Sorry för dubbel men kunde inte editera!
Dessa piller är bland de märkligaste jag stött på.
En del av dem smakar riktigt beskt under tungan samt samlas ihop till en stor "degklump" som ligger kvar där under i käften ett bra tag och kittlar mot tungan.
En annan del av tabletterna smälter direkt och smakar sött och mjöligt - typ som Sobril eller svaga Stesolid eller nån benso i den familjen. T
Tänkte först att det är hemmagjorda tabletter gjorda av rent alprazolam-pulver, och så har de inte fördelat det jämnt - men hur tusan kan vissa tabletter vara så degiga och beska (Xanor-smak)
(dvs depot, om nån av er har haft en Concerta eller en annan depot-tablett av liknande typ under tungan vet ni vad jag menar med att det ligger en stor gelé-degklump i botten av munnen) medan andra piller smakar sött och mjöligt, utan att dega ihop sig? Särskilt när tabletterna verkar vara exakt lika stora samt formade? Kan det vara nåt sätt att spara pengar, att fördela billigare / svagare benso i vissa tabletter? Det låter väldigt långsökt, även för mig
Helt förvirrad
Tacksam för svar eller nån med erfarenhet! Gav ca 18 kr styck för dessa, sagda 2mg "serbiska xanor".Vilket känns helt okej, med tanke på hur desperat efter mer bens jag var.
Undertecknad råkar vara bortskämd med svensk medicin i blister så är inte van vid sånna här saker
edit: Stavning och förhoppningsvis gjordes texten mer läsbar