2021-01-07, 11:32
Medlem
Izzardkings avatar
tog 4st ksalol efter att jag tog min dos metadon 70mg som jag har via laro, fy fan va bra jag mår på den blandningen! jag hade xanor 4mg om dan utskrivet i 14 år men va tvungen att trappa ut benzon när jag började laro, så jävla surt att tvingas trappa ut det när man har haft de utskrivet i så många år 👎 men bara att gilla läget, men jag vet att jag skulle följa läkarens ordination även om dom skulle sänka till 2mg om dan...
Citera
2021-01-08, 14:18
Medlem
Vad är det för rykte om att de är fent i blåbär aka ksalol
Citera
2021-01-09, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0STR0N
Vad är det för rykte om att de är fent i blåbär aka ksalol
Det är väl i amerikanska xanax det ryktades om
Citera
2021-01-11, 17:38
Medlem
Vad anser ni om dem rosa Alprazolam 0,5mg ifrån Stada?
Hört bra om dem, provade att äta 4 idag under loppet av några timmar. Dem såg helt legit ut, smakade som dem skulle men känner knappt någonting. Ytterst lite och har även noll tolerans för benzo. Är det någon slags depot på dem eller är dem lika Fake som ksalol?
Tycker liksom jag borde känna betydligt mer på 2mg alprazolam utöver det jag gör. Och bör tilläggas att jag tog dem pga av ångest och oro(som jag fortfarande känner) så det är inte den grejen som brukar ske när man tar benzo utan ångest, vilket ju ibland bara leder till trötthet etc.
Så ja, vad är era åsikter?
Senast redigerad av MsMelankoli 2021-01-11 kl. 17:40.
Citera
2021-01-12, 20:06
Medlem
nu fick man äntligen utskrivet xanor 0.5mg efter 6 års självmedicinering.

känns jäkla skönt, dock batch/utgivningsdatum är 01/2022 när ja tog ut från apoteket. Men de nyare är 03/2023. Antar att detta inte har någon alls betydelse dock?

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Citera
2021-01-12, 22:32
Medlem
STABILO99s avatar
Haj alla benzotorskar! Längesedan man använde sig av benso men nu är mina opiater slut så får vända mig till andra alternativ.

Hur mycket behöver jag för att flumma på benso? Har tabbar från Ksalol 1mg. Räcker 3-4? Brukar somna av dem
Citera
2021-01-12, 23:38
Medlem
anonimoss avatar
Funkar bra om man inte är super beroende utav opiater
Citera
2021-01-13, 20:38
Medlem
STABILO99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonimos
Funkar bra om man inte är super beroende utav opiater

Tog 3st och däckade inom ett par timmar och vaknade i sängen utan veta hur jag kom dit haha.
Citera
2021-01-14, 02:43
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Haj alla benzotorskar! Längesedan man använde sig av benso men nu är mina opiater slut så får vända mig till andra alternativ.

Hur mycket behöver jag för att flumma på benso? Har tabbar från Ksalol 1mg. Räcker 3-4? Brukar somna av dem

vilka opiater körde du och hur länge? är själv en "junkie" eller vad man ska säga
Citera
2021-01-14, 03:58
Avslutad
Har ett stort problem. Är på mina sista Xanor och får inget nytt utskrivet.
Jag har ätit 0,5r vid behov under många år vilket inneburit oftast 0mg då jag inte vill äta mer än då jag behöver och övriga dagar 1-2mg och någon enstaka dag 3mg då jag mått riktigt pissigt eller haft kraftig ångest.
Jag har fått ny läkare som istället enbart vill skria ut Stesolid. Jag testade men blev bara trött och mådde illa och det tog inte bort ångesten, men läkaren verkar tycka det är bättre att jag går runt som en zombie med ångest än att jag får chansen att må som jag gjort senaste åren. Läkaren hotar med tvångsintagning om jag inte byter medicin

vad kan jag göra? var kn jag få tag i en läkare som förstår sig på xanor och hur det funkar? vet inte hur jag ska klara mig utan. Min husläkare som har lite kunskaper i detta säger att utsättning av xanor måste ske långsamt och pratade med en kvinna som skrivit en guide på nätet om Benzo och hon säger att byta en benzo mot en annan inte är hur man ska sätta ut benzo.

Men nu är det kritiskt. Vet inte hur jag kommer överleva utan xanor
Citera
2021-01-14, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satefan
hej igen, sitter på 10x 1mg Depoter funderar på att ta dem i en lösning och inta dem rektalt, är det någon fara för hjärtat eller dyligt pga den snabba utsöndingen i blodet
Inte värt du får bra rus oralt
Citera
2021-01-14, 07:57
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatMicke
Två deciliter gul grapefruitjuice om dagen, läs om Gs interaktioner på wiki

VIT grapeffrukt direkt pressad ska det vara,INTE gul, sluta skriv osanningar tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in