiven på något sätt. Men jag hoppas och tror att det var riktiga grejer jag fått, ed tanke på att det slog så bra igår.
Senast redigerad av Derivative 2010-04-17 kl. 08:44.
Citera
2010-04-17, 08:43
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
ja, precis. Gillar egentligen inte xanor, utan fördrar hellre iktorivil, men har inte lyckats på tag på det någonstans. Effekten av ikto är enligt mig mycket skönare, då det har en muskelavslappnande effekt. Man känner sig bäng och korkad på xanor.

Men faktum kvartår. Varför får jag inte samma effekt på 3mg xanor idag som jag fick på 2 mg xanor igår?

Du kanske blev van vid ruset rätt snabbt? Eftersom du uppenbarligen mest letar efter dom avslappnande/muskelavslappnande effekterna så kanske bara det hjälpte första gången p.ga att du kände någon förändring åt rätt håll. Detta känns ju inte på samma sätt nu när du har lite alprazolam i omloppet redan innan första dosen.

Ursäta om det är väldigt svårförstått, bakis som en jävla tomta här och hade gärna tagit en stav eller två!
Citera
2010-04-17, 08:50
Medlem
Citat:
Du kanske blev van vid ruset rätt snabbt? Eftersom du uppenbarligen mest letar efter dom avslappnande/muskelavslappnande effekterna så kanske bara det hjälpte första gången p.ga att du kände någon förändring åt rätt håll. Detta känns ju inte på samma sätt nu när du har lite alprazolam i omloppet redan innan första dosen.

Ursäta om det är väldigt svårförstått, bakis som en jävla tomta här och hade gärna tagit en stav eller två!

Nja, jag förstod inte riktigt vad du menade. Men du menar kanske att den kicken jag fick igår, inte är lika påtaglig idag eller knappt alls, då mängden xanor i kroppen inte ens halverats?
Och att man då inte känner själva rusen som brukar uppkomma strax efter intag foör att sedan lägga sig någon timme senare?
Bör man då vänta tills man är säker på att den mesta av effekten från xanoren har lagt sig innan man ta en ny dos förvänta sig samma effekt som tidigare.

/ soryy om jag skriver osammanghängade. känner att jag är påverkad, men absolut inget skönt rus, bara vinglig och efterblivit, inte ens ångesten har försvunnit.
Citera
2010-04-17, 09:09
Medlem
Citat:

Ja, du menar att eftersom ruset inte gått ur ännu så får jag inte den där kicken som jag fick första gången jag testade igår, right?

Hur lång tid bör ma då vänta mellan gångerna för att uppnå samma effekt?

Förresen så har jag ite ephedrine hemma. Skulle det kunna vara en bra kombination? Framförallt också för att bota tröttheten som uppkommer vid påverkan av xanor.
Citera
2010-04-17, 09:10
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Nja, jag förstod inte riktigt vad du menade. Men du menar kanske att den kicken jag fick igår, inte är lika påtaglig idag eller knappt alls, då mängden xanor i kroppen inte ens halverats?
Och att man då inte känner själva rusen som brukar uppkomma strax efter intag foör att sedan lägga sig någon timme senare?
Bör man då vänta tills man är säker på att den mesta av effekten från xanoren har lagt sig innan man ta en ny dos förvänta sig samma effekt som tidigare.

/ soryy om jag skriver osammanghängade. känner att jag är påverkad, men absolut inget skönt rus, bara vinglig och efterblivit, inte ens ångesten har försvunnit.

Sitter i samma sits, åt ett gäng xanor iförrgår. Och tog 1 nu för en stund sen bara för att slappna av lite efter gårdagens mer eller mindre hårda festande. Och jag vet inte riktigt om jag ska slänga i mig 4 på en gång nu, känns inte som det är värt det om jag inte blir flöddrad. Har i alla fall installerat Baldur´s Gate 2 på datan så kan sysselsätta mig om det skulle bli så att jag tar några Xanor till.
Citera
2010-04-17, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Sitter i samma sits, åt ett gäng xanor iförrgår. Och tog 1 nu för en stund sen bara för att slappna av lite efter gårdagens mer eller mindre hårda festande. Och jag vet inte riktigt om jag ska slänga i mig 4 på en gång nu, känns inte som det är värt det om jag inte blir flöddrad. Har i alla fall installerat Baldur´s Gate 2 på datan så kan sysselsätta mig om det skulle bli så att jag tar några Xanor till.

Det känns ju väldigt konstig att toleransen skulle skjuta så i höjden efter bara en gång användande? Hur mycket tog du?

Tog 2 mg xanor i går vid ca 10 tiden. och fyllde på med 3mg nu i morse med3 mg. Skulle det löna sig att ta mer eller är det bättre att avvankta ett antal dar så att det inte finns några rester kvar i blodet och då fylla på med en ny dos?

Kanske skulle ha väntat med att fylla på innan det ganla ruset hade lagt sig mer ordentligt?
Citera
2010-04-17, 09:29
Medlem
Som jag sagt tidigare i tråden så intog jag 2mg xanor vid 10-tiden i går kväll. Naturligtvis lyckades jag sova bort ruset (vilket inte var så konstigt då det ändå var läggdags.)

När jag vaknade strax innan 08:00 kände jag att ruset hade släppt mer eller mindre, så jag slängde då i mig 3mg xanor till med förhoppning om att få ett lika starkt rus igår, men icke.

