2021-06-30, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Strax efter jag gjorde mitt förra inlägg så kände jag märkbart att det började ge effekt, nu är min fråga istället, är 1mg mycket för någon som inte tagit benso på över ett år? Om man bara söker ångestlindringen och inget rus just.
Märkte när jag reste mig upp ur sängen för att gå ut och göra lite ärenden, att jag va kanske inte direkt vinglig, men rätt gungig eller hur man ska beskriva det, och när jag skulle prata med tjejen i kassan på affären så kände jag mig nästan helt virrig, och rätt trög inte alls den effekten jag är van att få när man tagit en liten mängd benso, brukar ju bli avslappnad och självsäker och att prata med folk brukar ju gå klockrent.
1 mg utan tolerans är rätt mycket ja. Jag har ätit Iktorivil 4 mg per dygn i snart 5 år och har 0.25 mg Xanor v.b

Trots tolerans så känner jag helt klart att en så liten dos ger effekt. Alprazolam är ju en rätt potent benzo.
Citera
2021-07-01, 03:47
Medlem
Citat:
Ja det får nog bli det nästa gång, jag är ju som sagt inte flöddrig, men skulle ju inte vilja vara så här i ett sammanhang när man måste bara presentabel och lite allert
Men gjorde ju i alla fall jobbet, mår ju faktiskt riktigt bra nu jämfört vad jag gjort dom 2 senaste dagarna
0.25mg ger garanterat önskvärd effekt om det endast är ångestdämpningen du är ute efter, kör 0.25 + 0.25 vid behov istället för 0.5 direkt, ”More is less” är ett utmärkt uttryck när det gäller benso.
Citera
2021-07-01, 12:17
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
0.25mg ger garanterat önskvärd effekt om det endast är ångestdämpningen du är ute efter, kör 0.25 + 0.25 vid behov istället för 0.5 direkt, ”More is less” är ett utmärkt uttryck när det gäller benso.
Ja jag får helt enkelt försöka dela upp tabletterna, har ju inte överdrivet många heller så do kommer dom ju räcka längre 😁 vart 10mg diazepam när jag vaknade idag istället, oklart om jag vart liga groggy av den med eller om det kam vara lite också pga alpran jag tog igår, tog 1mg alprazolam till igår vid 21:30 för att jag tänkte att jag ville sova gott, borde kanske inte ha gjort det, aja ska ta lite amfetamin om ett litet tag i vilket fall så den dåsiga effekten lär väl försvinna i vilket fall
Citera
2021-07-01, 12:54
Medlem
Citat:
Ja jag får helt enkelt försöka dela upp tabletterna, har ju inte överdrivet många heller så do kommer dom ju räcka längre 😁 vart 10mg diazepam när jag vaknade idag istället, oklart om jag vart liga groggy av den med eller om det kam vara lite också pga alpran jag tog igår, tog 1mg alprazolam till igår vid 21:30 för att jag tänkte att jag ville sova gott, borde kanske inte ha gjort det, aja ska ta lite amfetamin om ett litet tag i vilket fall så den dåsiga effekten lär väl försvinna i vilket fall
Dom flesta blir mindre dåsig på diazepam kontra alpra, diazepam vinner nog fanimej på alla sätt i hur bra den är förutom mot panik attacker.
Citera
2021-07-01, 13:20
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Dom flesta blir mindre dåsig på diazepam kontra alpra, diazepam vinner nog fanimej på alla sätt i hur bra den är förutom mot panik attacker.
Ja jag har också alltid gillat diazepam, men just för att så många hyllar alpran till skyarna så tänkte jag att jag lär väl prova några när jag ändå ska köpa diazepam
Citera
2021-07-01, 15:32
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ja det får nog bli det nästa gång, jag är ju som sagt inte flöddrig, men skulle ju inte vilja vara så här i ett sammanhang när man måste bara presentabel och lite allert
Men gjorde ju i alla fall jobbet, mår ju faktiskt riktigt bra nu jämfört vad jag gjort dom 2 senaste dagarna
Det är de som gör den farlig. Att man mår bra på skiten, lätt att fastna och det vill du inte. Tro mig, jag vet vilket helvete det kan vara att sluta med benso.
Citera
2021-07-01, 15:57
Medlem
någon expert här som kan svara på denna fråga?

