2009-12-11, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Jag kastade i mig 6 stycken X2or på några timmar och vaknade 2 dygn senare, har ätit betydligt mer apotekstavar på samma tidsintervall utan att vara ens i närheten så flöddrig. Dom verkar vara ojämna som fan..
Säkert från samma batch som jag hade, och dom var helt sjuka.
Fast jag köpte inte mina från nätet som dom flesta andra gjort och jag pröjsade 500:- för 100st. aldrig varit så billigt, brukar annars ge 800-1000 för svenska.

Men killen som hade dessa sa att dom var pressade i sverige, han hade en hel bag full.
Citera
2009-12-12, 14:18
Medlem
jaa precis har precis börjat med dem men ej från läkare köpte dem från NP.
och som jag har läst så är det väldigt ojämn styrka från sidan som jag har märkt.

men ska till läkaren o prata om min fobi o se vad h*n säger och kanske får ut nått.

tar det tid innan man verkligen börjar märka skillnad när man tar benzo mot social fobi?
brukar ta 0.5-1mg per dag och tar bara de dagar det behövs.
Citera
2009-12-12, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaian
Det beror på dosen, äter jag en 0,5 eller 1mg så blir jag trött och seg.
men därimot 5-15mg då springer jag runt där jag annars inte skulle vara, och absolut inte seg och trött.
Antar att det är som alkohol, dosberoende

Man somnar ändå väldigt fort.
Citera
2009-12-12, 15:20
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhbuh
jaa precis har precis börjat med dem men ej från läkare köpte dem från NP.
och som jag har läst så är det väldigt ojämn styrka från sidan som jag har märkt.

men ska till läkaren o prata om min fobi o se vad h*n säger och kanske får ut nått.

tar det tid innan man verkligen börjar märka skillnad när man tar benzo mot social fobi?
brukar ta 0.5-1mg per dag och tar bara de dagar det behövs.

När effekten kommer ska dina problem vara borta. Typ 20 min halvtimme kanske...
Citera
2009-12-12, 16:28
Medlem
Hur mycket varierar 2 mg:arna från NP i styrka?

Kan jag ta 2mg utan att behöva oroa mig? (Har ingen tolerans.)

edit: Tog det nu, får se vad som händer Tog 2mg iktorivil igår för ca 20 timmar sedan. Sitter ju fortfarande i litegrann.

Vill ju inte däcka!
Senast redigerad av FrankAbagnale 2009-12-12 kl. 16:40.
Citera
2009-12-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Hur mycket varierar 2 mg:arna från NP i styrka?

Kan jag ta 2mg utan att behöva oroa mig? (Har ingen tolerans.)

edit: Tog det nu, får se vad som händer Tog 2mg iktorivil igår för ca 20 timmar sedan. Sitter ju fortfarande i litegrann.

Vill ju inte däcka!

Inget man behöver vara rädd för, har bara deckat på extremt många, är inte 10mg i vissa men kanske 3-4, har bjudit många kompisar utan tolerans med dessa och de har alldrig deckat utan blivit lagom flummiga.
Citera
2009-12-12, 21:24
Medlem
Araknofobis avatar
Jag är en jävel på att däcka så fort jag får i mig lite benzo, det behövs absolut inga större mängder. 2mg kan sänka mig enkelt med rätt förutsättningar. Nu är NPs piller lite veka, eller var det iallafall den enda gången jag haft dem, men man kan ju ha tur också och få ett exemplar med lite tryck i.
Citera
2009-12-12, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Jag är en jävel på att däcka så fort jag får i mig lite benzo, det behövs absolut inga större mängder. 2mg kan sänka mig enkelt med rätt förutsättningar. Nu är NPs piller lite veka, eller var det iallafall den enda gången jag haft dem, men man kan ju ha tur också och få ett exemplar med lite tryck i.

Hur blir det när man däckar? Blir man bara så trött att man vill sova och går och lägger sig?
Citera
2009-12-12, 22:19
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Hur blir det när man däckar? Blir man bara så trött att man vill sova och går och lägger sig?

Ja, eller så sitter/ligger man bara skönt och somnar där man befinner sig. Men oftast blir jag så trött att så fort jag närmar mig sängen så sover jag.
Citera
2009-12-14, 03:09
Medlem
hur länge håller benzo i sig i urinet?blodet?
Citera
2009-12-15, 01:41
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhbuh
hur länge håller benzo i sig i urinet?blodet?

Hur långt är ett rep? (Läs vilken sort och vilken mängd?)
Citera
2009-12-15, 20:13
Medlem
boohaas avatar
Nån som prövat dom? erfarenheter?. Är det 2 mg...

vet inte ens hur dom ser ut

Xanax SR UpJohn 2mg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in