2009-07-28, 13:17
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fellatio
Visst loser det sig, men det ar inte vattenlosligt.
Skulle du kunna vara snäll och utveckla det där?
Citera
2009-07-28, 13:22
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Har erbjuden att köpa Xanor 1mg oranga med brytskåra. Är det tryck i dom?

Det råder delade meningar om dessa. Har aldrig fått tillfälle att stoppa dessa i min magsäck men om du får dom för ett hyggligt pris är det väl bara att köpa några och prova?
Citera
2009-07-28, 13:27
Medlem
L.A.M.Fs avatar
En god vän fick ett erbjudande häromdagen. Stavar för 50 riksdaler stycket! Detta måste väl vara det värsta ockret inom flöddrets historia!? Det värsta jag har hört i alla fall...
Citera
2009-07-28, 13:29
Medlem
walkmanxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
En god vän fick ett erbjudande häromdagen. Stavar för 50 riksdaler stycket! Detta måste väl vara det värsta ockret inom flöddrets historia!? Det värsta jag har hört i alla fall...

Jag känner en som kränger pfizer stavar 2mg för 50kr styck, och det går åt som smör i stockholm innerstad....

Personligen höll jag på o smälla av när jag hörde priset han tar för dem
Citera
2009-07-28, 13:57
Medlem
Kan man lösa upp dom i starköl istället?
Citera
2009-07-28, 14:07
Medlem
Custom_mades avatar
Lånar tråden lite om det går för sig!

Ska köra lite benso inom en snar framtid(nitrazepam för att vara mer exakt), inte ofta jag käkar benso. Men iaf så kollade jag faq:en här på fb om hur mycket jag skulle ta och där anges att den högre dosen kan överskridas rätt rejält. Den högre dosen låg på 10 mg, hur mycket behöver man egentligen? Jag har införskaffat 25 mg i form av 10 st 2.5 mg tabletter.

Kan man inta dessa på något annat sätt? Snorta? Röka?

Hur mycket behöver jag med noll bensotolerans?

Skulle det boosta med några imovane eller är det bara onödigt?

Vore bra om någon kunde svara på frågorna!
Citera
2009-07-28, 14:49
Medlem
Bullsquids avatar
slängde nyss i mej 6st x2or ...ska se om man får nån effekt den här gången då! alltså 12mg alprazolam.
nu måste man väl fan ändå bli flöddrad! ska dra ut en sväng med så jag inte bara går o lägger mej och sover
Citera
2009-07-28, 14:57
Medlem
walkmanxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
slängde nyss i mej 6st x2or ...ska se om man får nån effekt den här gången då! alltså 12mg alprazolam.
nu måste man väl fan ändå bli flöddrad! ska dra ut en sväng med så jag inte bara går o lägger mej och sover

Om det är dem från NP så kommer du garanterat slockna eller få blackout....

Jag käkade 1st av dom där X2orna och fick blackout till dagen efter
Citera
2009-07-28, 15:09
Medlem
LeifLoketx40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

Ah nu är det bara ta en bira sen borde det snurra till rätt bra käkade ungefär samma dos som du och jag sov 36 timmar
Citera
2009-07-28, 15:44
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Skulle du kunna vara snäll och utveckla det där?

Man skulle kunna jamfora det med amfetamin. Amfetamin ar vattenlosligt och vill man injecera sa ar det bara att blanda med vatten och trycka i sig. Det gar inte att roka amfetamin. Vad galler metamfetamin sa kan man 'roka' det, men i sjalva verket sa roker man det inte, man inhalerar angorna fran det. Gas och en massa skit. Om man eldar sa att det roker sa slosar man bort det.

Benzodiazepiner (varierar en del men till storsta delen samma princip) kan rokas da dom ar s.k. oljebaserade (i brist pa battre ord).
Citera
2009-07-28, 15:51
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Lånar tråden lite om det går för sig!

Ska köra lite benso inom en snar framtid(nitrazepam för att vara mer exakt), inte ofta jag käkar benso. Men iaf så kollade jag faq:en här på fb om hur mycket jag skulle ta och där anges att den högre dosen kan överskridas rätt rejält. Den högre dosen låg på 10 mg, hur mycket behöver man egentligen? Jag har införskaffat 25 mg i form av 10 st 2.5 mg tabletter.

Kan man inta dessa på något annat sätt? Snorta? Röka?

Hur mycket behöver jag med noll bensotolerans?

Skulle det boosta med några imovane eller är det bara onödigt?

Vore bra om någon kunde svara på frågorna!

Imovane is teh shiit. Men ta dina nitrazepam forst for att se hur det kanns.

Om du inte vill kora i rektum sa foreslar jag att du tar och delar tabletterna sa mkt som mojligt (inte krossa helt) och tar 3 (eller 2 om dom ar jattestora piller) at gangen och later dom smalta under tungan. Repetera tills du ar vinglig och glad drick 3 starkol ocksa sa kommer du ma som en knug!
Citera
2009-07-28, 15:52
Medlem
Obskyrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-15
Kan man lösa upp dom i starköl istället?

I brist på bättre material, sure!

En annan sak är väll att alla etyldroger måste passera levern, därav inte biter i röven ?
Det är vad jag har hört iallafall ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in