för kanske cirka 5 månader så käkade jag APZM 1mg alprazolam tabletter som var ljusblåa typ i kanske 1 månad. dom kändes lite konstiga, min fråga är dess innehåll av dem tabletterna, kan de fortfarande finnas kvar i min kropp nu? eller har allt av dess tabletternas innehåll försvunnit ur kroppen? jag har sedan efter det käkat alprazolam, fast riktig Xanor från svensk apotek då. nån expert som kan svara på detta uppskattas ^^

MVH
Senast redigerad av panipani 2021-07-01 kl. 16:00.
Citera
2021-07-01, 17:11
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panipani
någon expert här som kan svara på denna fråga?

för kanske cirka 5 månader så käkade jag APZM 1mg alprazolam tabletter som var ljusblåa typ i kanske 1 månad. dom kändes lite konstiga, min fråga är dess innehåll av dem tabletterna, kan de fortfarande finnas kvar i min kropp nu? eller har allt av dess tabletternas innehåll försvunnit ur kroppen? jag har sedan efter det käkat alprazolam, fast riktig Xanor från svensk apotek då. nån expert som kan svara på detta uppskattas ^^

MVH
Dessa APZM 1mg fanns den en massa hemmapressade av för ca 5-10 månader sedan. Dessa är garanterat ute ur din kropp för länge sen. Inget att oroa sig över.

Vad dom innehåller låter jag vara osagt då jag inte vet. Men dom jag pröva innehöll Alprazolam, om än mindre än 1mg.
Citera
2021-07-01, 21:49
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Det tar också 3-4 dagar för mig. Idag var 4e dagen utan sub och fick springa på toa många ggr imorse, fick tag i en suboxone som funkar asdåligt på mig men är bättre än inget. Kan inte gå ut när magen är i AT-läge...måste ha max 5 min till en toa då.
På benso tar det betydligt längre, jag hinner nästan inte tända av från det eftersom jag tar det såpass ofta men det är inte helt fel alls om stesoliden, det är den bästa benson att äta, det är en enorm skillnad pga dess extrem långa halveringstid jämfört mot xanorens superkorta. stesolid är perfekt för att tända av från andra benso och de flesta andra droger med.

Förra året trappa ner mitt extrema xanor missbruk innan jag skulle börja praktik från 226 mg i månaden när det var som värst till 172 nästa månad och samtidigt bytte jag ut de så gott jag kunde mot stess istället. Nästa månad va jag nere på 0 mg xanor och började trappa ner med 540 mg stess/månad i övergångsperioden för att inte börja krampa och skit. från juni-september hade jag själv trappat ner xanoren helt och började även gå av stesoliden i ganska snabb takt men inte för fort.

Den månaden gjordes det åt 155 mg och det var inga större problem att gå från ca 70 mg om dagen ner till 20 mg där jag stannade på i 2 veckor för att kolla så det kändes ok. 1 vecka till med 10 mg/dag sedan var jag bensofri (iaf ett tag)och klarade mig på ADD-medicin istället.

När den nya vågen Corona helvetet kom tillbaka med full kraft runt november var jag tvungen att sluta praktiken för jag var livrädd att bli smittad, sjukskrev mej eller bara stanna hemma i princip och då gick det verkligen inte vara nykter på nåt sätt mer. började tyvärr med de blå igen i december tror jag, hela den månaden var rena kaoset!

De första 2 veckorna stoppa jag i mig allt jag kunde komma över och det var inte lite. ungefär en drog av lite olika slag i timmen... mängder av lyrica, kokain, tjack, iktorivil, gabapentin, flu-alpra igen, tapentadol och sub bland annat varje dag...gjorde åt 10 g lyrica på lite mer än en vecka med. Efter de 2 veckorna låg jag i stort sett bara och sov ca 18 timmar om dygnet i resterande 2 veckor. Var så jävla slut i kroppen att jag knappt orka gå på toa eller orka sitta upp....sov till ca 4 på eftermiddagen och försökte somna för natten vid 7 på kvällen.

