2009-12-03, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Jag vill ha tips på vad man kan göra för roligt! Har bara suttit framför datorn hela tiden.
Tänkte dra ner till MC-Donalds och käka något. Känner mig på ett väldigt humör!
Ut o slåss
Citera
2009-12-03, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Ut o slåss

Nja, känns mest onödigt!
Nu vet jag!

Stalka folk Var lite av en hobby en gång i tiden, så varför inte ta up det igen.
Citera
2009-12-03, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Ut o slåss

Kan slåss ganska bra. Kommer min prestationsförmåga att försämras märkbart pga benzo:n?

Om jag går och beställer en pizza, kommer det märkas på mig att jag ät påverkad? Enligt mig själv är jag helt normal, men det är ju bara vad jag tror. I verkligheten kanske jag både sluddrar och flummar?
Senast redigerad av FrankAbagnale 2009-12-03 kl. 17:32.
Citera
2009-12-03, 17:35
Medlem
Astronomics avatar
Mm, benso är rätt tråkigt att flumma på. Är du tillbakadragen och tystlåten som person kan det vara kul, speciellt med ett par öl på det.

Men har du ångest eller social fobi är det en gudagåva, dock väldigt beroendeframkallande.
Citera
2009-12-03, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Mm, benso är rätt tråkigt att flumma på. Är du tillbakadragen och tystlåten som person kan det vara kul, speciellt med ett par öl på det.

Men har du ångest eller social fobi är det en gudagåva, dock väldigt beroendeframkallande.

Känner mig väldigt tom i huvudet bara. Inte särskilt många tankar kommer upp.
Citera
2009-12-03, 17:41
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Känner mig väldigt tom i huvudet bara. Inte särskilt många tankar kommer upp.

Själv blir jag väldigt social och babblar på non-stop. Men det är så olika från person till person när det kommer till benso.
Citera
2009-12-03, 17:43
Medlem
Är det lugnt att gå ut och beställa en pizza eller kommer jag göra bort mig, något som jag kommer ångra.

Jag ser ju mig själv som normal, fastän jag kanske egentilgen ser ut som ett sluddrande mongo i folks ögon.

En anna fråga:
Kommer jag minnas denna da imorn? Har ju inte tagit mer än 2mg ikto och 1mg xanor.
Har druckit ganska mycket kaffe, så jag känner mig inte så trött. Men vilken inverkan har koffeinet på iktorivilen, mer än att man bara blir lite piggare?
Senast redigerad av FrankAbagnale 2009-12-03 kl. 17:53.
Citera
2009-12-03, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Själv blir jag väldigt social och babblar på non-stop. Men det är så olika från person till person när det kommer till benso.

Jo, jag sitter ju här ensam och har ingen att snacka med direkt.
Väldigt rastlös och vet inte riktigt vad jag skall hitta på!
Senast redigerad av FrankAbagnale 2009-12-03 kl. 17:49.
Citera
2009-12-03, 18:02
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Är det lugnt att gå ut och beställa en pizza eller kommer jag göra bort mig, något som jag kommer ångra.

Jag ser ju mig själv som normal, fastän jag kanske egentilgen ser ut som ett sluddrande mongo i folks ögon.

En anna fråga:
Kommer jag minnas denna da imorn? Har ju inte tagit mer än 2mg ikto och 1mg xanor.
Har druckit ganska mycket kaffe, så jag känner mig inte så trött. Men vilken inverkan har koffeinet på iktorivilen, mer än att man bara blir lite piggare?

Det är omöjligt att säga om du kommer göra bort dig eller inte, som sagt, det är så olika från person till person.. men förmodligen gör du inte det på så pass låga doser.

Fick höra i en annan tråd precis att koffein boostar benso.
Citera
2009-12-03, 18:16
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Benso är booooooooring som drog. I princip allt annat är roligare och dessutom mindre beroendeframkallande.

Nej då, men man uppskattar benzo MYCKET mer när man mår psykiskt dåligt.
Citera
2009-12-03, 23:39
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Hur mycket Xanor kan jag trycka i mig utan att däcka? Har ingen tolerans för övrigt.

Hur mycket motsvarar 1mg Xanor mot iktorovil?

Har tagit 0.7mg Xanor och 0.5mg ikto för ca en timme sedan. Känner mig bara yr.
Bör jag ta mer, men jag vill samtidigt inte däcka?

Är det ok att ta koffeintabletter för att inte känna sig så trött? Har apotekets 100mg/tab. Kommer det att påverka ruset?

Vet inte exakt vad xanor motsvarar mot iktorovil, däremot ska 0.5mg iktorovil motsvara 1 tablett stesolid 5mg (alltså 5mg diazepam). Står det inget på Fass?
Citera
2009-12-04, 06:19
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Vet inte exakt vad xanor motsvarar mot iktorovil, däremot ska 0.5mg iktorovil motsvara 1 tablett stesolid 5mg (alltså 5mg diazepam). Står det inget på Fass?

Det är snarare 0,5mg klonazepam= 10mg diazepam.

Detsamma gäller alprazolam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in