2009-01-24, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emilio7
Eldkvarn är nog inte en så kaxig jävel som man vid en första anblick kan tro...

Hade en dispyt med honom för att tag sen, som tyvärr hamnade på dagisnivå till slut...(detta var iofs lite bådas fel)

Men helt plötsligt kommer ett vettigt inlägg med en ursäkt inbakad.

Blev förvånad och min "respekt" och vördnad för Eldkvarn föddes då han insåg sina egna brister och bad om ursäkt.

Tror att du Eldkvarn är en reko snubbe, som ibland hamnar i onödiga dispyter, pga. en del ogenomtänkta/kaxiga inlägg som ofta inte ens varit nödvändiga.
Många av dessa har säkerligen skrivits "under influence", så det är ju inte så konstigt att det misstolkas..

Bör tilläggas att det inte alltid är hans fel, långt ifrån, men eftersom han har uppmärksammats på senare tid kände jag att jag måste få ngt sagt i ämnet Eldkvarn samt "försvara" honom lite.

Nä, nu har jag snackat tillräckligt med skit

Ta det lugnt alla "pundare" därute....

Edit: Stavfel...

Håller med dig. Han är nog en riktigt bra kille. Däremot sårar han nog många sköra personer genom vissa av sina inlägg. Vissa hjälper han också, det ska vi inte glömma. Nu vet jag att han lagt av med sarkastiska inlägg så det blir troligen både bot och bättring. Dessutom tror jag att han kan må bättre av det själv också.
Citera
2009-01-24, 22:55
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Håller med dig. Han är nog en riktigt bra kille. Däremot sårar han nog många sköra personer genom vissa av sina inlägg. Vissa hjälper han också, det ska vi inte glömma. Nu vet jag att han lagt av med sarkastiska inlägg så det blir troligen både bot och bättring. Dessutom tror jag att han kan må bättre av det själv också.

*Öhhm*, nu har vi väl ändå hamnat en bit bort från topic va?
Citera
2009-01-24, 23:04
Medlem
Emilio7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
*Öhhm*, nu har vi väl ändå hamnat en bit bort från topic va?

Kanske borde starta en tråd där vi bara diskuterar dig...

Nä, nu kanke vi ska sluta försöken att vara hobbypsykologer, men jag såg att ngn var lack på Eldkvarn och bara skrev som jag tror att det är (försvarade en människa jag inte känner, klokt va).

Sen är ju inte jag på ngt sätt kompis med eldkvarn eller ngn av er andra på detta forum, man märker ganska snabbt vilka man skulle kunna umgås med och vilka man skulle snea ur på... Man ligger på en helt annan nivå än många andra här, no disrespect...
Senast redigerad av Emilio7 2009-01-24 kl. 23:30.
Citera
2009-01-24, 23:08
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:

Nä, nu kanke vi ska sluta försöken att vara hobbypsykologer, men jag såg att ngn var lack på Eldkvarn och bara skrev som jag tror att det är (försvarade en människa jag inte känner, klokt va).

Sen är ju inte jag på ngt sätt kompis med eldkvarn eller ngn av er andra på detta forum, man märker ganska snabbt vilka man skulle kunna umgås med och vilka man skulle snea ur på... Man ligger på en helt annan nivå än många andra här, no offence...

Schysst som fan, inte så jag menade, men detta är väl inte rätt plats för vare sig vendettor eller hyllningskörer till mig. Tro inte att jag inte gillar rampljuset.
Citera
2009-01-24, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Tro inte att jag inte gillar rampljuset.

Det slipper du isåfall.
Citera
2009-01-25, 04:23
Medlem
trissels avatar
Det här har säkert kommit upp tidigare men hittar de inte nu. Hur många dagar rent teoretisk tar det att bli imun mot Xanor, på ett ungefär? Om man tar ca 1-2mg till natten (är tjej, ganska liten rent BMI mässigt). Förstår att ingen kan säga ngt exakt men ungefäär. Handlar de om en vecka, en månad, ett halvår?
Citera
2009-01-25, 04:24
Bannlyst
Men erfarenhet är att det går relativt snabbt. Kanske inte helt immun men tolreansen ökar exponentiellt skulle jag vilja påstå
Citera
2009-01-25, 18:08
Medlem
Har idag satt i mig en näve citodon (oroar mig för min lever, som iofs varit fin senast jag testade den i oktober). Nu på eftermiddan blev det 16 xanor. Känner mig bara lite halvfluddrad. Satans tolerans ökning!

Hoppas ni andra har det gött.
Citera
2009-01-25, 20:04
Medlem
Dziobeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Har idag satt i mig en näve citodon (oroar mig för min lever, som iofs varit fin senast jag testade den i oktober). Nu på eftermiddan blev det 16 xanor. Känner mig bara lite halvfluddrad. Satans tolerans ökning!

Hoppas ni andra har det gött.

Tolerans är inte det roligaste. Tänk den perfekta världen då ingen tolerans funnits.
Citera
2009-01-25, 21:06
Medlem
man får väl ta och hoppa på denna klubben Detta underbara piller hjälper till så mycket i ens vardag. Så det är verkligen värt att ha en fanclub
Citera
2009-01-26, 17:30
Medlem
ClosingTimes avatar
Citat:

Sen är ju inte jag på ngt sätt kompis med eldkvarn eller ngn av er andra på detta forum, man märker ganska snabbt vilka man skulle kunna umgås med och vilka man skulle snea ur på... Man ligger på en helt annan nivå än många andra här, no disrespect...

Det är jag, däremot.

Eldkvarn vill inte en människa illa, utan försöker hjälpa alla så gott det går, men ibland måste han bara garva åt frågorna och då kommer det en kommentar som ibland går över huvudet på de flesta som läser.
Citera
2009-01-26, 17:51
Medlem
WalkItOuts avatar
vafan är syftet med denna tråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in