2009-02-17, 19:58
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Kan och kan. Ja du kommer ju inte trilla av pinn pga. kombon iaf. Enda farliga med kombinationen är att man kan hitta på en del djävulskap vid stora mängder alko+x.

Det är ju en så pass liten dos, han kommer bli fullare än vanligt om han dricker sin vanliga mängd alkohol bara. Tvivlar starkt på att några dumheter skulle hända.
Citera
2009-02-17, 20:14
Medlem
vi pratar en 0.5a + 5 starköl max

vill inte bli nån addict
Citera
2009-02-17, 20:33
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce
vi pratar en 0.5a + 5 starköl max

vill inte bli nån addict

Du kan vara helt lugn.
Citera
2009-02-17, 23:59
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escapism
Hur tung är AT'n på xanor? Behöver jag bry mig om att trappa ner? Har inte vant min kropp vid det helt, men pallar inte en riktig AT nu.

Har du inte vant kroppen vid preparatet (som du skriver) bör du inte få någon AT alls.
Citera
2009-02-18, 00:11
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escapism
Hur tung är AT'n på xanor? Behöver jag bry mig om att trappa ner? Har inte vant min kropp vid det helt, men pallar inte en riktig AT nu.

Oroa dig inte för en AT, så vida du inte käkat preparatet dagligen i några veckor.
Citera
2009-02-18, 00:16
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Oroa dig inte för en AT, så vida du inte käkat preparatet dagligen i några veckor.

Sen handlar det ju också om i vilka mängder du tar Xanor. Är det en liten dos till natten (som sömnmedel) eller knaprar du det regelbundet 24/7?
Citera
2009-02-18, 00:18
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Sen handlar det ju också om i vilka mängder du tar Xanor. Är det en liten dos till natten (som sömnmedel) eller knaprar du det regelbundet 24/7?

Jag har svårt å tro att någon AT skulle uppstå för mer än en dag även om han käkat preparatet 24/7 i låt oss säga en vecka. Möjligtvis att man känner suget för mer dagen då man slutar men efter det så ere chill.
Citera
2009-02-18, 00:36
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Jag har svårt å tro att någon AT skulle uppstå för mer än en dag även om han käkat preparatet 24/7 i låt oss säga en vecka. Möjligtvis att man känner suget för mer dagen då man slutar men efter det så ere chill.

Jag har inte upplevt någon AT alls på Xanor, men då ligger mina doser oftast lågt (typ 1-4mg/dag) och jag tar det inte heller helt dagligen (dock näst intill).
Citera
2009-02-18, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Jag har inte upplevt någon AT alls på Xanor, men då ligger mina doser oftast lågt (typ 1-4mg/dag) och jag tar det inte heller helt dagligen (dock näst intill).

Hej, härmed ansöker jag om inträde i "Xanor Fan Club". Har testat de flesta SSRI-prep på marknaden de senaste 25 åren, men inget slår Xanor när det gäller ångest. Valium blir jag flummig av hela dagen (risk för "bensozombie"), fattar inte hur folk kan jobba samtidigt med den drogen i kroppen. Många här prisar Xanor Depot, men jag tycker den påminner för mycket om Valium, den går ju aldrig ur kroppen. Tycker inte om att känna mig "påverkad" hela dagen. Med den vanliga korttidsverkande tabletten kan man själv styra hur länge man vill den skall verka, jag brukar ta 1 tabl 2 timmar innan jag lägger mig, då sover jag gott och hela morgonen och förmiddagen känns bra, sen blir jag bara piggare och piggare och vill göra en massa saker (på gränsen till speedad). Sen på em känner jag hur tabletten börjar gå ur kroppen och det känns iofs inget bra med yrsel, irritabilitet och att det kliar över hela kroppen, men då går jag och tränar eller tar en folköl och då känns det bättre.

Jag stålsätter mig och väntar till klockan 22.00 innan nästa Xanor åker ner. Kanske är jag rädd för att bli addict, men skulle jag ta en till på em när jag känner att den går ur kroppen och ångesten börjar krypa på igen skulle jag bara bli trött och inget skulle bli gjort den dagen. Därför undrar jag hur du fixar det med att ta 1-4 mg per dag? Blir du inte trött? Hur länge har du tagit dom?

Hooked on Xanor, (forever?)
Citera
2009-02-18, 21:09
Medlem
mosbrickas avatar
om du har bra xanor så t ex 4mg ganska rejäl dos. det är inget man slänger i sig bara utan att testat. jag har kört ca 2 år o ligger väl runt 3-4 mg om dagen. o visst blir man trött. alprazolam är väl bland det du blir tröttast av. mycket handlar ju om tillgång. själv har jag ganska obegränsat o då blri det lätt att man tar lite extra. jag har testa det mesta, men xanoren är ett helvete att bryta.
Citera
2009-02-18, 21:31
Bannlyst
ooooowwwiiiiiii

xanor is the shit slår allt annat.

älskar deperna när man krossar dom
Citera
2009-02-18, 23:18
Medlem
Hur då? Vad är skillnaden? Viken styrka? Sitter dom i längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in