2009-01-21, 11:10
Medlem
negerbarns avatar
nu har jag tagit och krossat 4 st 0,5 depot, och det har gått ca 30 min. Jag börjar känna mig riktigt soft, har svårt att tänka negativa tankar, och även om jag gör det, så blir ja inte påverkad emotionellt av dom

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska ta mer ( väntar såklart en timme till innan ev påfyllning) eller knäcka en folköl.

Jag kommer ha en soft dag tror jag iaf, har nada att göra, varken idag eller imorgon, så nu efter 6 dagars total nykterhet så ska jag köra på hårt, 6 tabletter kvar, och ett sexpack folkisar i kylen, samt en vän med en påse mojo ,som ska testas ikväll
Senast redigerad av negerbarn 2009-01-21 kl. 11:17.
Citera
2009-01-21, 11:52
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
nu har jag tagit och krossat 4 st 0,5 depot, och det har gått ca 30 min. Jag börjar känna mig riktigt soft, har svårt att tänka negativa tankar, och även om jag gör det, så blir ja inte påverkad emotionellt av dom

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska ta mer ( väntar såklart en timme till innan ev påfyllning) eller knäcka en folköl.

Jag kommer ha en soft dag tror jag iaf, har nada att göra, varken idag eller imorgon, så nu efter 6 dagars total nykterhet så ska jag köra på hårt, 6 tabletter kvar, och ett sexpack folkisar i kylen, samt en vän med en påse mojo ,som ska testas ikväll

Häv i dig tre bärs och en till 0,5a så blir du chill sen, så har du tre bärs + 5 0,5or imorgon också. ^^

Om du mår bra utan några direkt psykiska problem eller ångest så är dock inte benzo så roligt rusmässigt. Jag tror att det är därför det missbrukas så ofta av folk som faktiskt har ångestproblem, man kan släppa allt för en stund å bara känna sig flöddrad å må bra utan ångesten.
Citera
2009-01-21, 12:20
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Häv i dig tre bärs och en till 0,5a så blir du chill sen, så har du tre bärs + 5 0,5or imorgon också. ^^

Om du mår bra utan några direkt psykiska problem eller ångest så är dock inte benzo så roligt rusmässigt. Jag tror att det är därför det missbrukas så ofta av folk som faktiskt har ångestproblem, man kan släppa allt för en stund å bara känna sig flöddrad å må bra utan ångesten.

Jag är inte ute efter att hitta en ny drog som jag tänker ta i fortsättningen. De är bara så att alla pratar om benzo å så, så jag blev nyfiken..
Jag tänker endast testa. Men just nu mår jag finfint. ska röka mojo med sen, och dricka folköl. Tror ja tar de lugnt med benzon ett tag nu, känns inte som om jag behöver påfyllning. mår finemang, förutom att ja är hungrig. fast de beror nog på att ja inte ätit sen middag igår.
Det slår på rätt fort trots att de är depot

SHIT VA TIDEN GÅR SÅ JA NU! den bara rinner iväg!
ska gå ut på promenad och göra nåt vettigt. !
JAG MÅSTE ÄTA, MIN MAGE SKRIKER EFTER HAMBURGARE!
Senast redigerad av negerbarn 2009-01-21 kl. 12:33.
Citera
2009-01-21, 15:59
Medlem
negerbarns avatar
heji gen alliohop!

jag har tuggat i mig hela kartan på tom mage, och är inne på den 5e folkölen, och jag mår finsfint!
Citera
2009-01-21, 16:12
Medlem
Tack för all respons igår. Polaren kommer snart hit och vi ska göra upp ett fint nertrappningsschema.
Brant, men har bra förhoppningar.
Måste köra på stessar, tyvärr.
wisch me luck,, hoppas alla bensokompisar mår bra där ute!!

MVH
Citera
2009-01-21, 16:31
Medlem
sv4mpads avatar
Jag vill inte med detta inlägget få dig att se att det är helt omöjligt att lägga av, många har gjort det och många vill.

Ang stessen, så mitt förslag är att du endast tar den dos som du "står ut på"
Inte dosen du mår bra av. Smärttröskeldosen helt enkelt. Den som inte tar udden av besvären, men ändå kan få dig att stå ut men ändå känna ångest/fobi/problemet men utan att kuka ur.
(Brant är sisådär, istället för ett längre lite mildare utdraget "utsättningsymtom" aka abs så blir det pang-bom i några dagar/veckor.)

(Mild nedtrappning är bra på det sättet att när du lider mindre, och finns mindre risk att trilla dit igen)

Båda förutsätter väl självkontroll i att hålla sig ifrån burken.

//
$v4ampad
Citera
2009-01-21, 16:40
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFolköl
Tack för all respons igår. Polaren kommer snart hit och vi ska göra upp ett fint nertrappningsschema.
Brant, men har bra förhoppningar.
Måste köra på stessar, tyvärr.
wisch me luck,, hoppas alla bensokompisar mår bra där ute!!

MVH

Fan vad skönt att mitt tips hjälpte!
Själv mår jag fan sämre än sämst, skakar och är inte mig själv
kollar efter snutar och är nära ett sammanbrott... tuggar i mig 2mg, dricker grapejuice och lyssnar på jan johansson..... nog fan det enda som hjälper, alprazolam och ljudet av nordiskt vemod. fan jag pallar inte det här... nu behöver gamle Eld lite stöttning...
Citera
2009-01-21, 16:48
Medlem
sv4mpads avatar
Jan johansson är bra, ligger du på mindre X nu en du normalt sett inmundigar?

Själv får jag mer lite stress då det börjar bli tomt i burken (mycket möjligt psykiskt effekt till 100%...

Själv har jag pulat i mig lagom med Xanor o känner mig allmänt go o fin, inte normalt som en frisk person utan lite så där lullig som man kan bli

Edit: Lite Uno Sveningsson kanske kan muntra upp med? Ska jag tanka hem iaf ^^
Citera
2009-01-21, 16:52
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sv4mpad

Själv får jag mer lite stress då det börjar bli tomt i burken (mycket möjligt psykiskt effekt till 100%...

Själv har jag pulat i mig lagom med Xanor o känner mig allmänt go o fin, inte normalt som en frisk person utan lite så där lullig som man kan bli

hell no, jesus and mary chain och mer xanor, skulle vilja supa också
känns som att psykbryt är nära
Citera
2009-01-21, 16:52
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sv4mpad

hell no, jesus and mary chain och mer xanor och lyrica, skulle vilja supa också
känns som att psykbryt är nära
Citera
2009-01-21, 17:30
Medlem
4mg i magen och 2mg rektalt.. och snart blir det ett par viol-shots

Blir en nice kväll det här
Citera
2009-01-21, 17:33
Medlem
alprazolam_s avatar