Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Doshöjning skulle jag tro. Körde själv på NP x2or ett tag och de sög verkligen, sen när de var slut fick jag 1mg Ranbaxy och har aldrig mått så gott på alpra som den dagen jag tog 2st sånna direkt, vandrade in på någon jäkla blomsteraffär när ja knalla runt på stan och kolla på alla skumma blommor i typ en halvtimma, helt stört :P Antar att det var för att min tolerans gått ner så mycket :P
Blev en doshöjning men läkaren skrev bara ett nytt 20 pack med 0,5 mg Xanor [1-2 tabl vid behov] de kommer alltså räcka 10ggr

men ska nog inte klaga ändå, väldigt bra läkare.
Haha vad mysigt att bara gå runt och kolla!
En fråga, hur är det att blanda endast 0,5-1mg Xanor med alkohol (3-4öl)? Minns inte om jag testat just den kombon ensamt. Kommer inte ha mer med mig i så fall, så det inte slutar med utslängd från krogen och fickorna fulla med piller

Kan tycka lägre doser oxazepam, diazepam eller tetrazepam är helt kotrollerbart och soft med alkohol men har inget sådant nu.
Måste ha nåt annat än alkohol då det inte ger mig nåt ensamt (dricker dock aldrig). Har svår socialfobi och blablablaångest osv.