2009-09-14, 21:18
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr0pz
jasså, tänkte äta mer än 3-4 ^^

Ja gör det du, jag gissar på att du är ett litet troll eller också bara allmänt korkad.
Citera
2009-09-14, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Ja gör det du, jag gissar på att du är ett litet troll eller också bara allmänt korkad.

varför tror du de ? jag säger ju sanning vafan
Citera
2009-09-14, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cosmos97
Kasol jömfört med UPJOHN då?

Tycker att Kasol slår på snabbare o lite hårdare , men upjohn kommer inte alls långt efter samt tycker jag att upjohn håller känslan av att ha alpra i kroppen längre,,,än Kasol. Så en smaksak jag tycker ändå upjohn är bäst om jag fick välja.

men handlar det om 3-400kr emellan dem köp Kasol
Citera
2009-09-14, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livefight
Tycker att Kasol slår på snabbare o lite hårdare , men upjohn kommer inte alls långt efter samt tycker jag att upjohn håller känslan av att ha alpra i kroppen längre,,,än Kasol. Så en smaksak jag tycker ändå upjohn är bäst om jag fick välja.

men handlar det om 3-400kr emellan dem köp Kasol

hur många x1or behöver man käka innnan de blir för mycket ?
Citera
2009-09-14, 22:45
Bannlyst
Citat:
hur många x1or behöver man käka innnan de blir för mycket ?
Beror helt på din historia är med alpra (har du tolerans) ,benso droger över huvudettaget?

vad vill du uppnå? ta bort ångest så räcker 1 för dig.
Har du aldrig haft dem så känner du av ,drick ej om du vill komma ihåg.

Men de finns dom som käkar 20-50 om dagen i vissa fall som du inte kan jämföra dig med som byggt upp en tolerans mot alprazolam ,så för vissa finns inte "för mycket"
Citera
2009-09-14, 23:06
Medlem
Citat:
Beror helt på din historia är med alpra (har du tolerans) ,benso droger över huvudettaget?

vad vill du uppnå? ta bort ångest så räcker 1 för dig.
Har du aldrig haft dem så känner du av ,drick ej om du vill komma ihåg.

Men de finns dom som käkar 20-50 om dagen i vissa fall som du inte kan jämföra dig med som byggt upp en tolerans mot alprazolam ,så för vissa finns inte "för mycket"

jag röker cb och vill bli riktigt flummig, sen äter ja inte benzo så ofta har gjort de nu typ kanske en två veckor. fast då var de stes 10or och ikto. just nu äter ja x1or, så df undrar hur många behvs
Citera
2009-09-14, 23:21
Bannlyst
Citat:
jag röker cb och vill bli riktigt flummig, sen äter ja inte benzo så ofta har gjort de nu typ kanske en två veckor. fast då var de stes 10or och ikto. just nu äter ja x1or, så df undrar hur många behvs
släng i dig ett gäng ca 8st eftersom du flöddrat hela veckan ändå....svårt att överdosera bensodiazepiner ,ingen erfarenhet av CB så vet ej
Citera
2009-09-15, 02:10
Medlem
*alexxx*s avatar
--------------------------------------------------------------------------------

Hej nu är det så här att vakat u fyra dygn, men det jag undrar är hur lång tide före man somna med xanor? sitter just nu med jobbiga hallicar därför jag inte någonstans texten eller det ens står med? måste somna snarast alltså. Hoppas på riktigt snabba svar

mvh mig

PS: jag åte nio st hoppas räcker. måste då tillägas att 2g hhyfst tjo på ett dygn.lördagen. hoppas ni förstår min sits
Citera
2009-09-15, 02:15
Medlem
*alexxx*s avatar
Någon snabb jäkel?
Citera
2009-09-15, 11:34
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*
Någon snabb jäkel?
Sover du?
Citera
2009-09-15, 12:28
Medlem
Citat:
släng i dig ett gäng ca 8st eftersom du flöddrat hela veckan ändå....svårt att överdosera bensodiazepiner ,ingen erfarenhet av CB så vet ej
okeykoey tack för svar
Citera
2009-09-15, 13:25
Medlem
MDMAfags avatar
Fan, tvingas väl gå med i denna club oxå flummare som man är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in