2007-11-07, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Aha ett bra tips alltså?
Hur slår dom ungefär om du jämför med andra?

Vet att jag har käkat dom nångång...
Edit: Haha vad skruvad jag e, jag käkade 3st för bara 1mån sen, rosa och gröna va?

röda var dom jag åt dom slog ganska snabbt hyffsat mjukt som moggisar ungefär fast bättre...dock inte som flu men funkadeorde dom helt klat gj
Citera
2007-11-07, 11:25
Medlem
VONKANs avatar
Är det värt att snorta roche2or?
Citera
2007-11-07, 12:02
Medlem
cgb spenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Är det värt att snorta roche2or?

nej, det är inte värt att snorta någon benso.

antar att du syftar på ikto, dom smakar helt ok om man smälter dom under tungan om du nu inte vill svälja.
Citera
2007-11-07, 12:05
Medlem
cgb spenders avatar
Någon som vet hur är ksalols kvalité är jämfört med pfizers xanor 1mg?
Citera
2007-11-07, 12:08
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda
Håller med helt. Kom och håll mig sällskap!
Köper xanor 2 mg blå stavar. Himla bra.

Xanor stavarna är vita
Citera
2007-11-07, 21:15
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cgb spender
Någon som vet hur är ksalols kvalité är jämfört med pfizers xanor 1mg?

lite sämre allfall-
Citera
2007-11-08, 20:58
Medlem
mm så fina så...köpte Xiemed eller vad dom hette i Thailand...Funka kanon...Skulle köpt på sej ett lager för dom tog slut för fort
Citera
2007-11-09, 02:53
Bannlyst
Alprazolam har varit min favvobenso i många år nu, och jag kan lova er att jag sett de flesta typer, purple footballs, stavar, vita runda med skåra, ljusrosa med en kant, det livsfarliga 97% rena alprazolampulvret, mm mm.. Men idag fick jag hem en beställning på något som påstods vara 2mg alprazolam. Och jag måste faktiskt medge att jag aldrig sett nåt liknande förut. De är riktigt små, mindre än fm1or, och liksom kubiskt formade. Inte helt kvadratiska, men ändå som små kuber. Och med en skåra på ena sidan.

Har någon stött dom här tidigare, och är de verkligen 2mg? blev fundersam eftersom de är så små. De verkar funka, men pga att jag har lite tolerans just nu så kan jag inte säga på rak arm om det var 1 eller 2mg, och har ingen lust att flöddra ner mig helt o hållet ikväll då jag ska upp o bete mig seriöst imorrn

Beställde dem för övrigt på nätet från ett ställe som skickar från Sverige, ni kan nog gissa vilket.
Citera
2007-11-09, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaldabaoth
Alprazolam har varit min favvobenso i många år nu, och jag kan lova er att jag sett de flesta typer, purple footballs, stavar, vita runda med skåra, ljusrosa med en kant, det livsfarliga 97% rena alprazolampulvret, mm mm.. Men idag fick jag hem en beställning på något som påstods vara 2mg alprazolam. Och jag måste faktiskt medge att jag aldrig sett nåt liknande förut. De är riktigt små, mindre än fm1or, och liksom kubiskt formade. Inte helt kvadratiska, men ändå som små kuber. Och med en skåra på ena sidan.

Har någon stött dom här tidigare, och är de verkligen 2mg? blev fundersam eftersom de är så små. De verkar funka, men pga att jag har lite tolerans just nu så kan jag inte säga på rak arm om det var 1 eller 2mg, och har ingen lust att flöddra ner mig helt o hållet ikväll då jag ska upp o bete mig seriöst imorrn

Beställde dem för övrigt på nätet från ett ställe som skickar från Sverige, ni kan nog gissa vilket.

jag tyvkrt fom rfunkar bra, kör på alrpa, efedrin och hach nu och jag mår årima. köra bara alpra igår coh dögl
Citera
2007-11-09, 12:10
Bannlyst
hahaha, jo jag ser det.
Citera
2007-11-09, 12:56
Medlem
Citat:

fick ett gäng sådana för ett tag sen åxå... små vita fyrkantiga med en skåra..och dom funkade bra tror lätt dom innerhåller 2mg..
Citera
2007-11-09, 17:01
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

2,2 mg alprazolam skall dom innehålla. Tillverkas någonstans i Asien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in