2010-01-02, 21:38
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Vad tycker folk om Xanor CIPLA?
Helt okej, men inte lika bra som de blå serbiska som jag fan inte kommer ihåg namnet på.
Citera
2010-01-02, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Helt okej, men inte lika bra som de blå serbiska som jag fan inte kommer ihåg namnet på.

Har testat tre olika soters xanor. Två visste jag inte märket på och jag fann dess effekt vara betydligt lägre än 1 resp 2mg som säljaren sa att det var. Nu i efter hand då jag kommit över friska xanor 1mg ifrån pfizer som kom färsk ifrån apoteket så slog dom de två andra på fingrana så det stänkte om det. Så om jag ska köpa benz så får det vara skitbilliga utländska för 1-3kr stycket, men jag väljer vilken dag som helst de svenska 200 burkarna för 5kr tabletten och då får man det med den svenska förpackningen och en svensk "bruksamvisning"

En gång så betalade jag en kille som hade ett recept på 20 stycken 1mg:are 200kr och när han kom ut ifrån apoteket så fick jag den plomberade lilla plastpåsen som du får medecinerna i och som sedan "scannas" in i kassan där du betalar dem! Jag litade å killen och vi utbytte pengar mot plastpåsen! Väl hemkommen så kontrollerade jag innehållet och ettiketen med hans namn och hur många han skulle ta och så vidare osv fortfarande satt på själva förpackningen! Färskare och bättre än den gången blir det inte! Självklart så rev jag loss ettiketen med hans namn och klippte den i små bitar och solade sedan ner resterna i toaletten!

Nu till en annan fråga. på själva förpackningaran så står det typ ett "batch nummer" eller vad det heter. Kan polisen eller apoteket se vart denna förpackning sålts och eventuellt till vem eller har detta nummer ingen som helst funktion?
Citera
2010-01-02, 22:02
Medlem
Tryckte precis i mig 4 mg xanor för cirka 20 miter sedan. Känner fortfarande ingen påtaglig effekt.
Vad har jag att förvänta mig?
Kan säga att det är NP:s Xanax.

Lite tung att andas dock. Men inget jag oroar mig för.
Citera
2010-01-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
KSALOL heter de elaka små j*vlar och ett skitgöra att räkna dem
Citera
2010-01-02, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Tryckte precis i mig 4 mg xanor för cirka 20 miter sedan. Känner fortfarande ingen påtaglig effekt.
Vad har jag att förvänta mig?
Kan säga att det är NP:s Xanax.

Lite tung att andas dock. Men inget jag oroar mig för.

Med Xanor tabletter erhålls effekt efter 1-2 timmar medan det tar 5-11 timmar att få full effekt med Xanor Depot depottabletter!

Jag börjr få effekt efter ca 1 timme och sedan så "peaker" det så där efter ca 3 timmar. Har en polare som uppnår full effekt efter ca 45 minuter! Sen finns ju dem som får vänta i 2-3 timmar för attde ska känna sig lite flöddriga eller att ångesten ska släppa något!
Citera
2010-01-02, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Med Xanor tabletter erhålls effekt efter 1-2 timmar medan det tar 5-11 timmar att få full effekt med Xanor Depot depottabletter!

Jag börjr få effekt efter ca 1 timme och sedan så "peaker" det så där efter ca 3 timmar. Har en polare som uppnår full effekt efter ca 45 minuter! Sen finns ju dem som får vänta i 2-3 timmar för attde ska känna sig lite flöddriga eller att ångesten ska släppa något!

Kan säga att det är NP:s Xanax X2r (generic)

Verkar vara rena sockerpillerna

Den enda effekt jag får ut av det är att jag blir trött!
Senast redigerad av FrankAbagnale 2010-01-02 kl. 23:05.
Citera
2010-01-02, 23:03
Medlem
Zopicas avatar
Sockerpiller de oxå?
Samma med NP:s ikto/rivo. Värdo!
Kanske ett halvpotent piller per karta.
Bättre att köpa sockerbitar på ICA. De är fasen så mycket billigare!
Citera
2010-01-02, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zopica
Sockerpiller de oxå?
Samma med NP:s ikto/rivo. Värdo!
Kanske ett halvpotent piller per karta.
Bättre att köpa sockerbitar på ICA. De är fasen så mycket billigare!

VAd har dom i istället? Sömnmedel? För man blir ju åtmindstonde trött av dom.

Är det värt att ta mera eller är det bara att kasta skiten?
Citera
2010-01-02, 23:11
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -iQ-
KSALOL heter de elaka små j*vlar och ett skitgöra att räkna dem

Ksalol ja. Underbara. Slår nästan Pfizer.
Citera
2010-01-02, 23:16
Medlem
Zopicas avatar
Citat:
VAd har dom i istället? Sömnmedel? För man blir ju åtmindstonde trött av dom.

Är det värt att ta mera eller är det bara att kasta skiten?

Jag undrar oxå vad de har i pillren, för jag blev oxå trött på ett obehagligt vis.
Har tagit ikto förut och då mådde jag bra av dem. Ej från NP då dock.

Någon som testat båda från NP? Samma känsla eller?

