2009-04-12, 10:20
Medlem
junkiebusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teagan
lite nyfiken till er hur många jag kan ge polaren, som inte har nån benso tolerans. han har tagit en hel men vill äta 2, en borde väl räcka för honom?

En borde räcka gott och väll, om inte så ta en folköl till istället för att svälja ett till piller.
Citera
2009-04-12, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av junkiebusiness
En borde räcka gott och väll, om inte så ta en folköl till istället för att svälja ett till piller.

om nu idioten har vägrat lyssna och slängt i sig 2 st efter jag va på toa? lungt fortfarande lr obehöver jag oroa mig? håller stenkoll på honom.
Citera
2009-04-12, 10:46
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teagan
om nu idioten har vägrat lyssna och slängt i sig 2 st efter jag va på toa? lungt fortfarande lr obehöver jag oroa mig? håller stenkoll på honom.
Han kommer ju absolut inte dö om det är det du menar... Man kan slänga i sig väldigt mycket benso utan att det är dödligt.
Citera
2009-04-12, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmnight
Du borde börjat med 0,5 -1mg bara för att se hur du reagerar om det var första gången. Du smällde på med rejäla doser direkt Alprazolam är potent! Underskatta inte de låga mg siffrorna (om man jämför med tex Sobril eller Stesolid) 0,5mg Alprazolam motsvarar 10mg Diazepam enligt http://evoca.info/Kap1.pdf

"Maximal plasmakoncentration erhålles med Xanor 1-2 timmar efter intag." Så du var för snabb.

När jag inte har tollerans räcker 0,5 mg ksalol för ångestdämpning om jag skall ut på stan osv, känner mig uppåt av dom och på riktigt bra humör (har de blandat i tjack ?). Nu har jag Pfizers rosa 0,5mg och känner att de känns svagare och blir inte uppåt av dom och de tar inte bra på ångesten! Mycket märkligt. Alprazolam som Alprazolam!? Tydligen inte, eller så är det något bindemedel. Har kört under tungan också men hjälper inte mycket.
Doshöjning kanske?

jag har också pfizers och de känns mycket klenare än alprazolam som jag också har.
Citera
2009-04-12, 15:40
Medlem
Tjohildas avatar
Jag har en fråga som kanske är dum, men jag vill ändå ha svar...om man krossar/tuggar xanor depot tas de ju upp fortare i kroppen. Går de då ur fortare också, eller ligger effekten kvar lika länge som när man tar de som man ska?
Citera
2009-04-12, 15:47
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Jag har en fråga som kanske är dum, men jag vill ändå ha svar...om man krossar/tuggar xanor depot tas de ju upp fortare i kroppen. Går de då ur fortare också, eller ligger effekten kvar lika länge som när man tar de som man ska?
Depottabletternas funktion är ju att de inte bryts ner lika fort i magen, då tar det längre tid för alprazolamet att komma ut i blodomloppet. Om du tuggar tabletterna förskyndar du nedbrytningen och upptaget. Halveringstiden är ju fortfarande densamma men eftersom alprazolamet utsöndras under en längre via depot så verkar dom över en längre tid.
Senast redigerad av skogsbäret 2009-04-12 kl. 15:57.
Citera
2009-04-14, 18:44
Medlem
hur många mg om dagen äter ni?
Citera
2009-04-14, 20:05
Medlem
Mitt.namns avatar
Vad kan man få för en karta (10 st) 0,5 mg Xanor??

** obs!! försöker inte sälja!!! vill bara veta........ **
Citera
2009-04-14, 20:08
Medlem
150 kanske
Citera
2009-04-14, 20:19
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce
hur många mg om dagen äter ni?

1-2 mg. Jag har tagit dom dagligen i över ett år utan att utveckla någon vidare tolerans.
Citera
2009-04-14, 20:46
Bannlyst
Min farsa är dosad av läkaren till 8st xanor om dagen. 2mg icke depo. Får av honom ibland och dom är sköna förutsatt om man tar rätt dos direkt :P
Citera
2009-04-15, 00:46
Medlem
sthlmnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Doshöjning skulle jag tro. Körde själv på NP x2or ett tag och de sög verkligen, sen när de var slut fick jag 1mg Ranbaxy och har aldrig mått så gott på alpra som den dagen jag tog 2st sånna direkt, vandrade in på någon jäkla blomsteraffär när ja knalla runt på stan och kolla på alla skumma blommor i typ en halvtimma, helt stört :P Antar att det var för att min tolerans gått ner så mycket :P

Blev en doshöjning men läkaren skrev bara ett nytt 20 pack med 0,5 mg Xanor [1-2 tabl vid behov] de kommer alltså räcka 10ggr men ska nog inte klaga ändå, väldigt bra läkare.

Haha vad mysigt att bara gå runt och kolla!

En fråga, hur är det att blanda endast 0,5-1mg Xanor med alkohol (3-4öl)? Minns inte om jag testat just den kombon ensamt. Kommer inte ha mer med mig i så fall, så det inte slutar med utslängd från krogen och fickorna fulla med piller Kan tycka lägre doser oxazepam, diazepam eller tetrazepam är helt kotrollerbart och soft med alkohol men har inget sådant nu.
Måste ha nåt annat än alkohol då det inte ger mig nåt ensamt (dricker dock aldrig). Har svår socialfobi och blablablaångest osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in