2009-09-09, 01:17
Medlem
hur många x0r behövs för ett soft flum ?
Citera
2009-09-09, 01:17
Medlem
hur många x2or behövs för ett soft flum ? ursäkta inlägget ovan
Citera
2009-09-09, 02:46
Medlem
xanorfrittos avatar
har tgait 4 stavar och kanske 10 stes och några imovane. under dagen. är det någon risk?
Tacksam för snabbt svar....
tack för hjälpen
Senast redigerad av xanorfritto 2009-09-09 kl. 03:09.
Citera
2009-09-09, 04:48
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanorfritto
har tgait 4 stavar och kanske 10 stes och några imovane. under dagen. är det någon risk?
Tacksam för snabbt svar....
tack för hjälpen

Risk för vad? Du har ju redan fått svar i din tråd, nej du kommer inte att dö om det är det du undrar. Fortsatt trevlig afton!
Citera
2009-09-09, 07:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dr0pz
hur många x2or behövs för ett soft flum ? ursäkta inlägget ovan

Beror på din tolerans.
Citera
2009-09-09, 13:14
Medlem
okey ser x2orna runda ut med delskåra som man kan bryta av så de blir 4 st små ?
Citera
2009-09-09, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dr0pz
okey ser x2orna runda ut med delskåra som man kan bryta av så de blir 4 st små ?

Xanor 2mg stavar är väl ovala och kan delas i 3?
Citera
2009-09-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chakii
Xanor 2mg stavar är väl ovala och kan delas i 3?

jo, märkte att de va ikto jag hade haha ^^
Citera
2009-09-10, 16:55
Medlem
Undrar lite snabbt ifall man kan fo kraftiga humorsvagningar av Xanor. Tog 2 mg igor. Man tanker ju lite so dar. Sak samma med precis allt. Man bryr sig inte riktigt. Idag so tjafsa jag lite med min flickvan vid frukosten. Helt plotsligt kastar jag en tallrik i ansiktet po henne som missar med endast 1 cm.

Kanns som om man tankte. "sak samma vem bryr sig ifall hon for en tallrik i ansiktet?" Nu efterhand....fattar annu inte riktigt vad som har hant. hade jag traffat med tallriken. Do hade det varit kort for henne. lite chockad faktiskt...
Citera
2009-09-10, 17:11
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speer
Undrar lite snabbt ifall man kan fo kraftiga humorsvagningar av Xanor. Tog 2 mg igor. Man tanker ju lite so dar. Sak samma med precis allt. Man bryr sig inte riktigt. Idag so tjafsa jag lite med min flickvan vid frukosten. Helt plotsligt kastar jag en tallrik i ansiktet po henne som missar med endast 1 cm.

Kanns som om man tankte. "sak samma vem bryr sig ifall hon for en tallrik i ansiktet?" Nu efterhand....fattar annu inte riktigt vad som har hant. hade jag traffat med tallriken. Do hade det varit kort for henne. lite chockad faktiskt...
Klart man kan få det. Det kan man få av all benso. Hämningarna släpper. För vissa individer släpper spärrarna till aggressiviteten. Aggression kan vara nyttigt. Men hos en del släpper spärren mot den onyttiga aggressiviteten och man gör som Du gjorde.

Ett exempel på nyttig aggressivitet: X gör något mot Y som Y inte gillar. Y har spärrar emot att säga till på skarpen. Y käkar benso. Spärren släpper för Y. Y blir verbalt aggressiv emot X som nu förstår att han ej kan hålla på som han gjorde innan. X skakar hand med Y och de blir vänner igen.

Annars är aggression en ovanlig men existerande biverkning utav benso.

Läskigt det Du gjorde!
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2009-09-10 kl. 17:26.
Citera
2009-09-10, 19:11
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Klart man kan få det. Det kan man få av all benso. Hämningarna släpper. För vissa individer släpper spärrarna till aggressiviteten. Aggression kan vara nyttigt. Men hos en del släpper spärren mot den onyttiga aggressiviteten och man gör som Du gjorde.

Ett exempel på nyttig aggressivitet: X gör något mot Y som Y inte gillar. Y har spärrar emot att säga till på skarpen. Y käkar benso. Spärren släpper för Y. Y blir verbalt aggressiv emot X som nu förstår att han ej kan hålla på som han gjorde innan. X skakar hand med Y och de blir vänner igen.

Annars är aggression en ovanlig men existerande biverkning utav benso.

Läskigt det Du gjorde!

Tack för att du finns Carl-Ann von s!
Citera
2009-09-11, 07:36
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Tack för att du finns Carl-Ann von s!
Tack L.A.M.F! Tycker Du att det var bra skrivet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in