2010-07-02, 13:03
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Efter flera månaders letande (nästan 1 helt år) fick jag igår äntligen tag på svenska Xanor 2mg stavar!!! Dirket ut burken! Är helt överlycklig att äntligen ha en bra kontakt som kan fixa det så jag slipper alla dessa kopior! Och som bonus kan jag nu även fixa Xanor Depot 1mg (svenska så klart i sån där oöppnad apotek-påse eller vad man ska säga)!

Min fråga lyder: Hur får jag bäst effekt av Depot 1mg? Jag tuggade i mig 2 stycken första kvällen tillsammans med en stor stark, tuggade dom inte helt till pulver utan bara små bitar och svalde allt med en Ksalol (av bra batch kan jag lägga till). Tuggade 2 Depot igår och tror (minns inte helt 100) att jag även åt 2 stavar. Behöver jag då högre dos idag för att bli flöddrad?
Tog 3 stavar igår vid 14 tiden och kände inte väldigt mycket på dom även om dom kändes.
Hur länge behöver jag vänta för att toleransen ska bli normal efter det jag tagit dom sista 2 dagarna?
Har 10 Xanor 2mg stavar kvar just nu och vill få ut det mesta av dom, vill alltså bli flöddrad!

Dubbla milligramen och ät depot pillerna hela... så slipper du knapra hela dagarna.. xanor får man ju fylla på 4-5 gånger per dag så kort halveringstid.
Citera
2010-07-02, 13:18
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Dubbla milligramen och ät depot pillerna hela... så slipper du knapra hela dagarna.. xanor får man ju fylla på 4-5 gånger per dag så kort halveringstid.

Nja, det räcker med att bita depot-tabletterna så de delas i 3-4 lite större bitar, påslaget tar ungefär 1-1½ timme men den märkbara effekten sitter i drygt 8-10 timmar istället för runt 6 timmar med instant release. Men man behåller ändå en del av "kicken" när det slår om man bitar dem i 3-4 större bitar, som vanligtvis uteblir helt om man sväljer depot-tabletterna hela.
Citera
2010-07-02, 17:21
Bannlyst
4mg Xanor och en femma grönt vid sidan får mig att må som en gud, älskar allt och alla, kärlek till Xanor <3
Citera
2010-07-02, 20:12
Medlem
alprazolam_s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=FHe7WhEVl6k&playnext_from=TL&videos=DtsZi0 w9gn0

Ye<h
Citera
2010-07-04, 03:25
Medlem
Jomen Xanor är bra, visst är de det. Man blir rätt slö och trött. Nu har jag visserligen inte tagit Xanor på flera år men vad jag minns så deckade jag mest på badrumsgolvet när jag tog dem. Inget roligt rus direkt. Men helt ok vad gäller ångestlindring.
Citera
2010-07-04, 14:20
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk

Men om jag har ätit 2 - 6 stycken svenska Xanor 2mg stavar sista 3 dagarna, behöver jag då ta mer för att få bra effekt? Bli flöddrad alltså? Tagit 4 stavar idag och kände inte så mycket alls, har 2 kvar just nu men ska hämta 10 till senare idag. Är det så att jag kan vänta ett par dagar (och i såna fall hur många), för att får bäst effekt igen?
Citera
2010-07-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edmilsson
Fick mina Onax 2mg från net-p idag och det var tryck i dom.
Tuggade en och en och 3 av dom kändes som en alprazolam bomb i munnen.

Lätt mer än 2mg i dom. 3mg skulle jag gissa blev 4 st och nu mår jag riktigt jävla bra.

Inte en chans.. Jag fick också Onax 2mg från NP och visst var det alprazolam i dom men allra högst 1mg per stav. Jag har käkat alprazolam i många år och så många onax-stavar jag stoppade i mig på en dag hade fått mig att sova i en vecka om det varit svenska u94 från apoteket.

Men visst, de var helt OK, det var dom.. Ingen fake som vissa andra onax som cirkulerat.
Citera
2010-07-06, 16:43
Medlem
hapdes avatar
Tog 4mg xanor igår och nu undrar jag om det går bra att upprepa dosen utan att förlora för mycket av effekten.

Tacksam för snabba svar

Edit: Har förövrigt låg tolerans och behöver aldrig mer än 5mg för att ha ett lyckat rus.
Senast redigerad av hapde 2010-07-06 kl. 16:50.
Citera
2010-07-07, 13:13
Bannlyst
jag köpte xanor för 12 kr st undra om det e bra 2 mg...???????
Citera
2010-07-07, 13:32
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akagangsta1
jag köpte xanor för 12 kr st undra om det e bra 2 mg...???????
Vad tror du ärligt att du ska få för svar, ingen vet vad du har köpt, ät och utvärdera? posta en bild på rätt ställe?
Citera
2010-07-07, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av complex
Vad tror du ärligt att du ska få för svar, ingen vet vad du har köpt, ät och utvärdera? posta en bild på rätt ställe?
ok
Citera
2010-07-08, 11:27
Medlem
Denoms avatar
12 mg och en minneslucka på en dag ungefär, alltid en upplevelse dagen efter att försöka förstå vad jag missade och inte agera helt efterbliven i samtal med de jag umgicks med om gårdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in