2008-04-30, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Finns det ens vanliga (jag antar att det betyder svenska) piller som innehåller 2,2 mg alprazolam?? 2mg-stavar finns väl däremot, och såvida 2,2-mg-kuberna verkligen innehåller 2,2 mg är de förstås starkare än stavarna...
Ja om det inte är en försälnings propaganda (tyo att dom egentligen innehåller 1 mg eller liknande).
Har du testat dom?
Citera
2008-04-30, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Ja om det inte är en försälnings propaganda (tyo att dom egentligen innehåller 1 mg eller liknande).
Har du testat dom?

Dom innehåller lätt 2mg alprazolam, så mycket kan jag säga. Två stycken och man är bäng.
Citera
2008-04-30, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Dom innehåller lätt 2mg alprazolam, så mycket kan jag säga. Två stycken och man är bäng.
Oj då är det inte lång tid för mig då
Citera
2008-04-30, 16:57
Medlem
Citat:
Oj då är det inte lång tid för mig då

Lång tid? Hur menar du?
Citera
2008-04-30, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Lång tid? Hur menar du?
Har tryckt i mig 3 x 2,2 mg -_-
Citera
2008-04-30, 17:06
Medlem
Citat:
Har tryckt i mig 3 x 2,2 mg -_-

Hur länge sen var det? De brukar nå full verkan inom en
timma, då brukar man må ruskigt fint Om du inte är van
att känna igen ruset finns risk för att du blir skitslirig utan
att själv förstå det. Kanske inte prata i telefon med morsan
och så, hehe iof. kan man ju bara säga att man druckit
några öl, xanorflumm brukar ju likna nån som är packad..
Citera
2008-04-30, 18:43
Bannlyst
dessa ljusblå ufon som kommer och hälsar på h ela tiden
Citera
2008-04-30, 20:46
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Har du testat dom?
Nej, det skulle jag märka direkt. Tror tom det kan var strax över 2mg som många säger.
Citera
2008-05-01, 02:00
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nej, det skulle jag märka direkt. Tror tom det kan var strax över 2mg som många säger.

Precis dom e riktigt bra faktiskt, hade kört på svenska stavar en månad innan jag fick hem 2,2mg kuberna för nån vecka sen och dom funkar riktigt fint trodde det skulle vara sämre när man käkat stavar men det var dom verkligen inte, inte lika mycket bindnigs medel i dom heller små och effektiva
Citera
2008-05-01, 02:03
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirat
Precis dom e riktigt bra faktiskt, hade kört på svenska stavar en månad innan jag fick hem 2,2mg kuberna för nån vecka sen och dom funkar riktigt fint trodde det skulle vara sämre när man käkat stavar men det var dom verkligen inte, inte lika mycket bindnigs medel i dom heller små och effektiva
Precis så tycker jag också. De slår minst lika bra, och snabbare än stavarna.
Citera
2008-05-01, 09:09
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Har du testat dom?
Stavarna?? Jaha, du menar kuberna?? Nä, de har jag inte testat, jag undviker saker som är "made in China" då jag hatar kineser eftersom de är gula, har sneda ögon och bara kan säga tjing-tjong...
Citera
2008-05-01, 22:53
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Stavarna?? Jaha, du menar kuberna?? Nä, de har jag inte testat, jag undviker saker som är "made in China" då jag hatar kineser eftersom de är gula, har sneda ögon och bara kan säga tjing-tjong...

Ja, när man tänker på det så måste det vara ett helvete att vara kines, bättre att det får ha kvar sina benso själva!

Fast jag fattar inte riktigt det här med att medicinens effekt är annorlunda. 2 mg Alprazolam borde ju vara 2 mg Alprazolam oavsett var man får tag på det? Jag menar man blir ju lika full på en 35:a vodka på 40% oavsett var man köper den, och Paracetamol fungerar likadant oavsett om det är Alvedon eller Panodil. Jag menar inte att jag inte tror på att det slår annorlunda, bara att jag inte förstår varför det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in