Kan det verkligen vara så att att toleransen skjutit i höjden så pass mycket, eller beror det kanske på att jag fyllde på med mera xanor när jag fortfarande var lite skev sedan dagen innan? I så fall borde det väl kanske hjälpa med att ta ett uppehåll ett par dagar och testa på nytt, för annars skulle jag nog kunna stoppa i mig de resterande 10mg utan att där heller få någon påtaglig effekt.

Jag känner mig också väldigt uppgiven trots att jag har 3mg xanor i kroppen för cirka två timmar sedan.
Kan också tilläggas att jag inte haft något större ångest innan. Men att jag då skulle drabbas av orolig sinnestämning efter att jag har blodet fullt av benzo, känns ju lite underligt.

Jag får väl ingen större ångest med fortfarande uppgiven på något konstigt sätt
Hr en anna fråga också: Hur mycket bör man ta för att ändå hålls ig under det läge där man kan kontrollera sig själv utan att göta en massa dumma saker med minnesförlust som följd?

Jag vill gärna få råd i denna fråga.

Är det värt att ta en X2 till i hopp om att få tillbaka det ruset jag hade igår, eller är det bara slöseri med pillrerna?
Senast redigerad av Derivative 2010-04-17 kl. 09:50.
Citera
2010-04-17, 10:13
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Som jag sagt tidigare i tråden så intog jag 2mg xanor vid 10-tiden i går kväll. Naturligtvis lyckades jag sova bort ruset (vilket inte var så konstigt då det ändå var läggdags.)

När jag vaknade strax innan 08:00 kände jag att ruset hade släppt mer eller mindre, så jag slängde då i mig 3mg xanor till med förhoppning om att få ett lika starkt rus igår, men icke.

Kan det verkligen vara så att att toleransen skjutit i höjden så pass mycket, eller beror det kanske på att jag fyllde på med mera xanor när jag fortfarande var lite skev sedan dagen innan? I så fall borde det väl kanske hjälpa med att ta ett uppehåll ett par dagar och testa på nytt, för annars skulle jag nog kunna stoppa i mig de resterande 10mg utan att där heller få någon påtaglig effekt.

Jag känner mig också väldigt uppgiven trots att jag har 3mg xanor i kroppen för cirka två timmar sedan.
Kan också tilläggas att jag inte haft något större ångest innan. Men att jag då skulle drabbas av orolig sinnestämning efter att jag har blodet fullt av benzo, känns ju lite underligt.

Jag får väl ingen större ångest med fortfarande uppgiven på något konstigt sätt
Hr en anna fråga också: Hur mycket bör man ta för att ändå hålls ig under det läge där man kan kontrollera sig själv utan att göta en massa dumma saker med minnesförlust som följd?

Jag vill gärna få råd i denna fråga.

Är det värt att ta en X2 till i hopp om att få tillbaka det ruset jag hade igår, eller är det bara slöseri med pillrerna?

Släng i dig ett par så blir du nog flöddrad, det ska jag göra i alla fall. Tog 1st 1mg för en timma sen ungefär och tänkte slänga i mig 3 - 4 till om en liten stund. Hoppas på bra resultat.
Citera
2010-04-17, 10:17
Medlem
Citat:
Släng i dig ett par så blir du nog flöddrad, det ska jag göra i alla fall. Tog 1st 1mg för en timma sen ungefär och tänkte slänga i mig 3 - 4 till om en liten stund. Hoppas på bra resultat.

Menar du X2: or?

Jag har absolut ingen tolerans sedan jag tog det för första gången igår. Är inte 8mg väldigt mycket för en nybörjare? Har ingen lust att vakna upp med minnesluckor och shit!

Jag har åtmindstonde 20mg tillhand, men vill inte förbruka mer än hälften av dem helst, denna helg, känns mest som slöseri, då man måste öka dosen konstant

edit: Tacka vet jag iktorivil, det fungerar skitbra på mig, gillar den muskelavslappnade effekten också, dock vet jag fan inte var man skall få tag på det.

Xanor känns ju mest som ett misslyckat alkoholrus + en viss ångestlindring, men jag känner fortfarande av ångesten.

Men jag kanske borde följa dina råd och slänga i mig iaf en X:2a till??

Men om det ändå inte ger någon effekt så känns det ju vara slöseri med pengar.

VAr med om samma sak för några månader sedan.
Fick grym effekt på 2mg ikto. dagen efter stoppade jag nog i mig 10mg utan att få någon vidare större effekt.
Skulle ju kunna bero på att ruset inte hade hunnit lägga sig innan man fyllde på och det var därför som jag inte fick den effekt som jag önskade.
Senast redigerad av Derivative 2010-04-17 kl. 10:26.
Citera
2010-04-17, 12:19
Medlem
masterior26s avatar
nån som har provat dom onax 2mg stavar som fear......... säljer? funkar dom lika bra som svenska stavar?
Citera
2010-04-17, 16:32
Medlem
Citat:

Gjorde som du sa. Blev inte alss flöddrad, bara mera trött och.

Jag känner mig väldit uttråkad också och absolut inget välbehang. Men sedan har ju inte större ångest i vanliga fall heller.

Men det är fortfarande ett mysterium om hur jag kunde påverkas så passmmycket på endas 2 mg igår, men inte känner ett skit på 8mg idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in