Konstigt nog var enda symptomen en helt extrem trötthet som inte ens kokain bet på. Var tvungen att dra några linor koks och sub för att orka åka och äta julmiddag i ca 1 timma sen tillbaka hem till sängen. Funkade inte bra utan mådde bara dåligt istället. Blev väl nån slags speedball kombo på min redan sköra kropp.
Den värsta tröttheten gick så sakta med sig efter juldagen ungefär, var troligen extremt undernärd med eftersom jag bara ätit droger det senaste och liksom glömt av mat.

Nytt år och nya tag, eftersom jag är sånt hälsofreak som ni märker började jag köra några dagar på heroin med ca 1 gång i månaden utöver den tidigare mixen.
Detta blev som man kanske kan tänka sig ej speciellt hållbart varken för kroppen eller ekonomin. Började köra omväxlande sub och tapentadol (palexia) istället för horset eftersom det blev oftare och mer hela tiden som ju inte är så konstigt när det gäller H. xanoren började jag tyvärr med igen regelbundet och drog i mig nåt hundrapack ikto och ett hundrapack lorazepam däremellan med. Det intogs säkert fler saker men minnet var inte direkt på topp av förklarliga skäl.

När äntligen sommaren kom innan jag dog av både drogerna och den massiva depressionen och isolering jag befann mig i märkte jag att jag ju kunde byta ut det mesta av min tidigare kost mot öl, sub och xanor så jag iaf vågade gå ut igen.
Började må bättre mentalt äntligen!! efter 1½ år av total misär kunde jag visa mig ute i solen igen men en öl i handen bakom mina solglasögon istället för att sitta och röka horse på balkongen.
Känns betydligt bättre faktiskt. Kolat lade jag ner med förutom när det bjöds, det höll på att ruinera mej totalt. I runda slänga hade jag nog knarkat upp ca 75.000 vid detta laget. Vill helst inte tänka mer på det, då kommer ångesten tillbaka.

Så ett gott tips hur man först slutar och sedan återfaller rätt rejält, det räcker att följa tips 1 tycker jag.

Gött med sommar iaf! skål nu ska jag ta en folköl!

Jag hade en liknande vinter med lyrica horse och xanor. Inte alls i dina mängder men nära nog att förstöra allt jag byggt upp dom relativt rena år jag haft.
Jag tror att lyrica är en port rakt ner i misär. Så fort jag tog det blev jag ett bottenlöst knarkhål som tog varenda drog jag kom över, så klart i kombo med lyrican.
Jävla råttgift alltså men man tror att man mår så jävla bra. Först när man slutat inser hur pissigt man mått.
Nu har jag snöat in på tramadol istället för jag gillar den speedade känslan man får. Men börjar bli lite skeptisk nu när jag varit ofrivilligt ren några dagar och börjar må bra som fan. Enda problemet är att det förmodligen ligger ett 50 pack 225mg och väntar i brevlådan hemma idag. Jag både vill och vill inte ha dom. Men ligger dom där lär dom ju ätas 😎
Citera
2021-07-02, 21:17
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Alprazolam STADA 0,5mg....
Nån som har erfarenhet av dessa?
För beställt nu.
Citera
2021-07-03, 18:19
Medlem
Xanor är inte farligt i sig själv. Man kan bli medvetslös om man tar fler än man har tolerans för. Men man för att det ska bli farligt är om man blandar med opioider som vid för stora slår ut andningsreflexen. Och om man samtidigt är medvetslös pga för mat xanor kan ni ju själva räkna ut hur det slutar.

Men rätt använt fungerar xanor som det ska med det sedvanliga problemet med både droger och alkohol att toleransen höjs hela tiden. Om du tar långt uppehåll glöm inte att toleransen också har försvunnit annars kan det sluta illa.

Lycka till
Citera
2021-07-04, 01:19
Medlem
Surcitrons avatar
Har kommit över ett gäng.
Men skillnaden nu mot för är att det inte finns någon bryt skåra i förpackningen. Det va det alltid förr
Är det hemma pressat skit eller har dom bara ändrat förpackningen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in