2010-11-18, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sajavlatrott
Förstår inte hur ni/folk kan äta imovane. Den fruktansvärt äckliga smak den ger, smakar järn direkt efter intag i 2 dagar fan

Många som säger det men jag har aldrig upplevt det själv efter otaliga kartor imovane.

Sen säger vissa att man blir rastlösa i sina ben av propavan men det har jag heller aldrigupplevt!

Så det tycks bara drabba vissa här i världen!

Om imovanen inte funkar på dig eller om du inte tål smaken så finns ju stilnockt! och tar du ett gäng sådana så kan ju stilnockt tomten komma och hälsa på dig!
Citera
2010-11-18, 20:41
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekstrom.karl
Många som säger det men jag har aldrig upplevt det själv efter otaliga kartor imovane.

Sen säger vissa att man blir rastlösa i sina ben av propavan men det har jag heller aldrigupplevt!

Så det tycks bara drabba vissa här i världen!

Om imovanen inte funkar på dig eller om du inte tål smaken så finns ju stilnockt! och tar du ett gäng sådana så kan ju stilnockt tomten komma och hälsa på dig!

Samma här. Ingen smak av Imovane och inga restless legs av Propavan. En riktigt bra sömnkombo om man verkligen behöver sova ut dessutom. Vill man verkligen sova länge kan man byta ut propavanen mot en Remeron.
Citera
2010-11-21, 00:55
Medlem
Hej kom över nårra stavar ej svenska märkta M2MG på ensa sidan och en 2a på andra sidan
Nån som vet om detta är nått att ha? Tacksam för svar
Citera
2010-11-23, 13:29
Medlem
MrJackssons avatar
Onax 2mg avlånga stavar. Jag har aldrig i mitt liv förut testat xanax/xanor/onax (för det är väl samma sak?).

Jag tänkte att 0.5mg vore en bra början. Hur bör jag inta det för bäst effekt? Jag tänkte i rundor likt smälta det under tungan, röka det eller bara skölja ner det med ett glas vatten.
Citera
2010-11-23, 19:40
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Onax 2mg avlånga stavar. Jag har aldrig i mitt liv förut testat xanax/xanor/onax (för det är väl samma sak?).

Jag tänkte att 0.5mg vore en bra början. Hur bör jag inta det för bäst effekt? Jag tänkte i rundor likt smälta det under tungan, röka det eller bara skölja ner det med ett glas vatten.

0,5 mg känner du inte mycket av. Ta hela på en gång om du vill känna något.
Citera
2010-11-23, 19:40
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson

0,5 mg känner du inte mycket av. Ta hela på en gång om du vill känna något. Och tugga eller svälj dom bara.
Citera
2010-11-24, 08:45
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
0,5 mg känner du inte mycket av. Ta hela på en gång om du vill känna något.

Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
0,5 mg känner du inte mycket av. Ta hela på en gång om du vill känna något. Och tugga eller svälj dom bara.
Vaknade nu. Helt jävla knas. 3mg tog jag. Tror jag. Mitt minne är icke fungerande. Jag kommer att halta till plugget.
Citera
2010-11-26, 01:19
Medlem
Mandic!s avatar
Är ganska skev på Pfizer's Xanor, har tagit 3 mg. Jag läste på fass att det tar 1-2 timmar innan medicinen når full effekt, stämmer det...?
Citera
2010-11-26, 09:36
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Är ganska skev på Pfizer's Xanor, har tagit 3 mg. Jag läste på fass att det tar 1-2 timmar innan medicinen når full effekt, stämmer det...?
Vet ej, men skev räknas väl kanske inte som effekt enligt dem utan kanske snarare som en biverkning.
Citera
2010-11-26, 10:12
Bannlyst
Någon som testas NHs stavar?
Citera
2010-11-26, 17:25
Medlem
CoopColas avatar
Tänkte ta två xanor 1mg nu, ska upp vid åtta imorgon på morgonen. Inga problem va? Ingen tolerans.
Citera
2010-11-26, 18:03
Bannlyst
Någon som handlat av NH? Är de seriösa?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in