Har aldrig testat Ksalol, men har hört att de ska vara riktigt bra.
Citera
2010-01-02, 23:19
Bannlyst
Citat:
Kan säga att det är NP:s Xanax X2r (generic)

Verkar vara rena sockerpillerna

Yes, som jag nämde så kan de skilja sig något enormt. Beställer du ifrån någon hemsida så vet du ju knappt vad du får. Det kan ju vara 1mg stesolid i dina xanor du har beställt! Man vet ju helt enkelt inte, klart att det troligtvis är någon effekt men hur många "mg" är det egentligen i en tablett!

Så har man väl provat en garenterad äkta xanordirekt ifrån apoteket så kan man inte gå tillbaks till de "generic" man beställer ifrån olika internet apotek!

Det är lite som Heroin, affe, kola och andra droger som kommer ifrån något droglabb där de knappast har ett "testprogramm" för att kontrollera de olika mångderna som verkligen finns i en tablett! Sen kan ju jonket, affe och kola vara utblandat både en och två gånger innan det kommer hem till just dig!

Först var det bonden i pakistan som har mjölkat vallmon mer än en gång och sedan slängt i lite mjölkpulver som han har fått av "un:s" livsmedelsprogram.

Sen kommer knarket till något tryggt gammalt ryskt labb i östeouropa där de tillsätter lite ättika eller vad det nu är de tillsätter för att skapa heroin som just har till uppgift att slå fort som fan!

Nu har du en kaka rätt så rent heroin, detta skickas sedan till malmö där det sitter tre till fyra killar och tjejer och blandar i en massa okända saker så att deras ursprungliga kilo nu väger 1.4 kilo! Alltså en ytterliggare inkomst på upp till 400k för ett par timmars arbete!

Nu körs den ursprungliga kakan som först vägde 800gr i pakistan och som efter labbbesöket i det östeouropiska plötsligt vägde 1kilo! Alltså en ökning på 200g!

Sen sitter "gänget" i malmö och blandar upp det med gud vet vad så att vikten plötsligt väger 400gram mer och är alltså uppe i 1.4 kilo!

Sen kör det ut paket i allt ifrån 5g till 200g till olika kranar i området. Sen sitter kranen och blandar ut "tabarna" med lite skit. Dessa skit tabbar går till nybörjare och andra idoter som köper vad som helst! Sen så säljer kranen 5r och tior för ett lite högre pris då det är "riktigt" bra skit!

Osv osv osv, så nu ser ni hur ett paket ifrån en fattig bonde som är beroende utav opium och hela hans familj är även dem beronde då det bara är att gå ut och skära lite i vallmon! Paketet som vägde 800gram väger nu i slut ändan lite över 2.1 kilo!

Det jävliga är att även om du får tag i en av dessa dåliga tabbar så är det ett sjuhelvetes drag i det om du kör det iv!

En lång resa ifrån ett fattigt land ända in i min ådra!
Citera
2010-01-02, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Yes, som jag nämde så kan de skilja sig något enormt. Beställer du ifrån någon hemsida så vet du ju knappt vad du får. Det kan ju vara 1mg stesolid i dina xanor du har beställt! Man vet ju helt enkelt inte, klart att det troligtvis är någon effekt men hur många "mg" är det egentligen i en tablett!

Så har man väl provat en garenterad äkta xanordirekt ifrån apoteket så kan man inte gå tillbaks till de "generic" man beställer ifrån olika internet apotek!

Det är lite som Heroin, affe, kola och andra droger som kommer ifrån något droglabb där de knappast har ett "testprogramm" för att kontrollera de olika mångderna som verkligen finns i en tablett! Sen kan ju jonket, affe och kola vara utblandat både en och två gånger innan det kommer hem till just dig!

Först var det bonden i pakistan som har mjölkat vallmon mer än en gång och sedan slängt i lite mjölkpulver som han har fått av "un:s" livsmedelsprogram.

Sen kommer knarket till något tryggt gammalt ryskt labb i östeouropa där de tillsätter lite ättika eller vad det nu är de tillsätter för att skapa heroin som just har till uppgift att slå fort som fan!

Nu har du en kaka rätt så rent heroin, detta skickas sedan till malmö där det sitter tre till fyra killar och tjejer och blandar i en massa okända saker så att deras ursprungliga kilo nu väger 1.4 kilo! Alltså en ytterliggare inkomst på upp till 400k för ett par timmars arbete!

Nu körs den ursprungliga kakan som först vägde 800gr i pakistan och som efter labbbesöket i det östeouropiska plötsligt vägde 1kilo! Alltså en ökning på 200g!

Sen sitter "gänget" i malmö och blandar upp det med gud vet vad så att vikten plötsligt väger 400gram mer och är alltså uppe i 1.4 kilo!

Sen kör det ut paket i allt ifrån 5g till 200g till olika kranar i området. Sen sitter kranen och blandar ut "tabarna" med lite skit. Dessa skit tabbar går till nybörjare och andra idoter som köper vad som helst! Sen så säljer kranen 5r och tior för ett lite högre pris då det är "riktigt" bra skit!

Osv osv osv, så nu ser ni hur ett paket ifrån en fattig bonde som är beroende utav opium och hela hans familj är även dem beronde då det bara är att gå ut och skära lite i vallmon! Paketet som vägde 800gram väger nu i slut ändan lite över 2.1 kilo!

Det jävliga är att även om du får tag i en av dessa dåliga tabbar så är det ett sjuhelvetes drag i det om du kör det iv!

En lång resa ifrån ett fattigt land ända in i min ådra!

Är det lugnt att bara ta lite mera då? Har tagit 4mg hittills och känner mig knappt påverkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in