2009-11-16, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Ksalolen är jävligt mycket bättre än upjohn! Det tror jag flera kan hålla med om.
Jag tycker effekten från ksalol är mer uppåt än vanliga upjohn faktiskt

Jag käkade en del ksalol när det fanns hur mycket som helst av dom i sverige för ett tag sedan!

Kör på!
Ok! Tack för svar!
Har bara tagit Np:s och Upjohn 90.
Blandade NP:s X2 med Alkohol. Aldrig mer, så ta det lugnt ni som gör/tänker göra det. Vet i h-e vad det är dom har blandat i mer än Alprazolam?
Citera
2009-11-16, 19:15
Medlem
knoxahs avatar
Vettefan vad som har hänt med mitt "beroende" egentligen, tog inget på en vecka och på sjunde dagen så fick jag ett enormt sug efter Xanor, bara ynka tre mg räckte för att jag skulle må jättebra.

Har blivit så senaste månaden, klarar mig jättebra utan en vecka men efter det ökar suget något enormt.
Citera
2009-11-16, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Ok! Tack för svar!
Har bara tagit Np:s och Upjohn 90.
Blandade NP:s X2 med Alkohol. Aldrig mer, så ta det lugnt ni som gör/tänker göra det. Vet i h-e vad det är dom har blandat i mer än Alprazolam?
Precis jag varnar också folk för deras x2or. har hamnat på sjukan flera gånger, ögat o händerna svullnade upp något enormt en gång och en annan gång blev jag medvetslös, det roliga är att när jag tagit tester så innehåller dom bara alprazolam men man kan ju tro att dom innehåller något helt annat. Kan det vara deras bindningsmedel tro?

Peace!
Citera
2009-11-16, 19:41
Medlem
Kristofer.s avatar
Sitter och suger på en GG249'a, mums! Ska lira lite modern warfare 2 och sen sova tidigt..
Citera
2009-11-16, 20:21
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Ksalolen är jävligt mycket bättre än upjohn! Det tror jag flera kan hålla med om.
Jag tycker effekten från ksalol är mer uppåt än vanliga upjohn faktiskt

Jag käkade en del ksalol när det fanns hur mycket som helst av dom i sverige för ett tag sedan!

Kör på!

Jag tycker inte dom var särskilt bra, testade dem för några års sedan och i somras sist men dom har fan inte varit så bra (men dom kanske var piratgjorda för dom var inte i kartor).
Citera
2009-11-17, 13:17
Medlem
Ganjazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Det är typ det enda jag gjort de senaste åren, ett tips: kan du ställa dina ksalol på högkant är det klipp i dom, kanske 1,3-1,5 (enligt polizei)

Berätta mer... Klipp i dom?

Kan själv lösa ksalol men väntar fortfarande på ett brev med upjohns som inte verkar komma så det blir väll att man sitter med en karta ksalol inom några dagar...

Har även lite Halicion(?), sägs att dom "inte finns att få tag på längre"... Sanning?
Citera
2009-11-17, 13:46
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjaz

Kan själv lösa ksalol men väntar fortfarande på ett brev med upjohns som inte verkar komma så det blir väll att man sitter med en karta ksalol inom några dagar...

Har även lite Halicion(?), sägs att dom "inte finns att få tag på längre"... Sanning?

Halcion är det absolut mest potenta piller jag någonsin ätit. Consider yourself lucky. Är de blå?

Med klipp i dom menar jag att dom är bra om du kan ställa dom på högkant. Har du kartor med ksalol? Skicka bilder om du kan! Vore kul att veta hur dom "äkta" ser ut för jag misstänker masstillverking i Sverige...
Citera
2009-11-17, 13:51
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Jag tycker inte dom var särskilt bra, testade dem för några års sedan och i somras sist men dom har fan inte varit så bra (men dom kanske var piratgjorda för dom var inte i kartor).
¨
Dom kommer aldrig i kartor när man köper dom. Däremot har jag en tom blisterförpackning hemma som det varit rosa ksalol nollfemmor i, enda gången...

Dessa "serbiska" ksalolettor ser ofta väldigt olika ut, vilket jag tycker tyder på pirattillverkning... men som sagt, ett riktmärke: kan du ställa dem på högkant så är dom bra. Har käkat kilovis av dom där och det skiljer sig i styrka som fan. Den batchen en polare har är det faktiskt 1,3-1,5 i enligt polisen som nöp några...
Citera
2009-11-17, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
¨
Dom kommer aldrig i kartor när man köper dom. Däremot har jag en tom blisterförpackning hemma som det varit rosa ksalol nollfemmor i, enda gången...

Dessa "serbiska" ksalolettor ser ofta väldigt olika ut, vilket jag tycker tyder på pirattillverkning... men som sagt, ett riktmärke: kan du ställa dem på högkant så är dom bra. Har käkat kilovis av dom där och det skiljer sig i styrka som fan. Den batchen en polare har är det faktiskt 1,3-1,5 i enligt polisen som nöp några...

Det finns andra anledningar till att man inte får i blister ifrån tex serbien. Större risk för tullen att få upp ögonen för ljudet det låter när man skakar på dem. Tänk lite.
Citera
2009-11-17, 14:07
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjaz

Halcion finns fortfarande på apoteket. Däremot så har det aldrig varit särskilt vanligt på svarta marknaden. Det skrivs dessutom ut väldigt sällan.
Citera
2009-11-17, 14:11
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Det finns andra anledningar till att man inte får i blister ifrån tex serbien. Större risk för tullen att få upp ögonen för ljudet det låter när man skakar på dem. Tänk lite.

Om du tänker lite, hur i helvete mkt piller skriver dom ut i Serbien? Visst, jag vet hur mycket har kommit in i landet men det ska vi inte gå in på här.
Men dom mängderna som har funnits bara i min stad...omöjligt. Det måste finnas hemmapressare i Sverige. Som sagt har jag ätit ur blister en gång också för den delen. Rosa nollfemmor.
Citera
2009-11-17, 14:12
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Halcion finns fortfarande på apoteket. Däremot så har det aldrig varit särskilt vanligt på svarta marknaden. Det skrivs dessutom ut väldigt sällan.

Varför är det så med halcion? För att det är så dospotent och starkt? På nittiotalet fanns det mkt på svarta marknaden i min stad, för övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in