2010-04-11, 12:35
Medlem
malmömannens avatar
Hola.

Undrar om någon vet hur läget på marknaden ser ut i skåne (Malmö)? Naturligtvis finns det ju på nätet men i Malmö verkar det överlag se dåligt ut
Citera
2010-04-11, 13:25
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmömannen
Hola.

Undrar om någon vet hur läget på marknaden ser ut i skåne (Malmö)? Naturligtvis finns det ju på nätet men i Malmö verkar det överlag se dåligt ut
Är du efterbliven?
Citera
2010-04-11, 13:27
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Är du efterbliven?

Tvivlar på att han är efterbliven per say, men helt klart desperat, antagligen pga torka.
Citera
2010-04-11, 13:30
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Tvivlar på att han är efterbliven per say, men helt klart desperat, antagligen pga torka.
Jo, men att vid torka gråta på flashback är inte någonting jag skulle gjort. Känns något döfött...
Citera
2010-04-11, 13:33
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jo, men att vid torka gråta på flashback är inte någonting jag skulle gjort. Känns något döfött...

Agreed, börjar bli för mycket off-topic dock, här ska det ju diskuteras Alprazolam!
Citera
2010-04-12, 03:25
Medlem
Hei alle, min første post!
Takk for en fint forum!

Jeg skjønner ikke noe. Jeg har 100 stk xanor depot 3mg og 200 stk. vanlige xanor 2mg
Har nå tatt 2 3mg depot (knuse dem først) så har jeg tatt 4 stk 2mg staver.
Kjenner egentlig ikke noe.

Jeg har ikke noe tolleranse for benzoer. Har spist litt sobril før.
Kan det være at xanor ikke virker på meg?
Senast redigerad av EnzoBenzo 2010-04-12 kl. 03:28.
Citera
2010-04-12, 03:56
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnzoBenzo
Hei alle, min første post!
Takk for en fint forum!

Jeg skjønner ikke noe. Jeg har 100 stk xanor depot 3mg og 200 stk. vanlige xanor 2mg
Har nå tatt 2 3mg depot (knuse dem først) så har jeg tatt 4 stk 2mg staver.
Kjenner egentlig ikke noe.

Jeg har ikke noe tolleranse for benzoer. Har spist litt sobril før.
Kan det være at xanor ikke virker på meg?

Det är inte alla som känner av benso-påverkan, du borde bli lite lullig, småfull enkelt sagt om det är din första gång. Personer som käkar benso utan att direkt ha någon ångest strävar efter ett värdelöst "rus", hela poängen är att man dämpar ångesten och på så vis får eufori genom att man kan släppa oron i kroppen.

Just Xanor har inte direkt någon stark muskelrelaxerande effekt men du bör åtminstone känna av att din psykiska barriärer inte är de samma.
Citera
2010-04-12, 04:02
Medlem
Jeg har også 100 Rivotril. Vil de funke bedre?
Merker det når jeg tar ca 80mg sobril. Muligens jeg skal be legen min om å få stesolid istedet.

Vil også si at jeg har brukt store mengder ketogan/tramadol for smerter i det siste, kan det innvirke på at jeg ikke kjenner store mengder xanor?

Kan man blande Alprazolam og Clonazepam?
Senast redigerad av EnzoBenzo 2010-04-12 kl. 04:04.
Citera
2010-04-12, 09:53
Bannlyst
Citat:
Jeg har også 100 Rivotril. Vil de funke bedre?
Merker det når jeg tar ca 80mg sobril. Muligens jeg skal be legen min om å få stesolid istedet.

Vil også si at jeg har brukt store mengder ketogan/tramadol for smerter i det siste, kan det innvirke på at jeg ikke kjenner store mengder xanor?

ja det kan du blanda =)
Citera
2010-04-12, 12:12
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:

Nja, varken ketogan eller tramadol ska påverka effekten du får av alprazolam, det är isf att du är van med att känna dig lite halvt borta i skallen och därav inte känner av effekten. Alprazolam och Clonazepam går utmärkt att blanda, de flesta benso's likaså.
Citera
2010-04-12, 16:26
Medlem
Clonazepam har en bedre effekt, virker også muskelavslappende.
Men Alprazolam kjenner jeg ikke noe til.

Hvordan er det å blande Alprazolam eller Clonazepam med opiater, booster dem hverandre, eller taper noen av dem effekt?

Hvor lenge kan man bruke Xanor uten å bli avhengig? hvis man bruker 2mg hver dag?

Finnes det noe som booster Xanor?

Takker for svar!
Senast redigerad av EnzoBenzo 2010-04-12 kl. 16:31.
Citera
2010-04-12, 16:30
Bannlyst
Citat:
Clonazepam har en bedre effekt, virker også muskelavslappende.
Men Alprazolam kjenner jeg ikke noe til.

Hvordan er det å blande Alprazolam eller Clonazepam med opiater, booster dem hverandre, eller taper noen av dem effekt?

Hvor lenge kan man bruke Xanor uten å bli avhengig? hvis man bruker 2mg hver dag?

Takker for svar!
Ta det lungt att blanda benso med opiater!

Hur menar du med avhengig? Xanor fuckar upp en igentligen jävla rått medicin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in