2020-05-30, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Mmm samma här, jag köper hellre Diazepam än Ksalol.
Diazepam kan jag dessutom äta varje dag i några veckor utan att åka på en avtändning. Men det är ju för att den trappar ut sig själv p.g.a den långa halveringstiden och dess metaboliter har ju sjukt lång halveringstid också.
Om jag äter Alprazolam varje dag [doser mellan 2-6 mg per dag] så räcker det med 5-7 dagar för att jag ska drabbas av insomnia i allt mellan 3-7 dagar.
Det är den enda avtändningen jag får av alla Bensodiazepiner; Insomnia. Klonazepam kan jag klarar mig från insomnia om jag bara äter den i låga doser och då helst inte längre än en vecka.
Precis märkt detta efter ett hundrapack diazepam ingen insomnia eller jobbiga mardrömmar om jag väl somnar. Älskar alpra men ska nog göra ett försök o undvika dom o i värsta fall hålla mig till dia o slippa den grymma avtändningen
Citera
2020-05-31, 17:25
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Culpepper
2mg Alprazolam känner man ingenting på om mna inte har ångest

Haha gör man ju, kanske inte om man äter ksalolen men svenska upjohn90 eller xanor stavar 2mg känner du ingen tvekan, till å med jag som käkat mycket benso i mina dagar känner på 2mg äkta vara
Citera
2020-05-31, 20:33
Medlem
Hur lång tid måste det ta (på ett ungefär såklart..) innan man får abstinensbesvär av det, vi säger man tar ca 15 mg alprazolam i veckan, hur lång tid måste det innan man får abstinensbesvär? O vad är det som hjälper isf, bortsett från att då piller lr liknande..
Citera
2020-06-04, 18:24
Medlem
Träning + Alprazolam= ?

Tjena! Är det nån som har koll på hur det ser ut med konditionträning och alprazolam? Äter i medicinskt syfte och undrar om man kan tränat med benson i blodet eller skulle det försämra/vara farligt på nåt sätt? Nån som vet?
Citera
2020-06-04, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattaru420
Tjena! Är det nån som har koll på hur det ser ut med konditionträning och alprazolam? Äter i medicinskt syfte och undrar om man kan tränat med benson i blodet eller skulle det försämra/vara farligt på nåt sätt? Nån som vet?

Nädå går hur bra som helst.. Bara o köra.

Lägg ner benson, du ska sluta en dag och ju tidigare desto lättare/bättre. Ju längre det går desto jävligare blir avtändningen och den är inget att rekommendera.
Du klarar dig bra utan benso, tro mig. Det går att lösa ångestbekymmer utan mediciner.
Citera
2020-06-05, 02:59
Medlem
Någon som har testat stavar som ska vara 2mg med pressen G3722? Säljs av en säljare på darknet
Citera
2020-06-05, 20:41
Medlem
De där stavarna smakade inte minsta lilla alprazolam, besviken. Smakade inte heller salt som de falska stavarna med flub som fanns för några år sedan. Undrar vad dom innehåller, käkade en halv stav för några h sedan och en halv nu, men blir inte mycket till utvärdering då jag har annat i kroppen och satt i mig ett par ksalol de senaste dagarna. Så får se när jag kunnat utvärdera dom om de verkar innehålla någon benzo ens. Vore tacksam om någon annan har något att säga om dom.
Citera
2020-06-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Haha gör man ju, kanske inte om man äter ksalolen men svenska upjohn90 eller xanor stavar 2mg känner du ingen tvekan, till å med jag som käkat mycket benso i mina dagar känner på 2mg äkta vara

Kan inte annat än att hålla med.. Tråkigt att ksalol och värdelösa stavar helt tog över marknaden när darknet slog igenom på allvar.. Enda som blev bra var väl priset på ksalolen.. Framförallt stavarna verkar vara riktigt usla senaste åren.. En stav äkta vara kunde fan däcka en färsking för 15 år sen!
Citera
2020-06-08, 15:31
Medlem
Hoppas det kommer något snart som byter ut ksalolen på markanden dom är väldigt svaga/underdoserade vilket är tråkigt och oekonomiskt
Citera
2020-06-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skumgrabb
Hoppas det kommer något snart som byter ut ksalolen på markanden dom är väldigt svaga/underdoserade vilket är tråkigt och oekonomiskt

Det vet jag inte om jag kan hålla med om. Finns säkert falska ksalol som är underdoserade och fungerar sämre. Tog 3mg ksalol för en timme sedan. Riktigt bra effekt än sålänge. Noll ångest, tung i huvudet samt börjar känna mig flöddrad. Fungerar precis som det skall.
Citera
2020-06-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Det vet jag inte om jag kan hålla med om. Finns säkert falska ksalol som är underdoserade och fungerar sämre. Tog 3mg ksalol för en timme sedan. Riktigt bra effekt än sålänge. Noll ångest, tung i huvudet samt börjar känna mig flöddrad. Fungerar precis som det skall.

Får du dina i blister eller löst?
Citera
2020-06-08, 22:20
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumgrabb

Då säger jag Stada! Om det går att få tag på där i landet du befinner dig såklart. Utan tvekan bättre än ksalolen som florerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in