2020-05-18, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Kör på Klonazepam eller Diazepam då
Får kika på de tyty! Har inget problem med ångest eller så, vill egentligen bara testa nått man blir lite mysig på kolla en rulle hemma avslappnat istället för ha FEAR OF MISSING OUT från polarna som e på krogen.
Citera
2020-05-18, 11:24
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Får kika på de tyty! Har inget problem med ångest eller så, vill egentligen bara testa nått man blir lite mysig på kolla en rulle hemma avslappnat istället för ha FEAR OF MISSING OUT från polarna som e på krogen.

Rök Cannabis istället eller ta en Lyrica för att ta benso när man inte har ångest är värdelöst
Citera
2020-05-18, 11:38
Medlem
Citat:
Rök Cannabis istället eller ta en Lyrica för att ta benso när man inte har ångest är värdelöst
åhfasen hur kmr de sig? Tkr de verkar va ganska vanligt att folk utan de knapprar xanax
Citera
2020-05-18, 11:42
Medlem
KringExs avatar
Citat:
åhfasen hur kmr de sig? Tkr de verkar va ganska vanligt att folk utan de knapprar xanax

Testa själv så kommer du att förstå Men kort och gott kan man väl säga att man inte känner sig påverkad fastän man är det. Man kan känna sig spiknykter fast man egentligen vinglar omkring och är otrevlig mot folk.
Citera
2020-05-18, 11:57
Medlem
Citat:
Testa själv så kommer du att förstå Men kort och gott kan man väl säga att man inte känner sig påverkad fastän man är det. Man kan känna sig spiknykter fast man egentligen vinglar omkring och är otrevlig mot folk.
Ush, att va otrevlig mot folk är inget att eftersträva, trodde man blev glad och positiv på skiten
Citera
2020-05-18, 11:58
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ush, att va otrevlig mot folk är inget att eftersträva, trodde man blev glad och positiv på skiten

Ja man kan bli glad och positiv men då har man oftast en bakomliggande ångestproblematik
Citera
2020-05-18, 12:05
Medlem
Citat:
Ja man kan bli glad och positiv men då har man oftast en bakomliggande ångestproblematik
hm okok, jaja vi får testa och utvärdera :P
Citera
2020-05-19, 02:52
Medlem
Citat:
Om jag äter Alprazolam för många dagar i sträck, det räcker med en vecka bara, så kan inte sova när jag lägger av med dom. Inga andra avtändningssymptom, bara den där jävla insomian.
Värst var det när jag åt Alprazolam varje dag, 2-6 mg/dag, kunde inte sova. Bara 1-2 timmar av vidriga mardrömmar och ingen djupsömn alls.
Tack och lov så låg jag inne på beroendeavdelningen i min stad, så dag 6 utan sömn fick dom tvångssöva mig med 40 mg Diazepam + någon antipsykotisk medicin.

Om det nu skulle hända igen, att jag är dum och äter för mkt Alprazolam och får sömnproblem och inte har tillgång till Gabapentin, Lyrica eller Diazepam. För dom tre löser problemet hur bra som helst.
Men finns det något annat man kan ta för att kunna sova.'

Dela gärna med er om ni har några tips!

phenibut
Citera
2020-05-19, 09:47
Avstängd
flowerpower900s avatar
Någon som testat att ta ett glas grapefruktjuice nån timme innan man tar xanor? Ger det bättre effekt eller är det en myt?

Äter förövrigt ssri som jag tar på morgonen och planen är alltså att ta juicen och alpran på kvällen, men vet inte om grapefrukten påverkar koncentrationen av min ssri om jag gör på detta viset.
Citera
2020-05-21, 01:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower900
Någon som testat att ta ett glas grapefruktjuice nån timme innan man tar xanor? Ger det bättre effekt eller är det en myt?

Äter förövrigt ssri som jag tar på morgonen och planen är alltså att ta juicen och alpran på kvällen, men vet inte om grapefrukten påverkar koncentrationen av min ssri om jag gör på detta viset.

Tjena. Jag tar SNRI ( Efexor) och jag har Xanor 2mg x 4. och jag har testat grapefruktjuice som förövrigt smakar röv men tyckte inte ALLS det gjorde någon skillnad. Tog till och med extra Xanor (5 tabletter så 10mg) + drack ett paket juice men gjorde ingenting så för mig tycker jag det är en myt och tror folk mest får placeboeffekt. Vad jag hört iallafall från läkare som själv testat(jobbar inom vården) dem säger att på vissa opiater då fungerar det en del men det är ingen enorm skillnad.
Citera
2020-05-21, 02:01
Medlem
Har fått tag på en ksalol karta med 15stycken 1mg från Serbien hur trevliga ska dom här tabletterna vara? Känner man av på 2 utan tolerans? Hur är det att blanda med lite röka
Citera
2020-05-21, 02:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av skumgrabb
Har fått tag på en ksalol karta med 15stycken 1mg från Serbien hur trevliga ska dom här tabletterna vara? Känner man av på 2 utan tolerans? Hur är det att blanda med lite röka

2mg Alprazolam känner man ingenting på om mna inte har ångest
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in